Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Проект впровадження педагогічної технології
Тема проекту Інтерпретація твору Марії Примаченко через призму інших мистецьких стилів, виконавців, технік.
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ Тип – практично-орієнтований. Вид – інноваційний. Цільове призначення – впровадження педагогічної технології. Тривалість – середньотривалий.
Автор проекту Федів Ігор Степанович, Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14.
Цільова група Вчителі, що викладають мистецтво, учні 9-их класів.
Проблема В учнів недостатньо розвинені уміння аналізу, порівняння та інтерпретації творів мистецтва, як пізнання-інтерпретації світу, що втілюється в художніх образах. Швидка зміна реалій вимагають від учителя мобільності в конструктивно-практичному реагуванні на різноманітні ситуації в художньо-інформаційному просторі, оволодіння ним інноваційними (адекватними часу) педагогічними технологіями, методиками, прийомами, тобто – компетентності у формуванні цілісної особистості учня. Слабке усвідомлення школярами необхідності самовдосконалення, вироблення свого ставлення до пізнаного, його значення для власного життя.
Актуальність Розробка і впровадження даного проекту допоможе учителям у використанні технології розвитку критичного мислення, що є одним із шляхів входження України до світового освітнього простору. Розвине обізнаність і самовираження учнів у сфері культури, як одну із ключових компетентностей. Мотивуватиме школярів до глибшого пізнання світової мистецької спадщини і усвідомлення внеску України в цю скарбницю. Розширить бачення учнями можливостей інтерпретації художніх творів. Робота школярів на уроці в групах заохочує до спілкування між дітьми, уважного ставлення один до одного. Учні навчаються спільно визначати проблеми і мету діяльності, ефективно співпрацювати, бути ініціативними і відповідальними за прийняття рішень, обґрунтовано долати суперечки.
Мета проекту Сформувати готовність вчителя до інноваційної діяльності. Сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу й розвитку в учнів ключових компетентностей. Формування практичних вмінь і навичок учнів до самостійної творчої діяльності по виконання інтерпретації творів мистецтва. Виховувати ціннісне ставлення до культурної спадщини країни і гордість за вагомий вклад у світову мистецьку скарбницю.
Завдання 1.Зібрати, систематизувати та проаналізувати інформацію про можливості інтерпретації творів мистецтва. 2.Підібрати теоретичний матеріал і візуальний ряд для практичних завдань по інтерпретації. 3.Розробити зразки варіантів інтерпретації. 4.Узагальнити досвіт роботи, щодо використання даної інтерактивної технології. 5.Укласти дидактичний матеріал по реалізації проекту. 6. Навчити школярів використовувати свої знання при вирішенні проблемних завдань.
Очікувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують практичні завдання. 2.Використання вчителями технології критичного мислення у своїй практиці. 3.Набуття учнями досвіду інтерпретації творів мистецтва і ціннісних ставлень до культурного надбання України. 4.Сформованість у школярів навичок спільно визначати проблеми і мету діяльності, ефективно співпрацювати, бути ініціативними і відповідальними за прийняття рішень,обґрунтовано долати суперечки. 5.Підвищення якості освітніх послуг, ефективності учбового процесу.
Кінцевий результат 1. Сформованість готовності вчителя до використання технології розвитку критичного мислення. 2. Впровадження технології інтерпретації на уроках мистецтва для учнів 9-их класів. 3. Випуск посібника для вчителів. 4. Підвищенні в учнів рівня життєвих компетентностей.
Механізм реалізації проекту 1.Проанализувати навчально - методичну, наукову літературу. 2.Визначити місце проекту в системі мистецької освіти. 3.Створити методичні розробки та апробувати їх на власному досвіді. 4.Провести самоаналіз ефективності інновації .
Термін реалізації проекту (червень 2018 - червень 2019) “Підготовчий етап”- червень - вересень 2018. “Практичний етап”- вересень-травень 2018-2019. “Підсумковий етап”- травень - червень20019.
План реалізації
Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговорення теми. Ознайомленнядирекції з темою проекту. Опрацювання науково - методичноїлітератури. Розробка уроків. Розробка унаочнення,зразків,роздатковогоматеріалу. червень 2018 червень 2018 червень 2018 червень – вересень 2018 червень – вересень 2018 члени МО члени МО автор члени МО члени МО члени МО бібліотечна база, інтернетресурс кошти вчителя члени МО члени МО дирекція вчителі вчителі вчителі
Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Апробаціявикористання технологіїкритичного мислення під час інтерпретації творів мистецтва. Підготовка виставки учнівських робіт. Аналіз ефективності технології. Підготовка презентації результатів проекту. протягом роком квітень 2018 травень 2019 травень 2019 вчителі,учні 9-ихкл. члени МО члени МО члени МО мат.базашколи учнівські роботи вчител, учні 9-ихкл. вчителі, учні члени МО члени МО
Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – класу. Оформлення дидактичного матеріалу у вигляді буклету. Діагностика готовностідопроектно–впроваджувальноїдіяльності. травень 2019 червень 2019 червень 2019 червень 2019 червень 2019 члени МО члени МО члени МО члени МО члени МО Учнівські роботи, приміщення школи мат. база школи кошти вчителя кошти спонсорів учні, батьки, вчителі педрада члени МО члени МО члени МО
Додатки (зразки реалізації проекту)
Марі́я Оксе́нтіївна Примаче́нко 1908-1997
Марія Примаченко Корова отака дасть п 'ять тисяч літрів молока
Стилі мистецтва
Казими́р Севери́нович Мале́вич 1879-1935
Супрема Малевича
Супрема Малевича
Дем'єн Стівен Герст 1965
Дем’єн Герст.
Дем’єн Герст.
Па́бло Ру́їс Пікассо 1881-1973
Па́бло Ру́їс Пікассо
Па́бло Ру́їс Пікассо
Па́бло Ру́їс Пікассо
Оле́кса Бахматю́к 1820 — 1882
Оле́кса Бахматю́к
Оле́кса Бахматю́к
Е́двард Мунк 1863 - 1944
Е́двард Мунк
Е́двард Мунк
Сальвадо́р Далі́ 1904 - 1989
Сальвадо́р Далі́
Сальвадо́р Далі́
ГРИВІ́НСЬКИЙ Володимир Ярославович 1970
Гривінський Володимир
Гривінський Володимир
Вінсент Віллем ван Гог 1853 - 1890
Вінсент Віллем ван Гог
Надія Білокінь 1893–1981
Петреківський розпис к
Петреківський розпис
Федір Савович Панко 1924 -2007
Федір Савович Панко
Антоніо Гауді 1852 - 1926
Антоніо Гауді (тренкадис)
Иван Степанович Марчук 1936
Иван Степанович Марчук (пльонтанізм)
Иван Степанович Марчук
Е́нді Во́ргол 1928 -1987
Поп- арт Е́нді Во́ргол
Поп- арт Е́нді Во́ргол
Сандюк Володимир Сергійович 1970
Сандюк Володимир Сергійович
Техніки виконання Сандюк Володимир Сергійович
Вишивання хрестиком
Вишивання хрестиком
Акварель (письмо – по мокрому)
Акварель (письмо – по мокрому)
Мозаїка (Леда і Лебідь. Музей Кіпра)
Вітраж
Інкрустація
Суха різьба
Ліжникарство
Графіті
Графіті
Клаптева ковдра печворк
Японський живопис
Дерев’яна мозаїка
Висновок Як показало практичне використання проекту, він розрахований на розвиток ключових компетентностей учнів. Розробка мотивує школярів до вивчення світової культурної спадщини та усвідомлення місця в ній українського мистецтва. Інтерпретація твору Марії Примаченко через призму інших мистецьких стилів, виконавців, технік заставляє учнів заглиблюватися в пізнання матеріалу, аналізувати його, шукати характерні риси в роботах відомих майстрів. А це вказує на розвиток критичного мислення, що є одним із шляхів входження України до світового освітнього простору. Використання вчителями інтерактивної технології вказує на їхню готовність до іноваційної діяльності по формуванню цілісної особистості учня.
Запропонована розробка дає можливість школярам працювати у групах, створювати тимчасові колективи для вирішення поставлених завдань. Активне спілкування та взаємодія учнів сприяє перетворенню уроку в спільну працю. Колективна пізнавальна діяльність більш емоційна і привчає до прояву ініціативи. Двосторонній обмін інформацією є найбільш важливою складовою всіх інтерактивних методів навчання. Взаємодія не тільки між учнем та вчителем, а й між учнями мають фундаментальний принцип. Саме в такій взаємодії народжується творча особистість, здатна до генерування і використання нового(нових ідей, задумів, нових підходів та рішень), гнучка, креативна, яка орієнтується в складних умовах життя і головне здатна творити майбутнє нації.
Створи свою інтерпретацію!!!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»