Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

Презентація до батьківських зборів" Успiшна адаптацiя першокласникiв до школи, як умова гармонiйного розвитку особистостi."

НУШ

Для кого: 1 Клас

26.03.2020

605

13

0

Опис документу:
Роз’яснити батькам, що фізичний розвиток дитини є своєрідною базою для психічного розвитку, а той, у свою чергу, є основою для соціального та духовного розвитку дитини; сформувати і у батьків правильне ставлення до виховання дітей у цьому напрямку та виховувати почуття відповідальності за кожний свій крок на землі, надати батькам рекомендації щодо формування у дітей здорового способу життя.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Жити одним життям з дитиною. Кожний день розпитувати, що нового і цікавого дізналася вона у школі. Допомагати їй розібратися в тому, чого вона не м...
Слайд № 3

Жити одним життям з дитиною. Кожний день розпитувати, що нового і цікавого дізналася вона у школі. Допомагати їй розібратися в тому, чого вона не може зрозуміти. Контролювати виконання завдань. Все це робити з терпінням і любов’ю. Василь Сухомлинський казав: “У вихованнi все головне: i урок, i розвиток рiзнобiчних iнтересiв дiтей поза уроком, i взаємовiдносини вихованцiв у колективi.” Що для цього потрібно?

Гра «Мікрофон» “Мене звати ... Я хочу побажати своїй дитинi, яка йде у 1 клас ...“.
Слайд № 4

Гра «Мікрофон» “Мене звати ... Я хочу побажати своїй дитинi, яка йде у 1 клас ...“.

І головне, що ми всі хочемо бачити своїх дітей здоровими, інтелектуальними, вихованими.
Слайд № 5

І головне, що ми всі хочемо бачити своїх дітей здоровими, інтелектуальними, вихованими.

Слайд № 6

Сьогодні ми вступаємо у НУШ, що ж то таке НУШ?
Слайд № 7

Сьогодні ми вступаємо у НУШ, що ж то таке НУШ?

За новим Стандартом, закон “Про освіту”. “Для нового підходу головне – дати час міркувати, висловитися, почути, – – Але діти по-різному виховані і ...
Слайд № 8

За новим Стандартом, закон “Про освіту”. “Для нового підходу головне – дати час міркувати, висловитися, почути, – – Але діти по-різному виховані і підготовлені. Ранкові зустрічі ми будемо проводити Але не завжди вони будуть нам вдаватися. Вони дають вміння проявити себе, презентувати, навіть якщо спочатку їм важко вимовити своє ім’я і привітатися”.

“Я педагог. Я маю право” “Діти змінилися – мають змінитися і методи навчання”. А головне завдання школи – щоб дитина була адаптована до життя. “Сис...
Слайд № 9

“Я педагог. Я маю право” “Діти змінилися – мають змінитися і методи навчання”. А головне завдання школи – щоб дитина була адаптована до життя. “Система, коли потрібна ідеальна тиша на уроках відходить у минуле. Ми вчимо дітей спілкуватися в парах. А потім по четверо. Це складно, бо поки вони чують тільки себе”.

Від “я знаю” до “я вмію” - Більшість уроків у цих перших класах ‒ інтегровані. Це означає, що одну тему діти вивчають з перспективи різних предметі...
Слайд № 10

Від “я знаю” до “я вмію” - Більшість уроків у цих перших класах ‒ інтегровані. Це означає, що одну тему діти вивчають з перспективи різних предметів. (“Я досліджую світ”, наприклад, об’єднує сім освітніх галузей). Також діти вчаться використовувати отримані знання на практиці. Так від “я знаю” переходять до “я вмію”.

Відійти від рамок Хочеться від рамок відійти. Свободи дій. У новому Стандарті буде більше творчості, можливості і дитині, і вчителю розкритися. Я і...
Слайд № 11

Відійти від рамок Хочеться від рамок відійти. Свободи дій. У новому Стандарті буде більше творчості, можливості і дитині, і вчителю розкритися. Я і зараз намагаюся, щоб діти могли мене все питати. Не так, що я вчителька і жандарм. А тут вчителю ще трішки треба бути більш розкутим і творчим.

Більше творчості, менше дисципліни “Не можна сидіти позаду потяга і нарікати, що він погано їде. Спробуй сам кермувати! Ми спробуємо”.
Слайд № 12

Більше творчості, менше дисципліни “Не можна сидіти позаду потяга і нарікати, що він погано їде. Спробуй сам кермувати! Ми спробуємо”.

Страх Тривога Бажання сховатись Розгубленість Страх, що не впораєшся із завданням Страх, стати посміховиськом Невпевненість Хвилювання
Слайд № 13

Страх Тривога Бажання сховатись Розгубленість Страх, що не впораєшся із завданням Страх, стати посміховиськом Невпевненість Хвилювання

ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ Інтелектуальна готовність Комунікативна готовність Емоційно-вольова готовність Мотиваційна готовність
Слайд № 14

ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ Інтелектуальна готовність Комунікативна готовність Емоційно-вольова готовність Мотиваційна готовність

Гра «Кошик вражень»
Слайд № 15

Гра «Кошик вражень»

Слайд № 16

Пам’ятайте, що поруч з вами існує світ дитинства, що приносить не тільки турботи і клопоти, але й величезну радість. Потрібно лише докласти частину...
Слайд № 17

Пам’ятайте, що поруч з вами існує світ дитинства, що приносить не тільки турботи і клопоти, але й величезну радість. Потрібно лише докласти частину волі та цікавості, щоб ці труднощі стали доступними.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.