Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Чи дозволяє зміст і завдання підручника « Я досліджую світ» здійснювати розвивальне навчання"

Громадянська освіта

Для кого: Дорослі

12.12.2020

538

34

0

Опис документу:
Особливості інтегрованого навчання полягають у можливості формування системного знання, формування ключових та предметних компетентностей, критичного мислення, оскільки задіяними виявляються елементи знань із різних галузей. За рахунок поєднання різних видів діяльності та розширення інформаційного поля інтегроване навчання відрізняється збільшенням часових та просторових меж порівняно з традиційним предметним.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Чи дозволяє зміст і завдання підручника « Я досліджую світ» здійснювати розвивальне навчання
Слайд № 1

Чи дозволяє зміст і завдання підручника « Я досліджую світ» здійснювати розвивальне навчання

Особливості інтегрованого навчання полягають у можливості формування системного знання, формування ключових та предметних компетентностей, критично...
Слайд № 2

Особливості інтегрованого навчання полягають у можливості формування системного знання, формування ключових та предметних компетентностей, критичного мислення, оскільки задіяними виявляються елементи знань із різних галузей. За рахунок поєднання різних видів діяльності та розширення інформаційного поля інтегроване навчання відрізняється збільшенням часових та просторових меж порівняно з традиційним предметним.

Інтегрований курс «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  Гільберг Т. Г.; Тарнавська С. С.;...
Слайд № 3

Інтегрований курс «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  Гільберг Т. Г.; Тарнавська С. С.; Павич Н. Н., розроблений відповідно до Типових освітніх програм колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Навчальний зміст має потенціал для формування в учнів наскрізних умінь, предметних та ключових компетентностей та організований на принципах: ідей дитиноцнентризму в педагогічній теорії і практиці.

Зміст інтегрованого підручника спрямований на реалізацію компетентнісного підходу, а також сприятиме розвитку особистості учня, формуванню соціальн...
Слайд № 4

Зміст інтегрованого підручника спрямований на реалізацію компетентнісного підходу, а також сприятиме розвитку особистості учня, формуванню соціальних, громадянських, екологічних та здоров’язбережувальних моделей поведінки та особливий своєю динамічністю у використанні учителем у побудові навчального процесу, а саме: вибудовувати алгоритм навчальної діяльності таким чином, коли були враховані всі види навчальної діяльності фронтальна, парна, групова, індивідуальна, самостійна. Особистісно зорієнтована технологія навчання дозволить кожному учневі обирати ту чи іншу навчальну діяльність у предметному осередку та об’єднуватися в групи для спільної роботи

У змісті підручника реалізовано модель соціальної поведінки під час роботи в малих групах, які забезпечують сприятливі умови для комунікативної пра...
Слайд № 5

У змісті підручника реалізовано модель соціальної поведінки під час роботи в малих групах, які забезпечують сприятливі умови для комунікативної практики учнів та їх соціальної адаптації. Розроблена система вправ і завдань, що базується на практико-орієнтованій основі, характеризується багатофункціональністю, гнучкістю, різноманітністю. Містить завдання різного рівня – від репродуктивного до творчого. Крім того, передбачено вправи й завдання проблемного, ситуаційного характеру, такі, що потребують організації парної та групової роботи. У підручнику передбачено доступні для учнів другого класу завдання практичного, дослідницького, творчого характеру, які автори рекомендують використовувати у процесі інтегрованого курсу. Спостереження та досліди (природознавчої галузі) у початковій школі пропонуються відповідно до вимог методики навчання природознавства за чіткими етапами, інструкціями з безпеки життєдіяльності учнів.

Наприклад:
Слайд № 6

Наприклад:

Слайд № 7

Слайд № 8

Висновок такий, що зміст і завдання підручника дозволяють здійснювати розвивальне навчання учнів, адже у підручниках «Я досліджую світ» багато різн...
Слайд № 9

Висновок такий, що зміст і завдання підручника дозволяють здійснювати розвивальне навчання учнів, адже у підручниках «Я досліджую світ» багато різної пізнавальної та розвивальної інформації із різних галузей, яка подана у вигляді різних завдань (розглянути малюнок та розказати як змінюється людина протягом життя, відтворити прислів’я, скласти алгоритм, проводити досліди, робити висновки відповідно до ситуацій, виготовляти різні поробки, лепбуки; шукати інформацію до завдань; розгадувати кросворди та грати різні розвивальні ігри), за допомогою чого, учні навчаються міркувати, аргументувати, знаходити вихід із різних життєвих ситуацій, розвивати знання про світ, користуватися інформаційними системами та багато іншого.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.