Презентація для вчителів НУШ "Ранкові зустрічі"

Опис документу:
В контексті впровадження Нової української школи одниз з головних аспектів є розвиток омунікативної компетентності учнівпочаткової школи як самодостатніх громадян України. Саме ранкові зустрічі прямовані на налагодження взаємин між дітьми і дорослими.формують відчуття колективу в кожного з його членів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Ранкові зустрічі ТРЕНІНГ для заступників директорів зНВР з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти червень 201...
Слайд № 1

Ранкові зустрічі ТРЕНІНГ для заступників директорів зНВР з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти червень 2018 Регіональний тренер Сафронова Н.М.

Цілі: Ознайомитися зі складовими ранкових зустрічей: привітання, групові заняття, щоденні новини, обмін інформацією. Створювати сприятливі умови дл...
Слайд № 2

Цілі: Ознайомитися зі складовими ранкових зустрічей: привітання, групові заняття, щоденні новини, обмін інформацією. Створювати сприятливі умови для формування учнівського колективу. Сприяти відчуттю причетності кожної дитини до учнівського колективу. Використовувати моделі ефективного спілкування з дітьми.

Коло
Слайд № 3

Коло

Слайд № 4

Вправа 1. «Привітання» Прості привітання Привітання – побажання Комплімент Обговорення: Як почували себе під час виконання цієї вправи? Які емоції,...
Слайд № 5

Вправа 1. «Привітання» Прості привітання Привітання – побажання Комплімент Обговорення: Як почували себе під час виконання цієї вправи? Які емоції, почуття виникали? В чому цінність такої вправи?

Цілі ранкових зустрічей Сформувати єдину спільноту. Стимулювати обмін думками, уважне слухання співрозмовника, залучення та участь у спільній діяль...
Слайд № 6

Цілі ранкових зустрічей Сформувати єдину спільноту. Стимулювати обмін думками, уважне слухання співрозмовника, залучення та участь у спільній діяльності. За допомогою щоденних ритуалів і стандартних заходів сформувати у дітей необхідні навички, щоб стати відповідальним членом громади (класної, шкільної).

Ранкові зустрічі Формують у дітей звичку піклуватися про інших Сприяють створенню живої, відкритої і дружньої атмосфери на весь день Сприяють вироб...
Слайд № 7

Ранкові зустрічі Формують у дітей звичку піклуватися про інших Сприяють створенню живої, відкритої і дружньої атмосфери на весь день Сприяють виробленню правил Створюють індивідуальні та колективні можливості для участі у спільній роботі Переконують дітей у тому, що участь кожного з них у спільній роботі має велике значення Сприяють розвитку важливих академічних навичок: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень, читанню, письму, правопису та математиці

Заохочення демократичного ставлення і поведінки Активна участь Критичне мислення Толерантність і прийняття Самостійне мислення Відкритість Власна т...
Слайд № 8

Заохочення демократичного ставлення і поведінки Активна участь Критичне мислення Толерантність і прийняття Самостійне мислення Відкритість Власна та соціальна відповідальність Інклюзія

Структура Формування кола Привітання Групове заняття Новини класу (щоденні новини) Обмін інформацією / крісло автора
Слайд № 9

Структура Формування кола Привітання Групове заняття Новини класу (щоденні новини) Обмін інформацією / крісло автора

Слайд № 10

Привітання Прості вітання Привітання і відповідь (додавання жестів, нових слів, зміна послідовності) Використання карток з іменами Відрекомендувати...
Слайд № 11

Привітання Прості вітання Привітання і відповідь (додавання жестів, нових слів, зміна послідовності) Використання карток з іменами Відрекомендувати сусіда Таємні коди Ігри-привітання (передача предмета, павутина, алфавітні, математичні)

Слайд № 12

Вправа 2. Групове заняття Загадкова скринька Правила: Скриньку не можна відкривати Її можна трясти Кожен може задати тільки одне закрите запитання ...
Слайд № 13

Вправа 2. Групове заняття Загадкова скринька Правила: Скриньку не можна відкривати Її можна трясти Кожен може задати тільки одне закрите запитання Якщо є версії, можна повідомити «Це….?»

Ігри, які використовуються під час проведення ранкових зустрічей Що у нас спільного Коло підтримки Шаради Знайди лідера Зіпсований телефон Загадува...
Слайд № 14

Ігри, які використовуються під час проведення ранкових зустрічей Що у нас спільного Коло підтримки Шаради Знайди лідера Зіпсований телефон Загадування числа Доторкнися до …..та інші

Вправа 3 «Щоденні новини» Робота з календарем
Слайд № 15

Вправа 3 «Щоденні новини» Робота з календарем

Щоденні новини Особливе вітання. Повідомлення або інформація про поточну тему навчальної програми або тему обговорення. Пояснення щодо плану роботи...
Слайд № 16

Щоденні новини Особливе вітання. Повідомлення або інформація про поточну тему навчальної програми або тему обговорення. Пояснення щодо плану роботи на день. Інформація про конкретні види роботи або обов’язки. Особливе прохання або завдання, що потребує виконання. Спеціальні оголошення.

Ранкові повідомлення Доброго ранку, _______ Сьогодні________(четвер) Сьогодні_____(6 липня 2017 року) Погода __________ Дитина тижня_________ Сього...
Слайд № 17

Ранкові повідомлення Доброго ранку, _______ Сьогодні________(четвер) Сьогодні_____(6 липня 2017 року) Погода __________ Дитина тижня_________ Сьогодні ми будемо (нас чекає)________ З днем народження,___________!!!

Слайд № 18

Слайд № 19

Щоденні новини візуально і фізично доступні для всіх; сприяють розвитку навичок читання і дають змогу постійно здійснювати адаптації; чіткі, прості...
Слайд № 20

Щоденні новини візуально і фізично доступні для всіх; сприяють розвитку навичок читання і дають змогу постійно здійснювати адаптації; чіткі, прості, стислі; розбірливо та охайно написані; враховують мовленнєві навички, що відповідають вікові дітей; враховують вміння читати і писати, що відповідають вікові дітей; мають сталий формат.

Щоденні новини Доброго ранку! Я рада, що ви тут. Сьогодні вівторок, 27 січня. Дитина дня – Оксанка. Учні, ім’я яких починається з літери М, будуть ...
Слайд № 21

Щоденні новини Доброго ранку! Я рада, що ви тут. Сьогодні вівторок, 27 січня. Дитина дня – Оксанка. Учні, ім’я яких починається з літери М, будуть брати участь в обміні інформацією. Після обіду ми йдемо на шкільну виставу. Запишіться нижче на крісло автора. ________ ________ З днем народження, Сергійко!

Щоденні новини (додаткові цілі) Доброго ранку, математики! Сьогодні - вівторок, 7 квітня 2017 року Дитина тижня - Юля Ми пробіжимо сьогодні на вули...
Слайд № 22

Щоденні новини (додаткові цілі) Доброго ранку, математики! Сьогодні - вівторок, 7 квітня 2017 року Дитина тижня - Юля Ми пробіжимо сьогодні на вулиці 4 кола. Позавчора Юля пробігла 4 кола за 5 хв. і 20 сек. Вчора вона пробігла 4 кола за 5 хв. 17 сек. Який її найкращий час? Яка різниця між цими двома величинами? Інші запитання….

Щоденні новини (додаткові цілі) Доброго ранку, мислителі другого класу! Сьогодні – вівторок, 10 квітня 2017 року. Сьогодні ми будемо обмінюватися с...
Слайд № 23

Щоденні новини (додаткові цілі) Доброго ранку, мислителі другого класу! Сьогодні – вівторок, 10 квітня 2017 року. Сьогодні ми будемо обмінюватися своїми думками щодо змін у класі. На вас чекає цікаве завдання з математики. Напишіть на листочку свій улюблений десерт. У нас буде особливе свято!

Слайд № 24

Якщо немає дошки, використовуємо стіну
Слайд № 25

Якщо немає дошки, використовуємо стіну

Вправа 4 «Обмін інформацією» Крісло автора
Слайд № 26

Вправа 4 «Обмін інформацією» Крісло автора

Обмін інформацією Зосередьте увагу на особі, яка ділиться інформацією. Уважно слухайте повідомлення. З повагою ставтеся до нових ідей. Формулюйте з...
Слайд № 27

Обмін інформацією Зосередьте увагу на особі, яка ділиться інформацією. Уважно слухайте повідомлення. З повагою ставтеся до нових ідей. Формулюйте запитання і коментарі, що демонструють справжню зацікавленість. Демонструйте повагу до особи, яка ділиться інформацією. Уважно слухайте інші запитання і коментарі.

Цілеспрямований обмін інформацією Класна робота та обов’язки. Створення/обговорення існуючих правил класу. Вирішення конфліктів і складних ситуацій...
Слайд № 28

Цілеспрямований обмін інформацією Класна робота та обов’язки. Створення/обговорення існуючих правил класу. Вирішення конфліктів і складних ситуацій. Вивчення нових матеріалів, ігор, обладнання. Розробка планів групи.

Цілеспрямований обмін інформацією Що ви відчуваєте стосовно__________________? Яке досягнення викликає у вас відчуття найбільшої гордості? Назвіть ...
Слайд № 29

Цілеспрямований обмін інформацією Що ви відчуваєте стосовно__________________? Яке досягнення викликає у вас відчуття найбільшої гордості? Назвіть щось одне, що ви любите робити, коли ви не у школі? Якби ви могли змінити щось, то що саме і чому? Що ви можете робити зараз, чого ви не могли робити на початку навчального року? Розкажіть нам про той час, коли ви були сміливими.

СТВОРЕННЯ ПРАВИЛ КЛАСУ У класі орієнтованому на дитину, діти самостійно керують власною поведінкою і приймають правильні рішення під керівництвом п...
Слайд № 30

СТВОРЕННЯ ПРАВИЛ КЛАСУ У класі орієнтованому на дитину, діти самостійно керують власною поведінкою і приймають правильні рішення під керівництвом педагога. Педагоги сприяють розвитку самоконтролю, дозволяючи дітям встановлювати основні принципи поведінки у класі через запровадження правил класу.

СТВОРЕННЯ ПРАВИЛ КЛАСУ Правила класу – це позитивні висловлювання, що окреслюють принципи поведінки у класі. Вони сприяють вирішенню етичних пробле...
Слайд № 31

СТВОРЕННЯ ПРАВИЛ КЛАСУ Правила класу – це позитивні висловлювання, що окреслюють принципи поведінки у класі. Вони сприяють вирішенню етичних проблем, що можуть виникати у навчальному закладі. Діти, дотримуючись принципів, які вони розробляють самі для класу, демонструють відповідальність і приналежність.

Правила, які називали діти і записав педагог (на початку навчального року). Наступним кроком будуть сформовані загальні правила класу.
Слайд № 32

Правила, які називали діти і записав педагог (на початку навчального року). Наступним кроком будуть сформовані загальні правила класу.

Слайд № 33

Слайд № 34

Значення ранкової зустрічі Створення спільноти Розвиток навичок спілкування Розвиток соціальних навичок Створення позитивного настрою
Слайд № 35

Значення ранкової зустрічі Створення спільноти Розвиток навичок спілкування Розвиток соціальних навичок Створення позитивного настрою

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.