Презентація для вчителів НУШ "Організація освітнього середовища"

Опис документу:
Ефективної індивідуалізації освітнього процесу можна досягти через раціональну організацію освітнього середовища, тобто через правильне облаштування класної кімнати для учнів 1 класу Нової української школи. Класна кімната повина в повному обсязі відображати інтереси та потреби дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Нова українська школа Тренінг для заступників директорів з навчально – виховної роботи Червень 2018 Регіональний тренер Сафронова Н.М.
Слайд № 1

Нова українська школа Тренінг для заступників директорів з навчально – виховної роботи Червень 2018 Регіональний тренер Сафронова Н.М.

Організація освітнього середовища Діти приходять до навчального закладу З власними інтересами та потребами Індивідуальними здібностями Розвитком в ...
Слайд № 2

Організація освітнього середовища Діти приходять до навчального закладу З власними інтересами та потребами Індивідуальними здібностями Розвитком в індивідуальний спосіб

Педагог планує освітнє середовище таким чином, щоб воно забезпечувало індивідуалізацію навчання
Слайд № 3

Педагог планує освітнє середовище таким чином, щоб воно забезпечувало індивідуалізацію навчання

Перелік обов'язкових навчальних зон
Слайд № 4

Перелік обов'язкових навчальних зон

Вимоги до класної кімнати Достатня кількість стільців та столів Вчитель має одночасно бачити всіх учнів, не залежно від виду діяльності Матеріали р...
Слайд № 5

Вимоги до класної кімнати Достатня кількість стільців та столів Вчитель має одночасно бачити всіх учнів, не залежно від виду діяльності Матеріали розміщуються на рівні,зручному для дітей Облаштувати місце для зберігання особистих речей учнів Наочні матеріали відповідають темам, які вивчаються Матеріали повинні бути логічно згруповані, розміщенні у відповідних місцях та підписані Меблі розташовані так, щоб дітям було зручно пересуватись Не повинно бути довгих прямих доріжок через увесь клас Має бути спеціальне місце для ранкових зустрічей Має бути зручний м'який куточок

Зона відкриттів Кінцевий результат – створити атмосферу дослідництва та підсилити креативність дітей Для чого Що може бути - Для речей,що розпалюют...
Слайд № 6

Зона відкриттів Кінцевий результат – створити атмосферу дослідництва та підсилити креативність дітей Для чого Що може бути - Для речей,що розпалюють уяву дитини Мистецькі матеріали Диктофон Фотоапарат Магнітофон Настільні ігри Веселі книги та журнали Крафтові матеріали

Зона новин Кінцевий результат – надання необхідної інформації для організації роботи класу Для чого Що може бути - Для управління класним календаре...
Слайд № 7

Зона новин Кінцевий результат – надання необхідної інформації для організації роботи класу Для чого Що може бути - Для управління класним календарем, запланованими завданнями і проектами, заходами, святами, урочистостями Календар погоди Світові, класні, особисті новини Щоденні завдання Динаміка роботи над проектом Оголошення Інформація з безпеки життєдіяльності

Зона матеріалів Кінцевий результат – надання можливості підготуватись до певного виду діяльності Для чого Що може бути - Для підготовки класу та уч...
Слайд № 8

Зона матеріалів Кінцевий результат – надання можливості підготуватись до певного виду діяльності Для чого Що може бути - Для підготовки класу та учителя до роботи Канцелярію Засоби гігієни Таблиці Довідкові матеріали Підручники Прості інструменти

Комунікативна зона Кінцевий результат – надання учителю можливості оцінити прогрес дитини та отримати інформацію на майбутнє Для чого Що може бути ...
Слайд № 9

Комунікативна зона Кінцевий результат – надання учителю можливості оцінити прогрес дитини та отримати інформацію на майбутнє Для чого Що може бути Нагадати учням,що всі працюють для досягнення спільної мети Для обговорення того, що було вивчено Для заведення нових знайомств Для запитань – відповідей Для рефлексії Зручні меблі

Зона тиші Кінцевий результат – надання учням можливості працювати у зручний їм спосіб Для чого Що може бути Для учнів, що воліють працювати на само...
Слайд № 10

Зона тиші Кінцевий результат – надання учням можливості працювати у зручний їм спосіб Для чого Що може бути Для учнів, що воліють працювати на самоті Запасний стіл і стільці у куточку класної кімнати Декілька навушників

Зона вчителя Кінцевий результат – ефективне управління класом Для чого Що може бути Для організації управління всіма професійними обов'язками Необх...
Слайд № 11

Зона вчителя Кінцевий результат – ефективне управління класом Для чого Що може бути Для організації управління всіма професійними обов'язками Необхідна оргтехніка Сертифікати та грамоти особистого професійного розвитку Речі,що характеризують вашу особистість Власні речі

Тематична зона Кінцевий результат – ефективне вивчення конкретного предмету Для чого Що може бути Для організації вивчення конкретного предмету Тех...
Слайд № 12

Тематична зона Кінцевий результат – ефективне вивчення конкретного предмету Для чого Що може бути Для організації вивчення конкретного предмету Технічні інструменти Тематична література Ігри, що стосуються предмета Діаграми з ключовими ідеями Представники основних людей у цій галузі Різні допоміжні матеріали

Деякі поради: Забезпечте спочатку невеликий набір навчальних матеріалів Навчальні матеріали повинні задовольняти потреби дітей різного рівня розвит...
Слайд № 13

Деякі поради: Забезпечте спочатку невеликий набір навчальних матеріалів Навчальні матеріали повинні задовольняти потреби дітей різного рівня розвитку Обов'язкове представлення нових матеріалів Прибирання матеріалів, які довгий час не використовуються Взяв – поклади на місце

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.