Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Презентація до наукової роботи " Перерва"

Основи здоров'я

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас

02.05.2019

1120

7

0

Опис документу:
Актуальність теми - достатня рухова активність є необхідною передумовою гармонійного розвитку організму і особистості дітей, а шкільні перерви здатні у найкращій формі компенсувати дефіцит рухів, запобігти негативним наслідкам гіподинамії, раціоналізувати спосіб життя людини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
НАУКОВА РОБОТА НА ТЕМУ: ПЕРЕРВА
Слайд № 1

НАУКОВА РОБОТА НА ТЕМУ: ПЕРЕРВА

ВСТУП РОЗДІЛ 1 ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В РЕЖИМІ ДНЯ ШКОЛЯРА РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ Висновку, списку використаних...
Слайд № 2

ВСТУП РОЗДІЛ 1 ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В РЕЖИМІ ДНЯ ШКОЛЯРА РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ Висновку, списку використаних джерел та додатків.

Предмет дослідження - шкільна перерва та її вплив на поліпшення стану здоров'я учнів.
Слайд № 3

Предмет дослідження - шкільна перерва та її вплив на поліпшення стану здоров'я учнів.

Об'єкт дослідження - шкільна перерва в режимі навчального дня учнів школи.
Слайд № 4

Об'єкт дослідження - шкільна перерва в режимі навчального дня учнів школи.

Актуальність теми - достатня рухова активність є необхідною передумовою гармонійного розвитку організму і особистості дітей, а шкільні перерви здат...
Слайд № 5

Актуальність теми - достатня рухова активність є необхідною передумовою гармонійного розвитку організму і особистості дітей, а шкільні перерви здатні у найкращій формі компенсувати дефіцит рухів, запобігти негативним наслідкам гіподинамії, раціоналізувати спосіб життя людини.

В процесі виконання наукової роботи були використані методи дослідження: моніторинг, анкетування, збір наукової інформації, спостереження; опитуван...
Слайд № 6

В процесі виконання наукової роботи були використані методи дослідження: моніторинг, анкетування, збір наукової інформації, спостереження; опитування; робота з документацією, бесіди.

Ви запитаєте чому така тема заслуговує нашої уваги?
Слайд № 7

Ви запитаєте чому така тема заслуговує нашої уваги?

Можливо тому що часто буває так……
Слайд № 8

Можливо тому що часто буває так……

Ми дослідили здоров’язберігаючу значимість ранкової зарядки, фізкультхвилинки на уроці та рухливої організованої перерви у зоні відпочинку, як скла...
Слайд № 9

Ми дослідили здоров’язберігаючу значимість ранкової зарядки, фізкультхвилинки на уроці та рухливої організованої перерви у зоні відпочинку, як складових активного відпочинку та емоційно-розвантажувальних перерв, як складових спокійного відпочинку.

Результати наших досліджень: Анкетування: 1. Чи влаштовує вас тривалість шкільних перерв? 90%- так 10% -ні 2. Перерва потрібна для: 1.відпочинок, 2...
Слайд № 10

Результати наших досліджень: Анкетування: 1. Чи влаштовує вас тривалість шкільних перерв? 90%- так 10% -ні 2. Перерва потрібна для: 1.відпочинок, 2. активно провести час. 3. поїсти 4. спілкування з друзями. 5. повторити домашнє завдання.

3. На перерві учні займаються: відпочиваю. 2. знаходжуся в зоні відпочинку. 3. в спортивному залі чи на майданчику. 4. спілкуюсь. 5. їм. 6. слухаю ...
Слайд № 11

3. На перерві учні займаються: відпочиваю. 2. знаходжуся в зоні відпочинку. 3. в спортивному залі чи на майданчику. 4. спілкуюсь. 5. їм. 6. слухаю музику. 7. малюю. 8. сиджу в класі. 9. повторюю домашнє завдання. 4. В які ігри можна грати на перерві? Твістер, крокодил, настільні ігри, естафети, струмочок, теніс, банка, крокодил.

Вибір дитиною форм проведення перерви залежить від факторів: 1. психологічні особливості: емоційні, жваві діти обирають рухливі ігри на перерві, сп...
Слайд № 12

Вибір дитиною форм проведення перерви залежить від факторів: 1. психологічні особливості: емоційні, жваві діти обирають рухливі ігри на перерві, спокійні діти віддають перевагу іграм спокійним. 2. особливості статі: хлопчаки зазвичай знаходяться в зонах відпочинку активног, дівчатка ж в зонах релаксаційного відпочинку.

За результатами спостережень, анкетування та опитування ми дійшли таких висновків: Гра для учнів- сенс життя, вони не можуть жити без активності. П...
Слайд № 13

За результатами спостережень, анкетування та опитування ми дійшли таких висновків: Гра для учнів- сенс життя, вони не можуть жити без активності. Під час перерви перевага надається грі, але ігор діти знають мало…. Учні діляться на групи для спільного проведення часу. Рухлива та емоційно-розвантажувальна перерви необхідні елементи навчально-виховного процесу. Організована перерва надає набагато більше користі, ніж неконтрольоване дозвілля.

Висновки Зниження рухової активності дітей – постійна сумна складова шкільного життя. Результати моніторингів підтверджують дані про гіподинамію у ...
Слайд № 14

Висновки Зниження рухової активності дітей – постійна сумна складова шкільного життя. Результати моніторингів підтверджують дані про гіподинамію у дітей. Активний руховий режим протягом дня, позитивно впливає на розумову та фізичну працездатність і сприяє підвищенню продуктивності праці на уроці та підвищенню рівня фізичного здоров’я.

З метою підвищення рівня стану здоров’я рекомендуємо: Регулярно проводити фізкультурно-оздоровчі заходи в розпорядку навчального дня школяра. Вихов...
Слайд № 15

З метою підвищення рівня стану здоров’я рекомендуємо: Регулярно проводити фізкультурно-оздоровчі заходи в розпорядку навчального дня школяра. Виховувати в учнів інтерес до занять спортом, до здорового способу життя. Організоване проведення ігор, змагань є важливим фізкультурно-оздоровчим засобом у режимі шкільного дня,

Отримані результати введення здоров*язберігаючих перерв: На перервах проводяться і розучуються нові ігри, залучена велика частка дітей. Діти відріз...
Слайд № 16

Отримані результати введення здоров*язберігаючих перерв: На перервах проводяться і розучуються нові ігри, залучена велика частка дітей. Діти відрізняються організованістю, менше кофліктних ситуацій. Підвищилась рухова активність учнів. Поліпшилась працездатність на уроці. Організаторська активність на перерві сприяє особистісному розвитку.

Аналізуючи одержані дані дослідження можна зробити висновок, що розроблений план розвитку «ШКОЛИ ЗДОРОВ’Я» з урахуванням важливості перерви, як нев...
Слайд № 17

Аналізуючи одержані дані дослідження можна зробити висновок, що розроблений план розвитку «ШКОЛИ ЗДОРОВ’Я» з урахуванням важливості перерви, як невід’ємної складової навчально-виховного процесу, є ефективним і допомагає вирішенню проблеми зміцнення здоров’я, корисної зайнятості учнів, згуртуванню класного та шкільного колективу, а отже, може бути рекомендований для впровадження вчителям для поліпшення емоційного та фізичного стану учнів.

Дякуємо за увагу!
Слайд № 18

Дякуємо за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.