Презентація до інтелектуальної гри "Країни казок"

Опис документу:
Презентація до інтелектуальної гри "Країни казок". Може бути використана вчителями зарубіжної літератури у позакласній роботі при проведенні інтелектуальної гри "Країни казок" або при проведенні підсумкового уроку у 5 класі за темою "Народні та літературні казки".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Ка́зка — це вид художньої прози, що походить від народних переказів, порівняно коротка розповідь про фантастичні події та персонажі, такі, як феї, ...
Слайд № 2

Ка́зка — це вид художньої прози, що походить від народних переказів, порівняно коротка розповідь про фантастичні події та персонажі, такі, як феї, гноми, велетні тощо. Розповідний народно-поетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, вигаданих осіб, іноді за участю фантастичних сил. Тлумачний словник Казка - це мудрість у зрозумілому для дитини вигляді. Казка - жанр літературного оповідання. Казка - фольклорний жанр, вигадана прозаїчна оповідь побутового чи казкового змісту.

Впізнати казку світової літератури за ілюстрацією
Слайд № 3

Впізнати казку світової літератури за ілюстрацією

Слайд № 4

Намалювати «Золоту рибку» із зав’язаними очима (малює по черзі вся команда).
Слайд № 5

Намалювати «Золоту рибку» із зав’язаними очима (малює по черзі вся команда).

Слайд № 6

Слайд № 7

1. Жила у морі. Виконувала бажання старого рибалки. 2. Як звали королевича, який звертався до сонця, місяця та вітру, коли шукав свою наречену? 3. ...
Слайд № 8

1. Жила у морі. Виконувала бажання старого рибалки. 2. Як звали королевича, який звертався до сонця, місяця та вітру, коли шукав свою наречену? 3. Коли годинник б’є дванадцять разів, багатство перетворюється на бідність і можна загубити те, що потім принесе щастя. Хто і що загубив? 4. Із самого малечку мріяв про те, щоб навчитися малювати, та не було в нього за що купити пензлика, бо був він бідний. Хто це? 5. Їх було семеро, жили у лісі разом з царівною.

6. Молодий, дужий потрапив на острів дикунів, а пізніше зустрівся з велетнем, який мав на лобі одне червоне вогняне око. Назвіть його ім’я. 7. Крас...
Слайд № 9

6. Молодий, дужий потрапив на острів дикунів, а пізніше зустрівся з велетнем, який мав на лобі одне червоне вогняне око. Назвіть його ім’я. 7. Красень-чоловік у повному розквіті сил. Високо літає, але низько ніколи не падає. Полюбляє варення, одночасно він – нянька, друг, привид та джентльмен. 8. Він дивився на маленьку балерину і відчув, що тане, але все ще стояв непохитно, з рушницею на плечі. 9. Цей фрукт баба знайшла, коли прала білизну в річці, а пізніше із нього вистрибнув хлопчик. Що це за фрукт? 10. Сидів у бочці і тремтів за своє життя. А потім, дякуючи тому, що було в цій бочці, став повелителем, бо відрізнявся від усіх, хто він і з якої казки?

Слайд № 10

1. У якої пані падчірка збивала подушки так, що на світі йшов сніг? 2. Як звали героїню казки, яка подорожувала країною Чудес? 3. Згадайте синій ак...
Слайд № 11

1. У якої пані падчірка збивала подушки так, що на світі йшов сніг? 2. Як звали героїню казки, яка подорожувала країною Чудес? 3. Згадайте синій аксесуар казкового вбивці? 4. В якій казці братів Грімм було дзеркало, яке говорило? 5. Герой якої казки літав над дахами на своєму друзі, який вважав себе найкращим у світі чоловіком? 6. Як звали найстарішого казкового царя? 7. Герої цієї казки так ніколи й не дійшли до Бремена. Назвіть казку. 8. Як звали героїню казки Андерсена, яка зшила своїм братам сорочки з кропиви? 9. Дитяче кохання може подолати багато перешкод. Власне, перешкоди долала вона, а він ніяк не міг скласти одне слово із льоду. Назвіть це слово і казку, де дівчинка і хлопчик були головними героями. 10. Зріст приблизно 2 см 54 мм , ліжко – горіхова шкарлупа, покривало –трояндова пелюстка. Хто це?

Кіт на ланцюгу кружляє, (ходять по колу) Пісні дивні він співає. Витязі з води виходять (крокують на місці) І по березі там бродять. Чаклун летить ...
Слайд № 12

Кіт на ланцюгу кружляє, (ходять по колу) Пісні дивні він співає. Витязі з води виходять (крокують на місці) І по березі там бродять. Чаклун летить у небеса. (махають руками, немов крилами) Все оповили чудеса. Ступа з Ягою там бреде, (крокують на місці) Усе вперед й вперед іде.

Слайд № 13

1.Дюймовочка 2.Фарбований Шакал 3.Попелюшка 4.Пані Метелиця
Слайд № 14

1.Дюймовочка 2.Фарбований Шакал 3.Попелюшка 4.Пані Метелиця

Назвати імена відомих казкарів
Слайд № 15

Назвати імена відомих казкарів

Шарль Перро «Попелюшка» «Кіт у чоботях» «Червона Шапочка» «Хлопчик-мізинчик» «Синя борода» «Спляча красуня» «Ріке-чубчик»
Слайд № 16

Шарль Перро «Попелюшка» «Кіт у чоботях» «Червона Шапочка» «Хлопчик-мізинчик» «Синя борода» «Спляча красуня» «Ріке-чубчик»

Брати Ґрімм   Пані Метелиця Мізинчик Кіт у чоботях Бременські музиканти Червона Шапочка Білосніжка Попелюшка Хлопчик-мізинчик Золотий птах Вільгель...
Слайд № 17

Брати Ґрімм   Пані Метелиця Мізинчик Кіт у чоботях Бременські музиканти Червона Шапочка Білосніжка Попелюшка Хлопчик-мізинчик Золотий птах Вільгельм Карл (ліворуч) і Якоб

Кресало Нове вбрання короля Принцеса на горошині Соловей Непохитний олов'яний солдатик Дикі лебеді Свинопас Дюймовочка Гидке каченя Снігова королев...
Слайд № 18

Кресало Нове вбрання короля Принцеса на горошині Соловей Непохитний олов'яний солдатик Дикі лебеді Свинопас Дюймовочка Гидке каченя Снігова королева Русалочка Ганс Крістіан Андерсен

Олександр Сергійович Пушкін Казка про рибалку й рибку Про золотого півника Про попа і про робітника його Балду Казка про мертву царівну Казка про ц...
Слайд № 19

Олександр Сергійович Пушкін Казка про рибалку й рибку Про золотого півника Про попа і про робітника його Балду Казка про мертву царівну Казка про царя Султана

Слайд № 20

Слайд № 21

Що дісталося синам у спадщину від батька у казці Шарля Перро “Кіт у чоботях”? (Старшому – млин, середньому – осел, молодшому – кіт) Потрібно аргуме...
Слайд № 22

Що дісталося синам у спадщину від батька у казці Шарля Перро “Кіт у чоботях”? (Старшому – млин, середньому – осел, молодшому – кіт) Потрібно аргументовано відповісти, яка казка і чому є зайвою у цьому ряді казок: “Фарбований шакал”, “Дикі лебеді”, “Момотаро, або Хлопчик-Персик”, “Пензлик Маляна”? (“Дикі лебеді” – автор Г.К. Андерсен. Всі інші – народні казки) Спробуйте закінчити логічний ряд: перший тюфяк, другий тюфяк,… дванадцятий тюфяк, перша пухова перина, друга пухова перина,…, дванадцята пухова перина,…. Що далі? (Горошина. Казка Г. К. Андерсена “Принцеса на горошині”) Ким були насправді прокажений і жебрачка у казці Оскара Уайльда «Хлопчик-Зірка» ? (Королем і королевою)

Слайд № 23

Придумати казку за заданим початком. Кожен учасник називає по одному реченню. «В одному царстві за тридев’ять земель…».
Слайд № 24

Придумати казку за заданим початком. Кожен учасник називає по одному реченню. «В одному царстві за тридев’ять земель…».

Слайд № 25

Слайд № 26

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»