Презентація для уроку "Епоха Відродження"

Мистецтво

30.10.2019

780

15

0

Опис документу:
Ренесанс (Renaissance-Відродження) – епоха інтелектуального та художнього розквіту, яка почалася в Італії в ХІ ст., досягши піку свого розвитку в ХVІ ст., і вплинула на європейську культуру. для використання на уроках історії чи мистецтва
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Зі століттям нарівні Епоха Відродження
Слайд № 1

Зі століттям нарівні Епоха Відродження

Зміст Про епоху Відродження Леонардо да Вінчі Ботічеллі Мікеланджело Рафаель Тіціан Якопо Тінторетто Альбрехт Дюрер Лукас Карнах Старший
Слайд № 2

Зміст Про епоху Відродження Леонардо да Вінчі Ботічеллі Мікеланджело Рафаель Тіціан Якопо Тінторетто Альбрехт Дюрер Лукас Карнах Старший

Ренесанс (Renaissance-Відродження) – епоха інтелектуального та художнього розквіту, яка почалася в Італії в ХІ ст., досягши піку свого розвитку в Х...
Слайд № 3

Ренесанс (Renaissance-Відродження) – епоха інтелектуального та художнього розквіту, яка почалася в Італії в ХІ ст., досягши піку свого розвитку в ХVІ ст., і вплинула на європейську культуру. Термін “відродження”, який означав повернення до цінностей античного світу (хоча інтерес до римської класики виник ще у ХІІ ст.), з’явився у ХV ст. у працях Вазарі, присвячених творчості знаменитих художників, скульпторів і зодчих. У цей час склалося уявлення про гармонію, яка панує в природі, і про людину як вінець її творіння. Серед видатних представників цієї епохи – художник Альберті, архітектор, художник, учений, поет і математик Леонардо да Вінчі.

Живописці Ренесансу створили цілісну концепцію світу, яка характеризується внутрішньою єдністю, наповнили традиційні релігійні сюжети земним змісто...
Слайд № 4

Живописці Ренесансу створили цілісну концепцію світу, яка характеризується внутрішньою єдністю, наповнили традиційні релігійні сюжети земним змістом (Нікола Пізано, кінець ХІ ст.; Донателло, початок ХV ст.). Реалістичне зображення людини стало головною метою художників Раннього Відродження, про що свідчать творіння Джотто і Мазаччо. Винайдення способу передачі перспективи сприяло правдивішому відображенню дійсності. Однією з головних тем творчих здобутків Ренесансу (Жильбер, Мікеланджело) були трагічна непримиренність конфліктів, боротьба та загибель героя. Близько 1425 р. Флоренція стала центром Ренесансу(флорентійське мистецтво), але до початку ХVІ ст. – Високого Відродження – провідне місце зайняли Венеція (венеціанське мистецтво) та Рим. Культурними центрами були двори герцогів Мантуї, Урбіно та Ферради. Головними меценатами були Медічі та римські папи, особливо Юлій ІІ і Лев Х. Найвидатнішими представниками “північного Ренесансу” були Дюрер, Карнах Старший, Хольбейн. Північні художники в основному наслідували кращі італійські зразки, і тільки деякі, наприклад Ян ван Скорел, зуміли створити свій стиль, який відрізняється особливою елегантністю та грацією, - маньєризм.

Леонардо да Вінчі Італійський живописець, скульптор, учений інженер і архітектор. Навчався в майстерні Верроккйо у Флоренції. Перший найбільш значн...
Слайд № 5

Леонардо да Вінчі Італійський живописець, скульптор, учений інженер і архітектор. Навчався в майстерні Верроккйо у Флоренції. Перший найбільш значний. Але не закінчений твір, який зберігся до нашого часу, - “Поклоніння волхвів” (Галерея Уффіці, Флоренція). З 1481 до 1499 р. перебував на службі в герцога Людовіко Моро, займався питанням гідротехніки, організацією придворних феєрій. Багато з його творів залишилися незакінченими, проте вони вплинули як на творчість сучасників, так і на наступні покоління художників. Леонардо да Вінчі залишив величезну кількість малюнків, які зберігаються головним чином у Королівській колекції у Віндзорському замку. Найважливішим джерелом для вивчення поглядів Леонардо да Вінчі є його записні книжки та рукописи.

Слайд № 6

Слайд № 7

Ботічеллі Народився у Флоренції у родині дубильника шкіри Маріано ді Ванні Філіпепі (прізвисько Ботічеллі, що означає “діжечка”, насправді належало...
Слайд № 8

Ботічеллі Народився у Флоренції у родині дубильника шкіри Маріано ді Ванні Філіпепі (прізвисько Ботічеллі, що означає “діжечка”, насправді належало його старшому братові). Після початкового навчання у ювеліра близько 1462р. Ботічеллі вступив до майстерні одного з провідних живописців Флоренції Фра Філіппо Ліппі. Серед творів Ботічеллі лише деякі мають достовірне датування; багато які з його картин було датовано на основі стилістичного аналізу. Збереглося мало малюнків самого Ботічеллі, хоча відомо, що йому часто замовляли ескізи для тканин і гравюр. Значний інтерес викликає його серія ілюстрацій до “Божественної комедії” Данте. Глибоко продумані графічні коментарі до великої поеми багато в чому залишилися незавершеними.

Слайд № 9

Слайд № 10

Мікеланджело Італійський скульптор, живописець, архітектор, поет. Навчався у Франції в Гірландайо, зазнав впливу найбільш визначних робіт Мазаччо, ...
Слайд № 11

Мікеланджело Італійський скульптор, живописець, архітектор, поет. Навчався у Франції в Гірландайо, зазнав впливу найбільш визначних робіт Мазаччо, з яких захоплено писав копії. У 1496 р. Мікеланджело переїхав до Рима, де і створив свій перший шедевр – скульптуру “Пієта”(1498-1499 рр.) для собору Св. Петра. У 1505 р. отримав від папи Юлія ІІ два великих замовлення. Одним з них був розпис зводу Сікстинської капели у Ватикані. Саме ця грандіозна робота 1508-1512 рр., виконана з надзвичайною досконалістю, принесла Мікеланджело славу найкращого художника свого часу. Проживши у Флоренції з 1516 до 1534 р., Мікеланджело повернувся до Риму. Одержавши замовлення написати фреску “Страшний Суд” на вівтарній стіні Сікстинської капели.

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Рафаель Раффаелло Санті – італійський живописець і архітектор. Працював у майстерні Перуджино. З 1504 по 1508 р. жив головним чином у Флоренції, де...
Слайд № 15

Рафаель Раффаелло Санті – італійський живописець і архітектор. Працював у майстерні Перуджино. З 1504 по 1508 р. жив головним чином у Флоренції, де під впливом Леонардо да Вінчі та Мікеланджело його творчість набула зрілості. Багато які з найбільш відомих полотен Рафаеля з зображенням мадонни з дитиною відносяться саме до цього періоду. У 1508 р. на запрошення папи Юлія ІІ приїжджає до Рима – саме у цьому місті художникові випало прожити до кінця життя. Після приїзду він одразу розпочав виконання надзвичайно почесного замовлення – розпису парадних зал (станц) Ватикану. До кінця життя у Рафаеля було багато замовлень, і йому доводилося залучати до роботи помічників, переважно для декоративних робіт

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Тіціан Тіціано Вечелліо – італійський живописець. Глава венеціанської школи. Навчався у майстерні Джованні Белліні, але глибший вплив на нього мав ...
Слайд № 19

Тіціан Тіціано Вечелліо – італійський живописець. Глава венеціанської школи. Навчався у майстерні Джованні Белліні, але глибший вплив на нього мав Джорджоне. Коли Белліні помер, Тіціан став офіційним художником Венеціанської республіки, де й залишався загальновизнаним першим живописцем до самої смерті. У 1533 р. імператор “Священної Римської імперії” Карл V призначив його своїм офіційним художником. У 1548р. І 1550 р. Тіціан відвідав імператорський двір в Аугсбурзі .

Слайд № 20

Слайд № 21

Якопо Тінторетто Якопо Робусті, на прізвисько Тінторетто («тинторе» - в перекладі з італійської означає «маляр»), народився в родині бідного маляра...
Слайд № 22

Якопо Тінторетто Якопо Робусті, на прізвисько Тінторетто («тинторе» - в перекладі з італійської означає «маляр»), народився в родині бідного маляра у Венеції. Все його життя і творчість пов’язані з цим містом. Тінторетто навчався і Тіціана, і, хоча їх шляхи швидко розійшлися, він продовжував поклонятися перед талантом наставника, вибравши своїм девізом: “Колорит – Тиціана, форма – Мікеланджело”. Тінторетто та його учні написали грандіозну картину “Рай” для зали Великої ради. Композиція, наповнена грою світла та тіні, охоплює безмежний простір небес, в якому навколо Христа і Богоматері розмістились на хмарах святі та проповідники; це найбільша картина у світі: її ширина сягає двадцяти двох, а висота – семи метрів.

Слайд № 23

Слайд № 24

Альбрехт Дюрер 21 травня 1471 року в родині нюрнберзького ювеліра Альбрехта Дюрера народився син; його назвала іменем батька, але професію батька в...
Слайд № 25

Альбрехт Дюрер 21 травня 1471 року в родині нюрнберзького ювеліра Альбрехта Дюрера народився син; його назвала іменем батька, але професію батька він не успадкував. Він стане математиком і механіком, архітектором і автором теорії фортифікації, поетом і мислителем. Прославила молодого художника серія з вісімнадцяти граверних листків “Апокаліпсис”. Слава Дюрера вийшла за межі Німеччини, але художнику мало слави, художнику потрібно мистецтво. Першим з німецьких художників Дюрер відправився в Італію, щоб навчаться: там відродилась античність, там підносили людину. В Німеччині все більш гострими стають відносини між селянами і феодалами. В 1524 році починається Велика селянська війна, яка закінчилась поразкою селян. Образи селян проходять через всю творчість Дюрера.

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Лукас Карнах Старший Карнах – містечко у Верхній Франконії – місце народження майбутнього знаменитого живописця та графіка. Вважають, що навчався К...
Слайд № 29

Лукас Карнах Старший Карнах – містечко у Верхній Франконії – місце народження майбутнього знаменитого живописця та графіка. Вважають, що навчався Карнах в майстерні батька. Потім він вів життя бродячого підмайстра, працював у Відні. Нащадок мистецтва Відродження, Карнах перевершив маньєризм, і в той же час він один з родоначальників реалістичного портрету. Він міг бути навмисно примітивним, коли малював історію гріхопадіння Адама і Єви; витончено піднесеним, коли створював “Венеру та Амура” – ідеальний образ жіночої краси; та пристрасним борцем з очами тверезого хронолога, якщо його моделлю був сам Лютер – його особистий друг.

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.