Опублікував/ла:
Жити одним життям з дитиною. Кожний день розпитувати, що нового і цікавого дізналася вона у школі. Допомагати їй розібратися в тому, чого вона не може зрозуміти. Контролювати виконання завдань. Все це робити з терпінням і любов’ю. Василь Сухомлинський казав: “У вихованнi все головне: i урок, i розвиток рiзнобiчних iнтересiв дiтей поза уроком, i взаємовiдносини вихованцiв у колективi.” Що для цього потрібно?
Гра «Мікрофон» “Мене звати ... Я хочу побажати своїй дитинi, яка йде у 1 клас ...“.
І головне, що ми всі хочемо бачити своїх дітей здоровими, інтелектуальними, вихованими.
Сьогодні ми вступаємо у НУШ, що ж то таке НУШ?
За новим Стандартом, закон “Про освіту”. “Для нового підходу головне – дати час міркувати, висловитися, почути, – – Але діти по-різному виховані і підготовлені. Ранкові зустрічі ми будемо проводити Але не завжди вони будуть нам вдаватися. Вони дають вміння проявити себе, презентувати, навіть якщо спочатку їм важко вимовити своє ім’я і привітатися”.
“Я педагог. Я маю право” “Діти змінилися – мають змінитися і методи навчання”. А головне завдання школи – щоб дитина була адаптована до життя. “Система, коли потрібна ідеальна тиша на уроках відходить у минуле. Ми вчимо дітей спілкуватися в парах. А потім по четверо. Це складно, бо поки вони чують тільки себе”.
Від “я знаю” до “я вмію” - Більшість уроків у цих перших класах ‒ інтегровані. Це означає, що одну тему діти вивчають з перспективи різних предметів. (“Я досліджую світ”, наприклад, об’єднує сім освітніх галузей). Також діти вчаться використовувати отримані знання на практиці. Так від “я знаю” переходять до “я вмію”.
Відійти від рамок Хочеться від рамок відійти. Свободи дій. У новому Стандарті буде більше творчості, можливості і дитині, і вчителю розкритися. Я і зараз намагаюся, щоб діти могли мене все питати. Не так, що я вчителька і жандарм. А тут вчителю ще трішки треба бути більш розкутим і творчим.
Більше творчості, менше дисципліни “Не можна сидіти позаду потяга і нарікати, що він погано їде. Спробуй сам кермувати! Ми спробуємо”.
Страх Тривога Бажання сховатись Розгубленість Страх, що не впораєшся із завданням Страх, стати посміховиськом Невпевненість Хвилювання
ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ Інтелектуальна готовність Комунікативна готовність Емоційно-вольова готовність Мотиваційна готовність
Гра «Кошик вражень»
Пам’ятайте, що поруч з вами існує світ дитинства, що приносить не тільки турботи і клопоти, але й величезну радість. Потрібно лише докласти частину волі та цікавості, щоб ці труднощі стали доступними.
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.