Презентація "Буква"еф". Звук Ф". 1 клас НУШ

НУШ

Для кого: 1 Клас

21.02.2021

246

20

0

Опис документу:
Ознайомити учнів з друкованою буквою “ЕФ” та звуковим значенням її, засвоїти вимову звука“Ф"; удосконалювати вміння робити  звуковий аналіз слів; розвивати вміння слухати та складати речення за малюнками; формувати компетентності спілкування державною мовою; виховувати любов до рідної мови, спостережливість та інтерес до читання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Буква” ЕФ.” Звук (ф). Вчитель початкових класів Костюк Л.С.
Слайд № 1

Буква” ЕФ.” Звук (ф). Вчитель початкових класів Костюк Л.С.

Мета Ознайомити учнів з друкованою буквою “Ф” та звуковим значенням її, засвоїти вимову звука“Ф"; удосконалювати вміння робити  звуковий аналіз слі...
Слайд № 2

Мета Ознайомити учнів з друкованою буквою “Ф” та звуковим значенням її, засвоїти вимову звука“Ф"; удосконалювати вміння робити  звуковий аналіз слів; розвивати вміння слухати та складати речення за малюнками; формувати компетентності спілкування державною мовою; виховувати любов до рідної мови, спостережливість та інтерес до читання. Мета

Загадки Пензлик, аркуш та вода… Де ж малюнок? От біда! Що іще забув я взяти, Щоб пейзаж намалювати? Має гарні жовті вічка Й фіолетову спідничку. За...
Слайд № 3

Загадки Пензлик, аркуш та вода… Де ж малюнок? От біда! Що іще забув я взяти, Щоб пейзаж намалювати? Має гарні жовті вічка Й фіолетову спідничку. Запах ніжний і духмяний Наповняє ліс весняний. Б’є вода в усі боки, Із залізного тюльпана, Поспішаєм залюбки Ми до красеня …  Малювати я майстер Яскравий , тоненький…

Гра “Яка буква загубилась?” теле_он _арби шар_ ша_а порт_ель жира_ Жира_
Слайд № 4

Гра “Яка буква загубилась?” теле_он _арби шар_ ша_а порт_ель жира_ Жира_

На що схожа буква Ф?
Слайд № 5

На що схожа буква Ф?

Визначте місце букви “еф” у словах Визначте місце букви “еф” у словах
Слайд № 6

Визначте місце букви “еф” у словах Визначте місце букви “еф” у словах

Букв чимало ми впізнали Ось дійшли до букви Ф, Є слова, де Ф – початок, Є слова, де Ф – в кінці. Букв чимало ми впізнали
Слайд № 7

Букв чимало ми впізнали Ось дійшли до букви Ф, Є слова, де Ф – початок, Є слова, де Ф – в кінці. Букв чимало ми впізнали

Чистомовка Фон-фон-фон – мобільний …… Арф-арф-арф – одягаю теплий….. Фін-фін-фін – в морі плаває ….. Фель-фель-фель – у руці новий ….. Бол-бол-бол ...
Слайд № 8

Чистомовка Фон-фон-фон – мобільний …… Арф-арф-арф – одягаю теплий….. Фін-фін-фін – в морі плаває ….. Фель-фель-фель – у руці новий ….. Бол-бол-бол – хлопці грають у …. Фон

Робота за букварем с.54 Читання складів аф іф уф иф оф еф ф фа фі фу иф фо фе ф Буква Ф позначає глухий приголосний звук(Ф). Позначається рисочкою ...
Слайд № 9

Робота за букварем с.54 Читання складів аф іф уф иф оф еф ф фа фі фу иф фо фе ф Буква Ф позначає глухий приголосний звук(Ф). Позначається рисочкою (-). аф

Читання слів з цеглинками LEGO фар ба фа зан фо кус фаб ри ка фор ма фут бол бол
Слайд № 10

Читання слів з цеглинками LEGO фар ба фа зан фо кус фаб ри ка фор ма фут бол бол

Фізкультхвилинка Буква Ф взялася в боки, Одягла мерщій вінок. Лиш почує де музики, То найперша йде в танок. Буква Ф
Слайд № 11

Фізкультхвилинка Буква Ф взялася в боки, Одягла мерщій вінок. Лиш почує де музики, То найперша йде в танок. Буква Ф

Стратегія “Входження в картину” Кого ви бачите на картині? Що робить хлопчик? Як ви вважаєте, йому подобається фотографувати? Чому? Яка пора року? ...
Слайд № 12

Стратегія “Входження в картину” Кого ви бачите на картині? Що робить хлопчик? Як ви вважаєте, йому подобається фотографувати? Чому? Яка пора року? Яке ім’я підходить кошеняті? Який настрій у хлопчика? Дайте назву цьому фото? Кого ви б сфотографували? - Кого ви бачите на картині?

Робота в групах Звуковий аналіз слів. За методом “Сліпий капітан” Лідер команди обирає конверт із яким працюватиме група. фіалка фотографія селфі ?...
Слайд № 13

Робота в групах Звуковий аналіз слів. За методом “Сліпий капітан” Лідер команди обирає конверт із яким працюватиме група. фіалка фотографія селфі ? ? ? ?

Робота з класом 1. Читання тексту вчителем с. 55. 2. Бесіда за змістом тексту. Хто головний герой в цьому тексті? Як звати хлопчика? Хто зробив най...
Слайд № 14

Робота з класом 1. Читання тексту вчителем с. 55. 2. Бесіда за змістом тексту. Хто головний герой в цьому тексті? Як звати хлопчика? Хто зробив найпершу фотографію, коли Федько народився? Продовжіть речення “А ось у Федька виріс перший…..” Яка фотографія найбільше подобається хлопчику? Якого кольору були туфлики, коли хлопчик робив перші кроки? Що хоче навчитися Федько? Про що він мріє? У вас є улюблені фотографії? -Які саме? Читання тексту вчителем с. 55

Метод Марка Твена. Створення піктограм до прочитаного тексту Створення друдлів до тексту
Слайд № 15

Метод Марка Твена. Створення піктограм до прочитаного тексту Створення друдлів до тексту

Читання “ланцюжком” Прийом “Піктограми”
Слайд № 16

Читання “ланцюжком” Прийом “Піктограми”

Гра “Мікрофон” -Чи сподобався вам урок? -Чим цікавим займалися на уроці? -Що більше всього запам’ятали? -Про що нове дізналися? Чи сподобався вам у...
Слайд № 17

Гра “Мікрофон” -Чи сподобався вам урок? -Чим цікавим займалися на уроці? -Що більше всього запам’ятали? -Про що нове дізналися? Чи сподобався вам урок?

Рефлексія Вправа “Градусник задоволення” На паперовому термометрі є шкала. Оберіть на цій шкалі градусника “температуру”(задаволеності чи незадовол...
Слайд № 18

Рефлексія Вправа “Градусник задоволення” На паперовому термометрі є шкала. Оберіть на цій шкалі градусника “температуру”(задаволеності чи незадоволеності від заняття). Якщо так то від 0 і вверх, якщо ні то від 0 вниз. Вправа “Градусник задоволення”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.