Презентація до гри "Математична вікторина"

Опис документу:
Математична вікторина для учнів 8-х класів До участі у грі запрошуються 12 гравців Відповідь на питання - підняття картки з літерою Журі фіксує відповіді гравців у протоколі Презентація готова до використання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Останній герой Математична вікторина для учнів 7 А класу
Слайд № 2

Останній герой Математична вікторина для учнів 7 А класу

Перший тур До участі у грі запрошуються 12 гравців Відповідь на питання - підняття картки з літерою Журі фіксує відповіді гравців у протоколі
Слайд № 3

Перший тур До участі у грі запрошуються 12 гравців Відповідь на питання - підняття картки з літерою Журі фіксує відповіді гравців у протоколі

C : Забезпечує високі прибутки Продовжіть вислів Михайла Ломоносова " Математику вже тому вивчати слід, що вона …" A : Розум до ладу приводить D : ...
Слайд № 4

C : Забезпечує високі прибутки Продовжіть вислів Михайла Ломоносова " Математику вже тому вивчати слід, що вона …" A : Розум до ладу приводить D : Підвищує самооцінку B : Дозволяє зайняти високу посаду

Яке з наступних геометричних понять є основним неозначуваним ? A : Відрізок B : Кут C : Коло D : Площина
Слайд № 5

Яке з наступних геометричних понять є основним неозначуваним ? A : Відрізок B : Кут C : Коло D : Площина

Прямі, які лежать в одній площині і не перетинаються називаються A : Паралельними B : Мимобіжними C : Перпендикулярними D : Асимптотами
Слайд № 6

Прямі, які лежать в одній площині і не перетинаються називаються A : Паралельними B : Мимобіжними C : Перпендикулярними D : Асимптотами

A : Відняти При множенні степенів з однаковими основами показники треба B : Перемножити C : Додати D : Не чіпати
Слайд № 7

A : Відняти При множенні степенів з однаковими основами показники треба B : Перемножити C : Додати D : Не чіпати

Сума гострих кутів прямокутного трикутника A : 180° B : 135° D : інша відповідь C : 90°
Слайд № 8

Сума гострих кутів прямокутного трикутника A : 180° B : 135° D : інша відповідь C : 90°

Найбільша хорда кола – це A : Радіус B : Діаметр C : Медіана D : Сегмент
Слайд № 9

Найбільша хорда кола – це A : Радіус B : Діаметр C : Медіана D : Сегмент

Сума усіх зовнішніх кутів трикутника дорівнює A : 180° C : 720° B : 360° D : 540°
Слайд № 10

Сума усіх зовнішніх кутів трикутника дорівнює A : 180° C : 720° B : 360° D : 540°

Відрізок, який з'єднує вершину трикутника з серединою протилежної сторони цього трикутника називається B : Бісектриса A : Медіана C : Висота D : Хорда
Слайд № 11

Відрізок, який з'єднує вершину трикутника з серединою протилежної сторони цього трикутника називається B : Бісектриса A : Медіана C : Висота D : Хорда

Периметр трикутника 18 см. Яке з чисел не може бути значенням довжини однієї з його сторін? А : 1 см B : 3 см C : 8 см D : 9 см
Слайд № 12

Периметр трикутника 18 см. Яке з чисел не може бути значенням довжини однієї з його сторін? А : 1 см B : 3 см C : 8 см D : 9 см

Перший тур завершено Зараз журі підведе підсумки Кількість гравців зменшиться вдвічі
Слайд № 13

Перший тур завершено Зараз журі підведе підсумки Кількість гравців зменшиться вдвічі

Другий тур
Слайд № 14

Другий тур

В аудиторії для тестування шоста частина місць була вільною. Після того як двоє здали свої роботи і пішли додому, вільною стала рівно п’ята частина...
Слайд № 15

В аудиторії для тестування шоста частина місць була вільною. Після того як двоє здали свої роботи і пішли додому, вільною стала рівно п’ята частина місць. Скільки місць було в аудиторії? A : 30 B : 40 C : 60 D : 120

B : -2008 Обчисліть значення виразу A : 2008 D : 0 C : -1
Слайд № 16

B : -2008 Обчисліть значення виразу A : 2008 D : 0 C : -1

Якщо N ∩ P = P, то обов’язково A : N = ∅ B : P ⊂ N С : N = P D : P = ∅
Слайд № 17

Якщо N ∩ P = P, то обов’язково A : N = ∅ B : P ⊂ N С : N = P D : P = ∅

Обчисліть значення виразу: A : -4096000 B : -2008000 C : 0 D : 2008000 (200+1)(200-2)(200+3)(200-4)…(200+2007)(200-2008)
Слайд № 18

Обчисліть значення виразу: A : -4096000 B : -2008000 C : 0 D : 2008000 (200+1)(200-2)(200+3)(200-4)…(200+2007)(200-2008)

Точка перетину бісектрис трикутника називається A : Ортоцентр B : Інцентр C : Центр мас D : Серединка
Слайд № 19

Точка перетину бісектрис трикутника називається A : Ортоцентр B : Інцентр C : Центр мас D : Серединка

D : 774 Яке з наступних чисел ділиться на 6 ? A : 323 B : 2121 C : 5 032
Слайд № 20

D : 774 Яке з наступних чисел ділиться на 6 ? A : 323 B : 2121 C : 5 032

Яке з наступних висловлювань істинне? А : Будь – який неправильний дріб більше одиниці B : Будь – яке раціональне число є натуральним C : Правильни...
Слайд № 21

Яке з наступних висловлювань істинне? А : Будь – який неправильний дріб більше одиниці B : Будь – яке раціональне число є натуральним C : Правильний дріб завжди менше, ніж неправильний D : Будь – яке парне число не ділиться на непарне

Яке з наведених чисел ділиться на 10? A : 310 · 510 B : 1010 + 1 C : 9! D : 105 + 510
Слайд № 22

Яке з наведених чисел ділиться на 10? A : 310 · 510 B : 1010 + 1 C : 9! D : 105 + 510

D : -2008 Обчисліть значення виразу A : 2008 B : -1004 C : 1004
Слайд № 23

D : -2008 Обчисліть значення виразу A : 2008 B : -1004 C : 1004

Другий тур завершено Зараз журі підведе підсумки Кількість гравців зменшиться вдвічі
Слайд № 24

Другий тур завершено Зараз журі підведе підсумки Кількість гравців зменшиться вдвічі

Третій тур
Слайд № 25

Третій тур

У назві обласного центру якої з наступних областей України найбільша кількість літер? А : Волинська B : Закарпатська C : Запорізька D : Сумська
Слайд № 26

У назві обласного центру якої з наступних областей України найбільша кількість літер? А : Волинська B : Закарпатська C : Запорізька D : Сумська

У назві обласного центру якої з наступних областей України найбільша кількість літер? А : Волинська________Луцьк______5 B : Закарпатська______Ужгор...
Слайд № 27

У назві обласного центру якої з наступних областей України найбільша кількість літер? А : Волинська________Луцьк______5 B : Закарпатська______Ужгород____7 C : Запорізька________Запоріжжя___9 D : Сумська__________Суми_______4

Заповніть пропуск у рівності (0,5x3+0,2y)2=0,25x6+...+0,04y2 A : 0,1x3y C : 0,2x3y B : 0,2xy D : 1,4x3y
Слайд № 28

Заповніть пропуск у рівності (0,5x3+0,2y)2=0,25x6+...+0,04y2 A : 0,1x3y C : 0,2x3y B : 0,2xy D : 1,4x3y

В назві столиці якої з наступних держав Азії найменша кількість літер? A : Іран B : Афганістан C : Індія D : Пакістан
Слайд № 29

В назві столиці якої з наступних держав Азії найменша кількість літер? A : Іран B : Афганістан C : Індія D : Пакістан

В назві столиці якої з наступних держав Азії найменша кількість літер? A : Іран__________Тегеран___7 B : Афганістан____Кабул_____5 C : Індія_______...
Слайд № 30

В назві столиці якої з наступних держав Азії найменша кількість літер? A : Іран__________Тегеран___7 B : Афганістан____Кабул_____5 C : Індія_________Делі_______4 D : Пакістан______Ісламабад__9

Який з наступних виразів набуває тільки додатних значень? A : x2 + 2x + y2 + 4y + 4 B : a2 + 6a + b2 + 2b + 9 C : c2 + 8c + 9m2 + 6m + 19 D : k2 + ...
Слайд № 31

Який з наступних виразів набуває тільки додатних значень? A : x2 + 2x + y2 + 4y + 4 B : a2 + 6a + b2 + 2b + 9 C : c2 + 8c + 9m2 + 6m + 19 D : k2 + 2k + 25p2 + 20p + 5

Яке з наступних чисел найбільше? B: C : D : A :
Слайд № 32

Яке з наступних чисел найбільше? B: C : D : A :

Яке з наступних рівнянь не має коренів? B : C : D : A :
Слайд № 33

Яке з наступних рівнянь не має коренів? B : C : D : A :

Остання цифра числа A: 9 B: 1 C: 3 D: 7
Слайд № 34

Остання цифра числа A: 9 B: 1 C: 3 D: 7

Третій тур завершено Зараз журі підведе підсумок гри
Слайд № 35

Третій тур завершено Зараз журі підведе підсумок гри

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн