Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Презентація для учня: Знайомимось із послідовним множенням і діленням

Математика

Для кого: 3 Клас

15.03.2021

264

30

0

Опис документу:
Презентація створена для роботи на дистанційному навчанні учням 3 класу. І семестр, 3 клас, Математика Світлана Скворцова Оксана Онопрієнко Презентація яскрава, на допомогу дітям. Має задачі, вирази, додаткові завдання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Знайомимось із послідовним множенням і діленням http://presentation-creation.ru/
Слайд № 1

Знайомимось із послідовним множенням і діленням http://presentation-creation.ru/

Відкрий зошит. Запиши: 2 жовтня Класна робота Вітаю на уроці математики! Давай попрацюємо!
Слайд № 2

Відкрий зошит. Запиши: 2 жовтня Класна робота Вітаю на уроці математики! Давай попрацюємо!

Відкрий сторінку 44 Завдання 1. У кожному числовому ряді знайди два «зайві» числа. Розташуй числа в кожному ряді в порядку зростання. Яку закономір...
Слайд № 3

Відкрий сторінку 44 Завдання 1. У кожному числовому ряді знайди два «зайві» числа. Розташуй числа в кожному ряді в порядку зростання. Яку закономірність можна помітити? Перевір: 12 18 24 30 36 42 48 54 – парні числа 27 36 45 54 63 72 81- числа, які діляться на 9 Впорався? Ти молодець!!

Попрацюй усно! Сторінка 44, завдання 2 2 8 6 4 3 4 6 4 2 6 2 6 3 3 3 6 4 9 6 6 9 4 9 6 Сторінка 44, завдання 3. Знайди значення добутків. Запиши в ...
Слайд № 4

Попрацюй усно! Сторінка 44, завдання 2 2 8 6 4 3 4 6 4 2 6 2 6 3 3 3 6 4 9 6 6 9 4 9 6 Сторінка 44, завдання 3. Знайди значення добутків. Запиши в зошит! 35∙3=35+35+35 46∙2=46+46 27∙3=27+27+27 22∙4=22+22+22+22 13∙7=13+13+13+13+13+13+13 25∙4=25+25+25+25 18∙4=18+18+18+18

УСНО Завдання 4. У кожному стовпчику знайди значення першого добутку. Який компонент змінюється в рівностях? У скільки разів? Як це вплине на резул...
Слайд № 5

УСНО Завдання 4. У кожному стовпчику знайди значення першого добутку. Який компонент змінюється в рівностях? У скільки разів? Як це вплине на результат? Перевір свою відповідь обчисленням. 21 42 36 18 45 15 2 2 2 2 3 3 ЗАПИШИ Завдання 4. Поясни обчислення других добутків у стовпчиках. Скористайся схемами, поданими нижче. Як можна міркувати під час відтворення табличного результату? 7∙6=(7∙3)∙2=21∙2=42 9∙4=(9∙2)∙2=18∙2=36 5∙9=(5∙3)∙3=15∙3=45 5∙9=5∙(3∙3)=5∙9=45 9∙4=9∙(2∙2)=9∙4=36 7∙6=7∙(3∙2)=7∙6=42

Ася зазначила, що ми множимо не на дане число, а на його складники – множники. Таким чином ми полегшуємо відтворення табличних результатів! Цей спо...
Слайд № 6

Ася зазначила, що ми множимо не на дане число, а на його складники – множники. Таким чином ми полегшуємо відтворення табличних результатів! Цей спосіб міркування ґрунтується на правилі множення числа на добуток: а∙(b∙c)=(a∙b)∙c

Сторінка 45, завдання 5 ЗАПИШИ Знайди значення сум частинами, значення добутків- використавши прийом послідовного множення. Що спільне в додавання ...
Слайд № 7

Сторінка 45, завдання 5 ЗАПИШИ Знайди значення сум частинами, значення добутків- використавши прийом послідовного множення. Що спільне в додавання числа частинами і в множенні з використанням прийому послідовного множення? 11 2 2 2 64 30 28 16 11 4 2 3 3 3 2 4 4 4

Завдання 7. Розв'яжи задачу. У парку розваг на кожній із трьох веж розважаються 8 дітей, а на кожному з п’яти батутів стрибають 9 дітей. На скільки...
Слайд № 8

Завдання 7. Розв'яжи задачу. У парку розваг на кожній із трьох веж розважаються 8 дітей, а на кожному з п’яти батутів стрибають 9 дітей. На скільки більше дітей стрибає на батутах, ніж розважається на вежах? Вежі – ?, по 8 взяти 3 р. Батути – ?, по 9 взяти 5 р. на ? 8 ∙ 3 = 2 4 (д.) – на вежах; 9 ∙ 5 = 4 5 (д.) – на батутах; 4 5 – 2 4 = 2 1 (д.) Відповідь: на 2 1 дитину більше стрибає на батутах, ніж розважається на вежах.

Якщо ти виконав завдання без проблем намалюй у зошиті невеличкий Like Якщо у тебе виникли питання або ти щось не зрозумів намалюй у зошиті невеличк...
Слайд № 9

Якщо ти виконав завдання без проблем намалюй у зошиті невеличкий Like Якщо у тебе виникли питання або ти щось не зрозумів намалюй у зошиті невеличкий Like ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с.45 №6, 7(зміни запитання задачі, так щоб у її розв'язанні останньою була дія додавання, розв'яжи задачу) Ти розумник! ДО ЗУСТРІЧІ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.