і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація до проекту «Інтерпретація твору М. Примаченко».

Опис презентації окремими слайдами:
Проект впровадження педагогічної технології
Слайд № 1

Проект впровадження педагогічної технології

Тема проекту Інтерпретація твору Марії Примаченко через призму інших мистецьких стилів, виконавців, технік.
Слайд № 2

Тема проекту Інтерпретація твору Марії Примаченко через призму інших мистецьких стилів, виконавців, технік.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ Тип – практично-орієнтований. Вид – інноваційний. Цільове призначення – впровадження педагогічної технології. Тривалі...
Слайд № 3

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ Тип – практично-орієнтований. Вид – інноваційний. Цільове призначення – впровадження педагогічної технології. Тривалість – середньотривалий.

Автор проекту Федів Ігор Степанович, Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14.
Слайд № 4

Автор проекту Федів Ігор Степанович, Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14.

Цільова група Вчителі, що викладають мистецтво, учні 9-их класів.
Слайд № 5

Цільова група Вчителі, що викладають мистецтво, учні 9-их класів.

Проблема В учнів недостатньо розвинені уміння аналізу, порівняння та інтерпретації творів мистецтва, як пізнання-інтерпретації світу, що втілюється...
Слайд № 6

Проблема В учнів недостатньо розвинені уміння аналізу, порівняння та інтерпретації творів мистецтва, як пізнання-інтерпретації світу, що втілюється в художніх образах. Швидка зміна реалій вимагають від учителя мобільності в конструктивно-практичному реагуванні на різноманітні ситуації в художньо-інформаційному просторі, оволодіння ним інноваційними (адекватними часу) педагогічними технологіями, методиками, прийомами, тобто – компетентності у формуванні цілісної особистості учня. Слабке усвідомлення школярами необхідності самовдосконалення, вироблення свого ставлення до пізнаного, його значення для власного життя.

Актуальність Розробка і впровадження даного проекту допоможе учителям у використанні технології розвитку критичного мислення, що є одним із шляхів ...
Слайд № 7

Актуальність Розробка і впровадження даного проекту допоможе учителям у використанні технології розвитку критичного мислення, що є одним із шляхів входження України до світового освітнього простору. Розвине обізнаність і самовираження учнів у сфері культури, як одну із ключових компетентностей. Мотивуватиме школярів до глибшого пізнання світової мистецької спадщини і усвідомлення внеску України в цю скарбницю. Розширить бачення учнями можливостей інтерпретації художніх творів. Робота школярів на уроці в групах заохочує до спілкування між дітьми, уважного ставлення один до одного. Учні навчаються спільно визначати проблеми і мету діяльності, ефективно співпрацювати, бути ініціативними і відповідальними за прийняття рішень, обґрунтовано долати суперечки.

Мета проекту Сформувати готовність вчителя до інноваційної діяльності. Сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу й розвитку в учнів ключових...
Слайд № 8

Мета проекту Сформувати готовність вчителя до інноваційної діяльності. Сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу й розвитку в учнів ключових компетентностей. Формування практичних вмінь і навичок учнів до самостійної творчої діяльності по виконання інтерпретації творів мистецтва. Виховувати ціннісне ставлення до культурної спадщини країни і гордість за вагомий вклад у світову мистецьку скарбницю.

Завдання 1.Зібрати, систематизувати та проаналізувати інформацію про можливості інтерпретації творів мистецтва. 2.Підібрати теоретичний матеріал і ...
Слайд № 9

Завдання 1.Зібрати, систематизувати та проаналізувати інформацію про можливості інтерпретації творів мистецтва. 2.Підібрати теоретичний матеріал і візуальний ряд для практичних завдань по інтерпретації. 3.Розробити зразки варіантів інтерпретації. 4.Узагальнити досвіт роботи, щодо використання даної інтерактивної технології. 5.Укласти дидактичний матеріал по реалізації проекту. 6. Навчити  школярів використовувати свої знання  при вирішенні проблемних завдань.

Очікувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують практичні завдання. 2.Використання вчителями технології критичного мис...
Слайд № 10

Очікувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують практичні завдання. 2.Використання вчителями технології критичного мислення у своїй практиці. 3.Набуття учнями досвіду інтерпретації творів мистецтва і ціннісних ставлень до культурного надбання України. 4.Сформованість у школярів навичок спільно визначати проблеми і мету діяльності, ефективно співпрацювати, бути ініціативними і відповідальними за прийняття рішень,обґрунтовано долати суперечки. 5.Підвищення якості освітніх послуг, ефективності учбового процесу.

Кінцевий результат 1. Сформованість готовності вчителя до використання технології розвитку критичного мислення. 2. Впровадження технології інтерпре...
Слайд № 11

Кінцевий результат 1. Сформованість готовності вчителя до використання технології розвитку критичного мислення. 2. Впровадження технології інтерпретації на уроках мистецтва для учнів 9-их класів. 3. Випуск посібника для вчителів. 4. Підвищенні в учнів рівня життєвих компетентностей.

Механізм реалізації проекту 1.Проанализувати навчально - методичну, наукову літературу. 2.Визначити місце проекту в системі мистецької освіти. 3.Ст...
Слайд № 12

Механізм реалізації проекту 1.Проанализувати навчально - методичну, наукову літературу. 2.Визначити місце проекту в системі мистецької освіти. 3.Створити методичні розробки та апробувати їх на власному досвіді. 4.Провести самоаналіз ефективності інновації .

Термін реалізації проекту (червень 2018 - червень 2019) “Підготовчий етап”- червень - вересень 2018. “Практичний етап”- вересень-травень 2018-2019....
Слайд № 13

Термін реалізації проекту (червень 2018 - червень 2019) “Підготовчий етап”- червень - вересень 2018. “Практичний етап”- вересень-травень 2018-2019. “Підсумковий етап”- травень - червень20019.

План реалізації
Слайд № 14

План реалізації

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговор...
Слайд № 15

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговорення теми. Ознайомленнядирекції з темою проекту. Опрацювання науково - методичноїлітератури. Розробка уроків. Розробка унаочнення,зразків,роздатковогоматеріалу. червень 2018 червень 2018 червень 2018 червень – вересень 2018 червень – вересень 2018 члени МО члени МО автор члени МО члени МО члени МО бібліотечна база, інтернетресурс кошти вчителя члени МО члени МО дирекція вчителі вчителі вчителі

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Апробаціявикористання технологіїкритичного мислення під час інтерпретації творів...
Слайд № 16

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Апробаціявикористання технологіїкритичного мислення під час інтерпретації творів мистецтва. Підготовка виставки учнівських робіт. Аналіз ефективності технології. Підготовка презентації результатів проекту. протягом роком квітень 2018 травень 2019 травень 2019 вчителі,учні 9-ихкл. члени МО члени МО члени МО мат.базашколи учнівські роботи вчител, учні 9-ихкл. вчителі, учні члени МО члени МО

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – ...
Слайд № 17

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – класу. Оформлення дидактичного матеріалу у вигляді буклету. Діагностика готовностідопроектно–впроваджувальноїдіяльності. травень 2019 червень 2019 червень 2019 червень 2019 червень 2019 члени МО члени МО члени МО члени МО члени МО Учнівські роботи, приміщення школи мат. база школи кошти вчителя кошти спонсорів учні, батьки, вчителі педрада члени МО члени МО члени МО

Додатки (зразки реалізації проекту)
Слайд № 18

Додатки (зразки реалізації проекту)

Марі́я Оксе́нтіївна Примаче́нко 1908-1997
Слайд № 19

Марі́я Оксе́нтіївна Примаче́нко 1908-1997

Марія Примаченко Корова отака дасть п 'ять тисяч літрів молока
Слайд № 20

Марія Примаченко Корова отака дасть п 'ять тисяч літрів молока

Стилі мистецтва
Слайд № 21

Стилі мистецтва

Слайд № 22

Казими́р Севери́нович Мале́вич   1879-1935
Слайд № 23

Казими́р Севери́нович Мале́вич   1879-1935

Супрема Малевича
Слайд № 24

Супрема Малевича

Супрема Малевича
Слайд № 25

Супрема Малевича

Дем'єн Стівен Герст  1965
Слайд № 26

Дем'єн Стівен Герст  1965

Дем’єн Герст.
Слайд № 27

Дем’єн Герст.

Дем’єн Герст.
Слайд № 28

Дем’єн Герст.

Па́бло Ру́їс Пікассо 1881-1973
Слайд № 29

Па́бло Ру́їс Пікассо 1881-1973

Па́бло Ру́їс Пікассо
Слайд № 30

Па́бло Ру́їс Пікассо

Па́бло Ру́їс Пікассо
Слайд № 31

Па́бло Ру́їс Пікассо

Па́бло Ру́їс Пікассо
Слайд № 32

Па́бло Ру́їс Пікассо

Оле́кса Бахматю́к  1820 — 1882
Слайд № 33

Оле́кса Бахматю́к  1820 — 1882

Оле́кса Бахматю́к 
Слайд № 34

Оле́кса Бахматю́к 

Оле́кса Бахматю́к 
Слайд № 35

Оле́кса Бахматю́к 

Е́двард Мунк  1863 - 1944
Слайд № 36

Е́двард Мунк  1863 - 1944

Е́двард Мунк
Слайд № 37

Е́двард Мунк

Е́двард Мунк
Слайд № 38

Е́двард Мунк

Сальвадо́р Далі́  1904 - 1989
Слайд № 39

Сальвадо́р Далі́  1904 - 1989

Сальвадо́р Далі́ 
Слайд № 40

Сальвадо́р Далі́ 

Сальвадо́р Далі́ 
Слайд № 41

Сальвадо́р Далі́ 

ГРИВІ́НСЬКИЙ Володимир Ярославович  1970
Слайд № 42

ГРИВІ́НСЬКИЙ Володимир Ярославович  1970

Гривінський Володимир
Слайд № 43

Гривінський Володимир

Гривінський Володимир
Слайд № 44

Гривінський Володимир

Вінсент Віллем ван Гог  1853 - 1890
Слайд № 45

Вінсент Віллем ван Гог  1853 - 1890

Вінсент Віллем ван Гог 
Слайд № 46

Вінсент Віллем ван Гог 

Надія Білокінь 1893–1981
Слайд № 47

Надія Білокінь 1893–1981

Петреківський розпис к
Слайд № 48

Петреківський розпис к

Петреківський розпис
Слайд № 49

Петреківський розпис

Федір Савович Панко  1924 -2007
Слайд № 50

Федір Савович Панко  1924 -2007

Федір Савович Панко 
Слайд № 51

Федір Савович Панко 

Антоніо Гауді 1852 - 1926
Слайд № 52

Антоніо Гауді 1852 - 1926

Антоніо Гауді (тренкадис)
Слайд № 53

Антоніо Гауді (тренкадис)

Иван Степанович Марчук  1936 
Слайд № 54

Иван Степанович Марчук  1936 

Иван Степанович Марчук (пльонтанізм)
Слайд № 55

Иван Степанович Марчук (пльонтанізм)

Иван Степанович Марчук
Слайд № 56

Иван Степанович Марчук

Е́нді Во́ргол 1928 -1987
Слайд № 57

Е́нді Во́ргол 1928 -1987

Поп- арт Е́нді Во́ргол
Слайд № 58

Поп- арт Е́нді Во́ргол

Поп- арт Е́нді Во́ргол
Слайд № 59

Поп- арт Е́нді Во́ргол

Сандюк Володимир Сергійович 1970
Слайд № 60

Сандюк Володимир Сергійович 1970

Сандюк Володимир Сергійович
Слайд № 61

Сандюк Володимир Сергійович

Техніки виконання Сандюк Володимир Сергійович
Слайд № 62

Техніки виконання Сандюк Володимир Сергійович

Вишивання хрестиком
Слайд № 63

Вишивання хрестиком

Вишивання хрестиком
Слайд № 64

Вишивання хрестиком

Акварель (письмо – по мокрому)
Слайд № 65

Акварель (письмо – по мокрому)

Акварель (письмо – по мокрому)
Слайд № 66

Акварель (письмо – по мокрому)

Мозаїка (Леда і Лебідь. Музей Кіпра)
Слайд № 67

Мозаїка (Леда і Лебідь. Музей Кіпра)

Вітраж
Слайд № 68

Вітраж

Інкрустація
Слайд № 69

Інкрустація

Суха різьба
Слайд № 70

Суха різьба

Ліжникарство
Слайд № 71

Ліжникарство

Графіті
Слайд № 72

Графіті

Графіті
Слайд № 73

Графіті

Клаптева ковдра печворк
Слайд № 74

Клаптева ковдра печворк

Японський живопис
Слайд № 75

Японський живопис

Дерев’яна мозаїка
Слайд № 76

Дерев’яна мозаїка

Висновок Як показало практичне використання проекту, він розрахований на розвиток ключових компетентностей учнів. Розробка мотивує школярів до вивч...
Слайд № 77

Висновок Як показало практичне використання проекту, він розрахований на розвиток ключових компетентностей учнів. Розробка мотивує школярів до вивчення світової культурної спадщини та усвідомлення місця в ній українського мистецтва. Інтерпретація твору Марії Примаченко через призму інших мистецьких стилів, виконавців, технік заставляє учнів заглиблюватися в пізнання матеріалу, аналізувати його, шукати характерні риси в роботах відомих майстрів. А це вказує на розвиток критичного мислення, що є одним із шляхів входження України до світового освітнього простору. Використання вчителями інтерактивної технології вказує на їхню готовність до іноваційної діяльності по формуванню цілісної особистості учня.

Запропонована розробка дає можливість школярам працювати у групах, створювати тимчасові колективи для вирішення поставлених завдань. Активне спілку...
Слайд № 78

Запропонована розробка дає можливість школярам працювати у групах, створювати тимчасові колективи для вирішення поставлених завдань. Активне спілкування та взаємодія учнів сприяє перетворенню уроку в спільну працю. Колективна пізнавальна діяльність більш емоційна і привчає до прояву ініціативи. Двосторонній обмін інформацією є найбільш важливою складовою всіх інтерактивних методів навчання. Взаємодія не тільки між учнем та вчителем, а й між учнями мають фундаментальний принцип. Саме в такій взаємодії народжується творча особистість, здатна до генерування і використання нового(нових ідей, задумів, нових підходів та рішень), гнучка, креативна, яка орієнтується в складних умовах життя і головне здатна творити майбутнє нації.

Створи свою інтерпретацію!!!
Слайд № 79

Створи свою інтерпретацію!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Швидка зміна реалій вимагають від учителя мобільності в конструктивно-практичному реагуванні на різноманітні ситуації в художньо-інформаційному просторі, оволодіння ним інноваційними (адекватними часу) педагогічними технологіями, методиками, прийомами, тобто – компетентності у формуванні цілісної особистості учня.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Культура
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    237
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    JW062108
  • Вподобань
    0
Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь