Презентація для учнів 5-11 класів( Розвіток теорії тестування у фізичному вихованні і спорті.

Фізична культура

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

08.07.2021

76

3

0

Опис документу:
Презентація на тему: Розвіток теорії тестування у фізичному вихованні і спорті.Ця презентація учням допоможе зрозуміти такі поняття як" Тестування" "Тест" .Перші згадки про тестування у фізичному вихованні.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток теорiї тестування у фізичному вихованні й спорті Підготувала: вчитель фізичної культури Жгір Анна Сергіївна
Слайд № 1

Розвиток теорiї тестування у фізичному вихованні й спорті Підготувала: вчитель фізичної культури Жгір Анна Сергіївна

Тест – вимірювання або випробування, що проводиться для визначення стану, процесів, явищ або здібностей людини. Тестування – певна система, що вклю...
Слайд № 2

Тест – вимірювання або випробування, що проводиться для визначення стану, процесів, явищ або здібностей людини. Тестування – певна система, що включає добір тестів відповідно до поставленого завдання, організацію умов для їх використання, виконання тестів досліджуваними, оцінювання й аналіз результатів. Основні поняття

Перші відомості про виміри відстані, на яку здійснювали стрибки в довжину, датуються 664 р. до н. е. На XXIX Олімпійських іграх старовини в Олімпії...
Слайд № 3

Перші відомості про виміри відстані, на яку здійснювали стрибки в довжину, датуються 664 р. до н. е. На XXIX Олімпійських іграх старовини в Олімпії Хіоніс із Спарти стрибнув на відстань 52 ступні, що приблизно дорівнює 16,66 м (тут іде мова про неодноразовий стрибок). Відомо, що один із засновників фізичного виховання І. Гутс-Мутс (1759–1839) вимірював моторні досягнення своїх учнів і здійснював точні записи їх результатів, а за поліпшення досягнень нагороджував їх «преміями» – дубовими вінками. Перші згадки про тестування у фізичному вихованні й спорті І. Гутс-Мутс (1759–1839)

Контрольні випробування, що передували сучасним руховим тестам, стали застосовуватися в кінці XIX – на початку XX ст. Французький науковець Г. Хебе...
Слайд № 4

Контрольні випробування, що передували сучасним руховим тестам, стали застосовуватися в кінці XIX – на початку XX ст. Французький науковець Г. Хеберт у 1911 р. запропонував комплексний тест. До тесту ввійшли 12 рухових завдань: біг на різні дистанції, стрибок у довжину з місця і з розбігу, різні метання, багаторазове підняття 40-кілограмового снаряда (ваги), плавання і пірнання. На початку 40-х років минулого століття вчені дійшли висновку про складну структуру рухових здібностей людини. Використання різних моторних тестів поряд із застосуванням математичних моделей, що розроблялися паралельно (одно- і багатофакторний аналіз), дозволило запровадити в теорію тестування поняття про такі чинники, як сила, швидкість, координація рухів, витривалість і гнучкість. Внесок науковців у розвиток теорії тестування

Значних успіхів у розвитку теорії тестування фізичної підготовленості людини досягнуто в кінці 50–60-х років XX ст. Засновником цієї теорії був аме...
Слайд № 5

Значних успіхів у розвитку теорії тестування фізичної підготовленості людини досягнуто в кінці 50–60-х років XX ст. Засновником цієї теорії був американець М. Клой, який випустив у співавторстві з М. Юнгом у 1954 р. монографію «Тести і вимірювання в охороні здоров’я і фізичному вихованні». Значний внесок у розвиток методології сучасної теорії тестування рухових здібностей зробив В. М. Заціорський, який опублікував книги «Фізичні якості спортсмена» (1966) і «Кібернетика, математика, спорт» (1969). Внесок науковців у розвиток теорії тестування В. М. Заціорський

Позитивно вплинули на розроблення тестування рухових здібностей людини і праці німецьких дослідників: Г. Лінерта «Побудова тестів і аналіз тестів» ...
Слайд № 6

Позитивно вплинули на розроблення тестування рухових здібностей людини і праці німецьких дослідників: Г. Лінерта «Побудова тестів і аналіз тестів» (1961), X. Штюблера «Рухові тести» (1966) та Р. Баллрайха «Основи спортивно-моторних тестів» (1970). Внесок науковців у розвиток теорії тестування

Дослідники О. Куц, В. Стефанишин та В. І. Лях для розгляду в історичному аспекті наукових даних з фізичного розвитку і фізичної підготовленості люд...
Слайд № 7

Дослідники О. Куц, В. Стефанишин та В. І. Лях для розгляду в історичному аспекті наукових даних з фізичного розвитку і фізичної підготовленості людини виділяють такі періоди: 1-й період: 1920–1945 рр. – період масового вимірювання з метою вивчення основних показників фізичного розвитку і фізичної підготовленості учнівської молоді. 2-й період: 1946–1960 рр. – подальше вивчення фізичної підготовленості учнівської молоді залежно від морфофункціональних особливостей. Створення передумов для науково-теоретичного обґрунтування їх взаємозв’язку. 3-й період: 1961–1985 рр. – період комплексних масових досліджень відповідно до кліматогеографічних особливостей регіонів країни із застосуванням сучасних методів дослідження і методів обробки одержаних результатів. 4-й період: 1986 р. і дотепер – період пошуку ефективних методик підвищення фізичного стану і здоров’я учнівської молоді в умовах екологічних і соціальних труднощів. Дослідження наукових даних

Останнім часом теорія рухових тестів набула подальшого розвитку у таких працях: В. М. Платонова, М. М. Булатової «Фізична підготовка спортсмена» (1...
Слайд № 8

Останнім часом теорія рухових тестів набула подальшого розвитку у таких працях: В. М. Платонова, М. М. Булатової «Фізична підготовка спортсмена» (1995), Л. П. Сергієнка «Тестування рухових здібностей школярів» (2001), «Комплексне тестування рухових здібностей людини» (2001), «Спортивна метрологія» (2010), В. Н. Платонова «Общая теория подготовки спортсменов в олимпийском спорте» (2004), В. А. Романенка «Двигательные способности человека» (1999), «Диагностика двигательных способностей» (2005), Т. Ю. Круцевич, М. І. Воробйова, Г. В. Безверхньої «Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді» (2011). Сучасні дослідження

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.