Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Використання наскрізної інтеграції святкових днів та пам’ятних дат в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Презентація до теми: "Об'єднання Аттики. Завершення формування Афінського поліса"

Всесвітня історія

Для кого: 6 Клас

25.01.2022

479

34

0

Опис документу:

Презентація допоможе визначити особливості державної діяльності Драконта, Солона, Пісістрата та Клісфена; характеризувати основні ознаки поліса як форми державності, застосовувати на прикладах нові поняття; повторювати причини боротьби між демосом та аристократією; розвивати вміння учнів порівнювати історичні явища; виховувати повагу до історичного минулого

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Об'єднання Аттики. Завершення формування Афінського полісу.
Слайд № 1

Об'єднання Аттики. Завершення формування Афінського полісу.

Перевірка домашнього завдання «Чиста дошка» Де знаходиться Греція? Якими морями Греція омивається? Як називали себе греки? Які дві цивілізації було...
Слайд № 2

Перевірка домашнього завдання «Чиста дошка» Де знаходиться Греція? Якими морями Греція омивається? Як називали себе греки? Які дві цивілізації було відкрито в Греції? Чому загинула Мінойська цивілізація? Яка подія сталася у 1900 році? Хто такий Генріх Шліман? Що таке акрополь? Якими були основні причини колонізації Греції?

Актуалізація опорних знань. Робота з історичною картою. Головним містом області Аттики – є… Значними містами – державами були - … Головний порт Атт...
Слайд № 3

Актуалізація опорних знань. Робота з історичною картою. Головним містом області Аттики – є… Значними містами – державами були - … Головний порт Аттики - …. Аттика омивається - … Природні умови Аттики - … Корисні копалини - … Укріплення Афін мало назву - …

Того, хто проводить життя в бездіяльності, може кожний звинувачувати перед судом. Солон Найвідоміший афінський тиран, що тричі приходив до влади Го...
Слайд № 4

Того, хто проводить життя в бездіяльності, може кожний звинувачувати перед судом. Солон Найвідоміший афінський тиран, що тричі приходив до влади Голосування остраконами РЕФОРМА ТИРАНІЯ

Яке значення в житті грецького суспільства мали реформи Солона та Клісфена? Чи змінилось життя населення?
Слайд № 5

Яке значення в житті грецького суспільства мали реформи Солона та Клісфена? Чи змінилось життя населення?

План уроку Виникнення Афінської держави. Закони Драконта. Реформи Солона та їх значення. Тиранія Пісістрата. Реформи Клісфена. Завдання: заповнити ...
Слайд № 6

План уроку Виникнення Афінської держави. Закони Драконта. Реформи Солона та їх значення. Тиранія Пісістрата. Реформи Клісфена. Завдання: заповнити таблицю протягом уроку Характеристика Солон Пісістрат Клісфен Роки правління Реформи

Після занепаду Мікенської (Ахейської) цивілізації та вторгнення дорійців розпочався Полісний період в історії Стародавньої Греції. Поліс – місто-де...
Слайд № 7

Після занепаду Мікенської (Ахейської) цивілізації та вторгнення дорійців розпочався Полісний період в історії Стародавньої Греції. Поліс – місто-держава, община громадян із власними органами управління, законами, армією, судом.

Боротьба між аристократією і демосом
Слайд № 8

Боротьба між аристократією і демосом

Слайд № 9

Афіни в VII ст. до н.е. 621 р. до н.е. – архонт Драконт складає закони: Зберігаються норми стародавніх звичаїв; Тварину/ предмет можна судити як лю...
Слайд № 10

Афіни в VII ст. до н.е. 621 р. до н.е. – архонт Драконт складає закони: Зберігаються норми стародавніх звичаїв; Тварину/ предмет можна судити як людину (вигнання за межі Аттики); Покладено край кровавій помсті; «Писані кров'ю», т. я. за найменший злочин передбачено смертну кару Життя в Афінах В Афінах жили дуже багаті та дуже бідні люди Бідні ставали залежними від багатих, перетворювались на рабів Все частіше в Афінах піднімались повстання незадоволених «Краще погані закони, яких дотримуються, аніж добрі, які не виконуються»

Солон (640 р. до н.е. – 558 р. до н.е.) Народився в Афінах Був представником знатного роду Займався морською торгівлею, відвідав багато країн світу...
Слайд № 11

Солон (640 р. до н.е. – 558 р. до н.е.) Народився в Афінах Був представником знатного роду Займався морською торгівлею, відвідав багато країн світу Після подорожування у нього зародились ідеї реформування Афін (Реформа – це зміна, що вводиться законним шляхом) Ще одне захоплення – поезія (у своїх віршах він засуджував аристократів) У 594 р. до н.е. після перемоги над Мегарами та захопленням о. Саламін стає першим архонтом Йому довірили вирішувати суперечки між демосом та аристократією (це знак найвищої поваги)

Реформи Солона «Якщо в державі все перевернути до гори дригом, то потім не вистачить сил поставити все на місце» Заборона боргового рабства та скас...
Слайд № 12

Реформи Солона «Якщо в державі все перевернути до гори дригом, то потім не вистачить сил поставити все на місце» Заборона боргового рабства та скасування усіх боргових зобов'язань. Економічна реформа. Управління державою. Суспільний поділ населення. Реформа суду.

Землевласникам повернули їхні землі. Земля тепер передавалась не тільки у спадок, а за бажанням власника. Всі афіняни, що знаходились в рабстві в і...
Слайд № 13

Землевласникам повернули їхні землі. Земля тепер передавалась не тільки у спадок, а за бажанням власника. Всі афіняни, що знаходились в рабстві в інших країнах були викуплені Солоном. Були ліквідовані боргові камені. У господарствах багатіїв працювали тільки раби – чужинці Аристократи і демос мали претензії до реформи. Заборона боргового рабства та скасування усіх боргових зобов'язань

Поява більш легкої монети Зміна системи мір та вагів Заохочення розвитку ремесла і торгівлі. Сини могли не допомагати літнім батькам, якщо ті не на...
Слайд № 14

Поява більш легкої монети Зміна системи мір та вагів Заохочення розвитку ремесла і торгівлі. Сини могли не допомагати літнім батькам, якщо ті не навчили дітей будь – якому ремеслу. Економічна реформа

Суспільний поділ населення Жителі Афін П’ятисотмірники Вершники Зевгіти Фети Найбагатші, могли ставати архонтами
Слайд № 15

Суспільний поділ населення Жителі Афін П’ятисотмірники Вершники Зевгіти Фети Найбагатші, могли ставати архонтами

Управління державою НАРОДНІ ЗБОРИ Еклесія РАДА СТАРІЙШИН Ареопаг РАДА 400 Буле СУД ПРИСЯЖНИХ Гелія Вищий орган влади Громадяни від 20 років мали пр...
Слайд № 16

Управління державою НАРОДНІ ЗБОРИ Еклесія РАДА СТАРІЙШИН Ареопаг РАДА 400 Буле СУД ПРИСЯЖНИХ Гелія Вищий орган влади Громадяни від 20 років мали право голосу Обиралась з аристократів, розглядала тяжкі злочини, контролювала роботу чиновників Обиралась народними зборами, виконувала роль чиновників 6 тис. присяжних обирались на рік, з 30 – річного віку (з будь – якого розряду)

Збори проходили на площі - Агорі Очолював збори – перший архонт Всі, хто бажав висловитися, підходили ближче до трибуни. Поступово почали з'являтис...
Слайд № 17

Збори проходили на площі - Агорі Очолював збори – перший архонт Всі, хто бажав висловитися, підходили ближче до трибуни. Поступово почали з'являтися такі люди, як ОРАТОРИ. Їх задача – схилити людей до прийняття того чи іншого рішення, для чого вони використовували різні засоби: міміку, жести, мову.

Суддів обирали з числа бажаючих, що досягли 30 років Судді давали клятви бути чесними та непідкупними Засідання суду проходили щоденно, окрім свят ...
Слайд № 18

Суддів обирали з числа бажаючих, що досягли 30 років Судді давали клятви бути чесними та непідкупними Засідання суду проходили щоденно, окрім свят та засідань Народних зборів Рішення приймалися більшістю голосів, голосування проводилось двічі. Реформа суду. Голосування «ЗА» Голосування «ПРОТИ»

Кожний громадянин повинен був розглядати образу, яку було нанесено будь – кому, як особисту і докладати зусиль для покарання винного. Якщо хтось ух...
Слайд № 19

Кожний громадянин повинен був розглядати образу, яку було нанесено будь – кому, як особисту і докладати зусиль для покарання винного. Якщо хтось ухилявся від бою під час війни, це вважалось ганьбою. У громадських місцях заборонялося говорити погано про будь – кого. У великих справах усім подобатися неможна. Я наче вовк, що крутився серед зграї псів. Солон прийняв рішення поїхати з Афін на 10 років Розпочате повстання було придушено за допомогою Пісістрата, який встановив тиранію в Афінах. Солон передав владу в руки народу ДЕМОКРАТІЯ

Увага! Визначити за текстом документа основні заходи політики Пісістрата Вів активну боротьбу проти аристократів, в полісах родова знать позбавляла...
Слайд № 20

Увага! Визначити за текстом документа основні заходи політики Пісістрата Вів активну боротьбу проти аристократів, в полісах родова знать позбавлялася своїх привілеїв, сприяв розвитку ремесел, торгівлі, започаткував проведення театральних вистав. Тиранію було повалено в 510 р. до н.е. Найвідомішим афінським тираном, що приходив до влади тричі з 560 по 527 рр. до н.е. був аристократ Пісістрат. Пісістрат проводив політику в інтересах селянства і торгово – ремісничих верств демосу, проти родової знаті. Роздавав землі сільській бідноті, конфісковані у евпатридів, позичав людям гроші на пільгових умовах. Велике громадське будівництво за Пісістрата забезпечувало роботою бідноту. Були встановлені державні допомоги інвалідам війни.

Слайд № 21

Яке значення в житті грецького суспільства мали реформи Солона та Клісфена? Чи змінилось життя населення?
Слайд № 22

Яке значення в житті грецького суспільства мали реформи Солона та Клісфена? Чи змінилось життя населення?

Домашнє завдання Прочитати зміст параграфа Завершити оформлення таблиці Відповідати на запитання Письмово дати відповідь на проблемне запитання: «Я...
Слайд № 23

Домашнє завдання Прочитати зміст параграфа Завершити оформлення таблиці Відповідати на запитання Письмово дати відповідь на проблемне запитання: «Яке значення в житті грецького суспільства мали реформи Солона та Клісфена? Чи змінилось життя населення?»

Використані матеріали (зображення) https://www.google.com/search?q=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8+%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%84%D0%B5%...
Слайд № 24

Використані матеріали (зображення) https://www.google.com/search?q=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8+%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%84%D0%B5%D0%BD%D0%B0&tbm=isch&ved=2ahUKEwiU29juysz1AhUVO-wKHTDWCV8Q2-cCegQIABAA&oq=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8+%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%84%D0%B5%D0%BD%D0%B0&gs_lcp=CgNpbWcQAzIFCAAQgAQyBAgAEBgyBAgAEBgyBAgAEBgyBAgAEBgyBAgAEBg6BwgjEO8DECc6CAgAEIAEELEDOgYIABAIEB5Q6whY-i9g2zNoAHAAeACAAXuIAboNkgEDOC45mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=QcLvYdS2B5X2sAewrKf4BQ&bih=512&biw=1280&rlz=1C1IXYC_ruUA948UA948#imgrc=qIBaG6u35Ze9uM https://www.google.com/search?q=%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%8C%D0%B1%D0%B0+%D0%BC%D1%96%D0%B6+%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%96%D1%94%D1%8E+%D1%96+%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%BC&tbm=isch&ved=2ahUKEwjZ57fHysz1AhUPs6QKHeLvA3IQ2-cCegQIABAA&oq=%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%8C%D0%B1%D0%B0+%D0%BC%D1%96%D0%B6+%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%96%D1%94%D1%8E+%D1%96+%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%BC&gs_lcp=CgNpbWcQAzoHCCMQ7wMQJzoICAAQgAQQsQM6BQgAEIAEOggIABCxAxCDAToGCAAQBRAeOgYIABAIEB46BAgAEBhQwQhY8Ulg1ExoAHAAeACAAaABiAGVHpIBBTE3LjIwmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=7sHvYdm4MI_mkgXi34-QBw&bih=512&biw=1280&rlz=1C1IXYC_ruUA948UA948#imgrc=3VaZ8y-nE415jM&imgdii=67egVlC3Ito4jM

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.