• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Зарубіжна література
  • Презентація до творчості Джека Лондона" Сильний людський характер в екстремальній ситуації (за оповіданням Джека Лондона «Любов до життя» та іншими творами світової літератури відповідної тематики)"

Презентація до творчості Джека Лондона" Сильний людський характер в екстремальній ситуації (за оповіданням Джека Лондона «Любов до життя» та іншими творами світової літератури відповідної тематики)"

Опис документу:
Мета уроку: пов'язати знання з літератури із життєвою практикою, з сучасністю; розвивати навички роботи в групах; розвивати навички аналізу художнього тексту, образної системи та висловлювати власні враження від прочитаного, робити висновки; виховувати оптимістичний погляд на життя, впевненість у своїх силах,вольові якості, життєвий оптимізм і гуманізм

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Джек Лондон Джек Лондон
Слайд № 1

Джек Лондон Джек Лондон

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Треба прагнути бути людиною,незважаючи на всю жорстокість навколишнього світу О.Генрі Наскільки людина перемагає страх, настільки вона є людиною То...
Слайд № 5

Треба прагнути бути людиною,незважаючи на всю жорстокість навколишнього світу О.Генрі Наскільки людина перемагає страх, настільки вона є людиною Томас Карлейль Тема. Сильний людський характер в екстремальній ситуації

Проблемне питання Що допомагає людині в екстремальній ситуації, дає сили вижити?
Слайд № 6

Проблемне питання Що допомагає людині в екстремальній ситуації, дає сили вижити?

Син вовка Біла тиша Біле Ікло Дочка снігів Діти морозу Бог його батьків Любов до життя
Слайд № 7

Син вовка Біла тиша Біле Ікло Дочка снігів Діти морозу Бог його батьків Любов до життя

Розташуйте слова у хронологічній послідовності відповідно до біографії письменника. «Фабрика», «Дитинство», «Аляска», «Тайфун біля японських берегі...
Слайд № 8

Розташуйте слова у хронологічній послідовності відповідно до біографії письменника. «Фабрика», «Дитинство», «Аляска», «Тайфун біля японських берегів», «Навчання», «Любов до життя»).

І група «Дитинство» «Навчання» ІІ група «Фабрика» «Тайфун біля японських берегів» ІІІ група «Аляска», «Любов до життя»
Слайд № 9

І група «Дитинство» «Навчання» ІІ група «Фабрика» «Тайфун біля японських берегів» ІІІ група «Аляска», «Любов до життя»

І група Екстремальна ситуація ІІ група тривога небезпека емоційна напруга страх ІІІ група відчай Паніка Стрес байдужість
Слайд № 10

І група Екстремальна ситуація ІІ група тривога небезпека емоційна напруга страх ІІІ група відчай Паніка Стрес байдужість

Слайд № 11

І група Герой і Білл ІІ група Герой і вовк ІІІ група Герой і природа
Слайд № 12

І група Герой і Білл ІІ група Герой і вовк ІІІ група Герой і природа

Порушена послідовність 1.Зрада Біла 2.Боротьба з голодом 3.Фінал життя Біла 4.На китобійному судні 5.Поєдинок із вовком І група
Слайд № 13

Порушена послідовність 1.Зрада Біла 2.Боротьба з голодом 3.Фінал життя Біла 4.На китобійному судні 5.Поєдинок із вовком І група

ІІ група Пригадайте деталі в оповіданні Скільки сірників було у героя? Скільки разів він їх перелічував? Яка тварина злякалась людини? Яка тварина ...
Слайд № 14

ІІ група Пригадайте деталі в оповіданні Скільки сірників було у героя? Скільки разів він їх перелічував? Яка тварина злякалась людини? Яка тварина була чимось схожа на героя? Як називався пароплав, що підібрав героя? Що зберігав герой у матраці?

ІІІ група Кола Вена Герой Білл
Слайд № 15

ІІІ група Кола Вена Герой Білл

1 група - Герой 2 група - Білл 3 група – вовк Скласти сенкан
Слайд № 16

1 група - Герой 2 група - Білл 3 група – вовк Скласти сенкан

Домашнє завдання Середній рівень Написати твір – мініатюру «Чим мене вразило оповідання Дж. Лондона «Любов до життя» Достатній рівень Написати лист...
Слайд № 17

Домашнє завдання Середній рівень Написати твір – мініатюру «Чим мене вразило оповідання Дж. Лондона «Любов до життя» Достатній рівень Написати листа головному герою оповідання. Високий рівень Написати твір-роздум "Які людські якості я мрію в собі виховати?"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.