Презентація до педагогічної ради "Дистанційне навчання: виклики сьогодення, результати, перспективи"

Опис документу:
Тема педради "Дистанційне навчання: виклики сьогодення, результати, перспективи" є актуальною та відповідає на питання: яка основна функція вчителя під час дистанційного навчання, як зробити онлайн-урок більш ефективним, як зацікавити учнів, як скоротити свій робочий день, уникнувши перевантажень тощо
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Дистанційне навчання: виклики сьогодення, результати, перспективи Педагогічна рада 24.03.2021
Слайд № 1

Дистанційне навчання: виклики сьогодення, результати, перспективи Педагогічна рада 24.03.2021

Порядок денний: 1. Дистанційне навчання: виклики сьогодення, результати, перспективи, аналіз опитування вчителів, учнів, батьків 2. Теоретичні і ме...
Слайд № 2

Порядок денний: 1. Дистанційне навчання: виклики сьогодення, результати, перспективи, аналіз опитування вчителів, учнів, батьків 2. Теоретичні і методичні засади дистанційного контенту 3. З досвіду роботи вчителів 4. Теоретичний і практичний аспекти курсу «Культура добросусідства», що пропонується новим Державним стандартом базової середньої освіти 5. Затвердження годин курсової перепідготовки за 2021 рік педагогічним працівникам школи. 2.

пИтання для обговорення: Яка основна функція вчителя під час дистанційного навчання? Як зробити онлайн- урок більш ефективним? Як зацікавити учнів?...
Слайд № 3

пИтання для обговорення: Яка основна функція вчителя під час дистанційного навчання? Як зробити онлайн- урок більш ефективним? Як зацікавити учнів? Як бути з учнями, які не відвідують занять? Як скоротити свій робочий день, уникнути перевантажень? Як спілкуватися з батьками? Що зробити, щоб учні були доброчесними? Як зробити урок безпечним?

Нормативно-правове регулювання дистанційного навчання в умовах карантину Положення про дистанційне навчання, затверджене Наказом МОН від 25.04.2013...
Слайд № 4

Нормативно-правове регулювання дистанційного навчання в умовах карантину Положення про дистанційне навчання, затверджене Наказом МОН від 25.04.2013 № 466, зі змінами і доповненнями, внесеними наказом МОН України від 08.09.2020 №1115 Лист МОН України від 02.11.20 року № 1/9-609 «Щодо організації дистанційного навчання» Новий санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.11.2020 №1111/35394

Учні Здебільшого репродуктивне, колективне Немає вибору маршруту навчання, термінів, часу Навчання в зручному темпі і в зручний час, самостійність,...
Слайд № 5

Учні Здебільшого репродуктивне, колективне Немає вибору маршруту навчання, термінів, часу Навчання в зручному темпі і в зручний час, самостійність, мотивація, відповідальність, цифрова компетентність, критичне мислення Батьки Контроль досягнень(оцінки), Допомога у виконанні д/з Збільшення контролю, забезпечення доступності навчальних ресурсів, розвиток цифрової компетентності Учителі Використання підручників, методичних рекомендацій Здебільшого традиційні методики навчання Створення, експертиза електронних освітніх ресурсів, тьюторство онлайн, фасилітація онлайн, прозорість оцінювання, вибір цифрових інструментів, розвиток цифрової компетентності Вимоги до учасників освітнього процесу в традиційному і дистанційному навчанні

режими взаємодії між учасниками навчального процесу синхронний Взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно...
Слайд № 6

режими взаємодії між учасниками навчального процесу синхронний Взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно перебувають у вебсередовищі (чат, відеоконференції, аудіо-, соціальні мережі) асинхронний Взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, використовуючи при цьому електронну пошту, платформу, чат, соціальні мережі

РЕСПОНДЕНТИ Учителі Учні Батьки
Слайд № 7

РЕСПОНДЕНТИ Учителі Учні Батьки

Приклади цифрових компетентностей учителя Інтеграція технологій Уміння використовувати онлайн технології Постійно опановувати нові онлайн технологі...
Слайд № 8

Приклади цифрових компетентностей учителя Інтеграція технологій Уміння використовувати онлайн технології Постійно опановувати нові онлайн технології Ефективно поєднувати онлайн навчання з навчанням за очною формою Використання даних Для контролю активності та ефективності Керування прогресом учнів Моніторинг та оцінювання онлайн Персоналізація, безпека Створення освітнього середовища, ресурсів Індивідуальний освітній маршрут учнів Онлайн взаємодія, зворотний зв'язок Онлайн співпраця

Професійні сайти 73,5% Вебінари 64,7% Дистанційне спілкування з колегами 50% Учителі неперервно підвищують кваліфікацію, набувають нових компетентн...
Слайд № 9

Професійні сайти 73,5% Вебінари 64,7% Дистанційне спілкування з колегами 50% Учителі неперервно підвищують кваліфікацію, набувають нових компетентностей

організація дистанційного навчання (опитування вчителів, батьків, учнів) 1. Очна чи дистанційна? Як повинен бути організований процес навчання? 2. ...
Слайд № 10

організація дистанційного навчання (опитування вчителів, батьків, учнів) 1. Очна чи дистанційна? Як повинен бути організований процес навчання? 2. Яке навчання вважають найбільш ефективним: учні, батьки, вчителі 3. Використання різноманітних ресурсів, переваги дистанційного навчання, способи комунікації 4. Труднощі з дистанційним навчанням: учні, вчителі, батьки відсутність технічного забезпечення час на підготовку уроків, самоосвіту 4. Д/З 5. Рівень взаємодії між усіма учасниками НВП: учні, вчителі, батьки

Дистанційне навчання матиме результати за умов: Якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу Якщо зробити матеріал максимально доступн...
Слайд № 11

Дистанційне навчання матиме результати за умов: Якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу Якщо зробити матеріал максимально доступним, цікавим і наочним Якщо дитина бачитиме свої досягнення й успіхи

Академічна доброчесність і дистанційне навчання 1. Заохочення дітей у випадку самостійно виконаної роботи, хоч і не ідеально 2. Надання робочих зав...
Слайд № 12

Академічна доброчесність і дистанційне навчання 1. Заохочення дітей у випадку самостійно виконаної роботи, хоч і не ідеально 2. Надання робочих завдань, де рівень складності від елементарного до дуже складного 3. Виконання індивідуальних завдань хоча б 1 раз на 2 тижні 4. Надання завдань не з підручника (пам'ятаємо про безліч решебників), таких, які потребують власних міркувань, а не вибір з готових відповідей 5. І головне – розумна помірність навантаження!

Правила щодо виконання та перевірки завдань
Слайд № 13

Правила щодо виконання та перевірки завдань

Особливості оцінювання та контролю Чіткі терміни здачі робіт (зважаємо на рівень здоров'я учнів, технічні проблеми, надання кількох спроб) Диференц...
Слайд № 14

Особливості оцінювання та контролю Чіткі терміни здачі робіт (зважаємо на рівень здоров'я учнів, технічні проблеми, надання кількох спроб) Диференціація завдань (які з них необов'язкові, які для окремих учнів) Не всі завдання потрібно оцінювати, лише фіксувати факт їх виконання «Низький поріг, висока стеля, широкі стіни»-найкращий тип завдань для дистанції

Цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту: онлайн-дошка Padlet (https://padlet.com) онлайн-дошка (https://jamboard.google.com/) інт...
Слайд № 15

Цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту: онлайн-дошка Padlet (https://padlet.com) онлайн-дошка (https://jamboard.google.com/) інтерактивні презентації Mentimeter (https://www.mentimeter.com) LearningApps (http://LearningApps.org) •Wizer (https://app.wizer.me/) ThingLink (https://www.thinglink.com/) Pinterest (https://www.pinterest.com) Playposite (https://go.playposit.com/)

Цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту: Google Forms (https://www.google.com/intl/ru_ua/forms/about/) Testorium (https://www.tes...
Слайд № 16

Цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту: Google Forms (https://www.google.com/intl/ru_ua/forms/about/) Testorium (https://www.testorium.net/ua/) Оnline Test Pad (http://onlinetestpad.com/ua) Quizizz (https://quizizz.com) Kahoot (https://kahoot.com) QuizWhizzer (https://quizwhizzer.com/) Classtime (https://www.classtime.com/uk/) Конструктор тестів «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/test)

Питання, поради та побажання від батьків: Розклад уроків у ZOOM розписувати заздалегідь, а не напередодні проведення Більш чітко і зрозуміло робити...
Слайд № 17

Питання, поради та побажання від батьків: Розклад уроків у ZOOM розписувати заздалегідь, а не напередодні проведення Більш чітко і зрозуміло робити записи на платформі Більше онлайн уроків, робити відеозаписи цих уроків Ставлення до дітей більш уважним, не підвищувати голос Частіше повторювати вивчений матеріал Скоротити обсяг д/з, задавати зранку, а не ввечері

Менше творчих завдань Більше цікавих навчальних відео з біології, географії, історії, тестів-кросвордів, уроків-екскурсій, уроків-змагань Коли з’яв...
Слайд № 18

Менше творчих завдань Більше цікавих навчальних відео з біології, географії, історії, тестів-кросвордів, уроків-екскурсій, уроків-змагань Коли з’явиться електронний щоденник на постійній основі? Надавати не лише контрольні перевірочні тести, а й тренувальні Надавати роз’яснення нового матеріалу!!!! Дякуємо за кропітку роботу! Питання, поради та побажання від батьків:

Перерви під час уроків Менший обсяг д/з (хімія, історія, зарубіжна література), пояснення або інструктаж для виконання Повторення пройденого матері...
Слайд № 19

Перерви під час уроків Менший обсяг д/з (хімія, історія, зарубіжна література), пояснення або інструктаж для виконання Повторення пройденого матеріалу Робота в групах, командах Більше ZOOM- конференцій, попереджати заздалегідь Питання, поради та побажання від учнів:

6. Більше готуватися до к/р 7. Оцінювання під час конференцій 8. Зменшити кількість тестів (не після кожного уроку), давати більше часу на виконанн...
Слайд № 20

6. Більше готуватися до к/р 7. Оцінювання під час конференцій 8. Зменшити кількість тестів (не після кожного уроку), давати більше часу на виконання 9. Демонструвати фокуси 10. Ураховувати темп учнів 11.  Більше вчити життю, ніж предмету 12. Дякуємо за уроки!!!!!!!!!!!!!!! Питання, поради та побажання від учнів:

Проєкт рішення педради: Опрацювати нормативно-правову базу з організації дистанційного навчання Розробити методичні рекомендації щодо організації д...
Слайд № 21

Проєкт рішення педради: Опрацювати нормативно-правову базу з організації дистанційного навчання Розробити методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання з навчальних предметів Створити пам'ятки-поради психологічної служби батькам, учням, учителям Проводити моніторинг організації дистанційного навчання в школі

Проєкт рішення педради: 5. Ретельно опрацьовувати дистанційний контент на платформі 6. Створити творчі групи в межах шкільних методоб’єднань з мето...
Слайд № 22

Проєкт рішення педради: 5. Ретельно опрацьовувати дистанційний контент на платформі 6. Створити творчі групи в межах шкільних методоб’єднань з метою обміну та поширення досвіду, запровадити «наставництво навпаки» 7. Узагальнювати результати моніторингу з метою визначення пріоритетних питань, напрямів роботи практичної діяльності, які потребують детального вивчення та доопрацювання

Щиро дякую за співпрацю! Бажаю успіхів!!!
Слайд № 23

Щиро дякую за співпрацю! Бажаю успіхів!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.