До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
2
2
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація "Діалектика - вчення про розвиток"

Опис документу:
«Движенья нет, сказал мудрец брадатый, Другой смолчал и стал пред ним ходить. Сильнее бы не мог он возразить; Хвалили все ответ замысловатый. Но, господа, забавный случай сей Другой пример на память мне приводит: Ведь каждый день пред нами солнце ходит, Однако ж прав упрямый Галилей». А.С.Пушкин

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Основи філософського вчення про розвиток Загальні ознаки і людський критерій розвитку. Принципи та категорії діалектики. Метафізика як антипод діал...
Слайд № 1

Основи філософського вчення про розвиток Загальні ознаки і людський критерій розвитку. Принципи та категорії діалектики. Метафізика як антипод діалектики

«Движенья нет, сказал мудрец брадатый, Другой смолчал и стал пред ним ходить. Сильнее бы не мог он возразить; Хвалили все ответ замысловатый. Но, г...
Слайд № 2

«Движенья нет, сказал мудрец брадатый, Другой смолчал и стал пред ним ходить. Сильнее бы не мог он возразить; Хвалили все ответ замысловатый. Но, господа, забавный случай сей Другой пример на память мне приводит: Ведь каждый день пред нами солнце ходит, Однако ж прав упрямый Галилей». А.С.Пушкин

Діалектика (грецька, dialextixn - мистецтво вести бесіду, спір) вчення - про найбільш загальні закономірні зв'язки в становленні, розвитку буття і ...
Слайд № 3

Діалектика (грецька, dialextixn - мистецтво вести бесіду, спір) вчення - про найбільш загальні закономірні зв'язки в становленні, розвитку буття і пізнання і заснований на цьому метод творчого пізнання, мислення.

Сократ  (470/469 до н. е., Афіни, — 399), «істина народжується із зіткнення протилежних точок зору, що істина - це не готовий результат, а процес п...
Слайд № 4

Сократ  (470/469 до н. е., Афіни, — 399), «істина народжується із зіткнення протилежних точок зору, що істина - це не готовий результат, а процес пізнання світу і людини.»

ГЕРАКЛіТ  із Эфесу (ок. 540– 480 до н.е.) – “Все тече, все змінюється” “Двічі в одну річку увійти не можна” Діалектика- це вчення о вічному становл...
Слайд № 5

ГЕРАКЛіТ  із Эфесу (ок. 540– 480 до н.е.) – “Все тече, все змінюється” “Двічі в одну річку увійти не можна” Діалектика- це вчення о вічному становлені та змінності буття

ПЛАТОН  (427–347 до н.е.) – засновник Академії та родоначальник платонізма. „Бедность заключается не в уменьшении имущества, а в увеличении ненасыт...
Слайд № 6

ПЛАТОН  (427–347 до н.е.) – засновник Академії та родоначальник платонізма. „Бедность заключается не в уменьшении имущества, а в увеличении ненасытности.“ „Время — движущееся подобие вечности.“ Діалектика - це метод розчленіння та зв'язання понятть з метою розуміння ідеальної сущності речей.  

Деякі стародавні мислителі стверджували, що добро і зло, прекрасне й ганебне – все відносно. Що для одного добре, для іншого зло, що для одного чуд...
Слайд № 7

Деякі стародавні мислителі стверджували, що добро і зло, прекрасне й ганебне – все відносно. Що для одного добре, для іншого зло, що для одного чудово – для іншого потворно. Чи можна з цим погодитися?

Микола Кузанський  (1401— 11.8.1464), філософ, теолог, вченый, церковно-політичений діяч. Діалектика- це вчення о співпадінні (єдності) протилежностей
Слайд № 8

Микола Кузанський  (1401— 11.8.1464), філософ, теолог, вченый, церковно-політичений діяч. Діалектика- це вчення о співпадінні (єдності) протилежностей

 ЕМАНУЇЛ КАНТ (1724–1804), представник німецької класичної філософії епохи Просвітництва. «РІЧ в СОБІ» Діалектика – це метод руйнування ілюзій людс...
Слайд № 9

 ЕМАНУЇЛ КАНТ (1724–1804), представник німецької класичної філософії епохи Просвітництва. «РІЧ в СОБІ» Діалектика – це метод руйнування ілюзій людського розуму, який, прагнучи до цілісного і абсолютного знання, неминуче заплутується в суперечностях

(1770-1831 ) Георг Вільгельм Фрідріх Гегель Діалектика - це загальний метод осягнення протиріч (внутрішніх імпульсів) розвитку буття, духу і історії.
Слайд № 10

(1770-1831 ) Георг Вільгельм Фрідріх Гегель Діалектика - це загальний метод осягнення протиріч (внутрішніх імпульсів) розвитку буття, духу і історії.

Карл Маркс (1818— 1883)  Діалектика Маркса розуміється, в першу чергу, як матеріалістична теорія пізнання. Діалектика-це метод розчленування і зв'я...
Слайд № 11

Карл Маркс (1818— 1883)  Діалектика Маркса розуміється, в першу чергу, як матеріалістична теорія пізнання. Діалектика-це метод розчленування і зв'язування понять з метою осягнення сверхчувственной (ідеальною) сутності речей.    

Фридріх Енгельс (1820-1895) Діалектика -вчення і методи, що висуваються в якості основи пізнання дійсності і її революційного перетворення
Слайд № 12

Фридріх Енгельс (1820-1895) Діалектика -вчення і методи, що висуваються в якості основи пізнання дійсності і її революційного перетворення

Володимир Ленін “Від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики - такий діалектичний шлях пізнання істини, пізнання об'єкт...
Слайд № 13

Володимир Ленін “Від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики - такий діалектичний шлях пізнання істини, пізнання об'єктивної реальності.”

Диалектика как философский метод и как теория представляет собой сложную систему. Основными ее структурными образованиями являются: -принципы, -кат...
Слайд № 14

Диалектика как философский метод и как теория представляет собой сложную систему. Основными ее структурными образованиями являются: -принципы, -категории, - законы.

і
Слайд № 15

і

Слайд № 16

Сутність і явище Категорії діалектики
Слайд № 17

Сутність і явище Категорії діалектики

Причина та наслідок
Слайд № 18

Причина та наслідок

Форма та зміст
Слайд № 19

Форма та зміст

людина Загальне та особливе
Слайд № 20

людина Загальне та особливе

Можливість і дійсність
Слайд № 21

Можливість і дійсність

3. Метафізика як антипод діалектики
Слайд № 22

3. Метафізика як антипод діалектики

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн