Презентація. "Дієприкметник. Дієприкметниковий зворот. Повторення"

Опис документу:
Презентація "Дієприкметник. Дієприкметниковий зворот. Повторення" допоможе вчителю-словеснику повести якісний урок української мови в умовах дистанційного навчання. Презентація складається з практичної частини, яка допоможе учням краще узагальнити матеріал

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дієприкметник. Дієприкметниковий зворот. Повторення. 7-Б клас Вчитель: Макаліч С.С.
Слайд № 1

Дієприкметник. Дієприкметниковий зворот. Повторення. 7-Б клас Вчитель: Макаліч С.С.

Перепишіть, знімаючи риски. 1. До нічного пейзажу тулився не/виспаний вітер (Ю. Андрухович). 2. Не/спілі плоди низько понагинали гілля (Панас Мирни...
Слайд № 2

Перепишіть, знімаючи риски. 1. До нічного пейзажу тулився не/виспаний вітер (Ю. Андрухович). 2. Не/спілі плоди низько понагинали гілля (Панас Мирний). 3. Є на світі плоди і дерева не/знані: помаранчі, цитрини, кокоси, банани (І. Коваленко). 4. А що, як загуркоче не/жданий ураган? (П. Перебийніс). 5. У мойого серця жар багатий, у житті не/ділений ні з ким (А. Малишко). 6. Спасибі Вам, мамо, за вічну любов і щедру, не/зміряну ласку (Д. Луценко). 7. Поля душі ніким не/міряні (Г. Лютий).

Спишіть, замінюючи виділену частину речення дієприкметниковим зворотом. Зразок. Діти їли торт, який купила бабуся. – Діти їли торт, куплений бабусе...
Слайд № 3

Спишіть, замінюючи виділену частину речення дієприкметниковим зворотом. Зразок. Діти їли торт, який купила бабуся. – Діти їли торт, куплений бабусею. Городи, які обсадили вербами, не бояться вітрів. Найкраще звучала пісня, яку виконував хор.  На подвір’ї, яке заросло споришем, гралися діти. Лист, який надіслали електронною поштою, дійшов до адресата.

Перекладіть речення українською мовою та запишіть. Підкресліть дієприкметникові звороти. Где-то на лугу, затопленном водой, кричали журавли. Ключ ж...
Слайд № 4

Перекладіть речення українською мовою та запишіть. Підкресліть дієприкметникові звороти. Где-то на лугу, затопленном водой, кричали журавли. Ключ журавлей слышали и возле озера, расположенного за лесом. Иконы, привезённые из Ватикана и Киева, можно было размножить для новых церквей.

Спишіть, відокремлюючи дієприкметникові звороти комами. Підкресліть ці звороти як члени речення. Повітря настояне на ароматах горобини й мокрого ли...
Слайд № 5

Спишіть, відокремлюючи дієприкметникові звороти комами. Підкресліть ці звороти як члени речення. Повітря настояне на ароматах горобини й мокрого листя приємно дурманить голову. Біліє розквітла гречка де-не-де підсинена волошками. Безмежний степ укритий снігом спав. Коровай – обрядовий хліб поширений серед багатьох слов’янських народів. Колос викупаний сонцем вклоняється мені. Через вікно в очі зазирнув клапоть неба присипаний срібним теплом. Холодний дощ перемішаний з мокрим снігом заступив ясні обрії.

Перебудуйте речення так, щоб дієприкметникові звороти виділялися комами.  Накреслений за допомогою комп’ютера план приміщення затвердили вчасно. Ти...
Слайд № 6

Перебудуйте речення так, щоб дієприкметникові звороти виділялися комами.  Накреслений за допомогою комп’ютера план приміщення затвердили вчасно. Тихо дрімала встелена осіннім листям земля. Засіки¹ засипали зібраним улітку зерном. Поріділий від непродуманої вирубки ліс зустрів нас непривітно. Дідусеві подарували оздоблене мереживом ¹ сорочку. Заплетені  зеленим горошком трави м’яко лоскотали босі ноги.

Спишіть, узгоджуючи дієприкметники із означуваними словами і поставте пропущені розділові знаки. 1. (Зруйнований) часом пам’ятки слід зберігати в т...
Слайд № 7

Спишіть, узгоджуючи дієприкметники із означуваними словами і поставте пропущені розділові знаки. 1. (Зруйнований) часом пам’ятки слід зберігати в такому вигляді, у якому вони дійшли до нас (О. Пламеницька).  2. Вода, (затягнутий) (тремкий) скалками льоду, була схожа на (застиглий) блакитне шумовиння (Є. Гуцало).  3. Слід звіра, кимось (зламаний) гілка чи (зім’ятий) трава, попіл на місці недавнього вогнища стають добре (зрозумілий) знаками (П. Утевська).  4. Груша, неначе на злість, ще більше розрослась вшир і вгору, вона уродила і стояла рясна, як (облитий) (І. Нечуй-Левицький).  5. Вийди, коханая, працею (зморений), хоч на хвилиночку в гай! (М. Старицький).  6. (Вдумливий), (розважливий) він був безмежно добрий до тих, кого любив, кому вірив (Б. Тимошенко). 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
0
міс.
3
0
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!