Презентація " Антична скульптура" 8 кл.

Опис документу:
У часи Античності, коли краса стала вищим мірилом цінності твору художника, скульптура досягла незвичайного розквіту. Нажаль, багато шедеврів давньогрецької скульптури відомі тільки з римських копій, оскільки оригінали не збереглися.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Антична скульптура
Слайд № 1

Антична скульптура

«Камінь, який сяє»– так перекладається з грецької "мармур". Різновидів мармуру існує багато,та найкращим досі є той, що добували на острові Парос: ...
Слайд № 2

«Камінь, який сяє»– так перекладається з грецької "мармур". Різновидів мармуру існує багато,та найкращим досі є той, що добували на острові Парос: найчистіший білий,майже прозорий.

Посейдон Мирон - давньогрецький  скульптор середини 5 століття до н. е.
Слайд № 3

Посейдон Мирон - давньогрецький  скульптор середини 5 століття до н. е.

Виявляючи в гармонії людського тіла динамічно-напружений початок, Мирон показував красу атлетичної сили або розумної волі, що стримує невтримний по...
Слайд № 4

Виявляючи в гармонії людського тіла динамічно-напружений початок, Мирон показував красу атлетичної сили або розумної волі, що стримує невтримний порив Геракл

«Дискобол» давньогрецького скульптора Мирона став найвідомішим шедевром класичного періоду. Греки перемогли персів у Марафонській битві, настав очі...
Слайд № 5

«Дискобол» давньогрецького скульптора Мирона став найвідомішим шедевром класичного періоду. Греки перемогли персів у Марафонській битві, настав очікуваний мир, і митці , заручившись духом оптимізму, почали створювати нові шедеври у більш реалістичній манері. Оригінальна статуя, виконана з бронзи, зберігається у Римському національному музеї.

Афіна і Марсій.
Слайд № 6

Афіна і Марсій.

Поліклет із Аргоса, або Поліклет Старший (грец. Πολύκλειτος) — давньогрецький скульптор і теоретик мистецтва, який працював в другій половині 5 сто...
Слайд № 7

Поліклет із Аргоса, або Поліклет Старший (грец. Πολύκλειτος) — давньогрецький скульптор і теоретик мистецтва, який працював в другій половині 5 століття до н. е. Апоксиомен

Діадумен" (Атлет, що прикрашає голову переможною стрічкою) - відома статуя Поліклета, була створена в 420-410 рр. до н. е. Не збереглася, відома по...
Слайд № 8

Діадумен" (Атлет, що прикрашає голову переможною стрічкою) - відома статуя Поліклета, була створена в 420-410 рр. до н. е. Не збереглася, відома по копіям.

«Поранена Амазонка», статуя, що зайняла перше місце на знаменитом у конкурсі скульпторів для храму Артеміди Эфескої, була створена в 440-430 рр. до...
Слайд № 9

«Поранена Амазонка», статуя, що зайняла перше місце на знаменитом у конкурсі скульпторів для храму Артеміди Эфескої, була створена в 440-430 рр. до н. е.

Дорифор" (Списоносець) - одна з найвідомиших скульптур античності, работа скульптора Поліклета, втілює т. н. Канон Поліклета, була створена в 450-4...
Слайд № 10

Дорифор" (Списоносець) - одна з найвідомиших скульптур античності, работа скульптора Поліклета, втілює т. н. Канон Поліклета, була створена в 450-440 рр.н.е.

Фі́дій (грец. Φειδίας) — давньогрецький скульптор 5 ст. до н. е. Один з найбільших майстрів давньогрецького мистецтва епохи високої класики.
Слайд № 11

Фі́дій (грец. Φειδίας) — давньогрецький скульптор 5 ст. до н. е. Один з найбільших майстрів давньогрецького мистецтва епохи високої класики.

Можливий портрет Фідія в похилому віці
Слайд № 12

Можливий портрет Фідія в похилому віці

Зевс
Слайд № 13

Зевс

Три богині. Кентавр
Слайд № 14

Три богині. Кентавр

Афіна Лемнія. Поранена амазонка
Слайд № 15

Афіна Лемнія. Поранена амазонка

Східна частина майстерні Фідія у Олімпії
Слайд № 16

Східна частина майстерні Фідія у Олімпії

Праксітель  390 до н. е. — 330 до н. е.  — давньогрецький скульптор доби пізньої класики, головний представник новоаттичної школи пластики
Слайд № 17

Праксітель  390 до н. е. — 330 до н. е.  — давньогрецький скульптор доби пізньої класики, головний представник новоаттичної школи пластики

Статуя «Гермес» – єдиний відомий шедевр давньогрецького скульптора Праксителя, котрий зберігся до наших днів. Скульптуру було створено близько 343 ...
Слайд № 18

Статуя «Гермес» – єдиний відомий шедевр давньогрецького скульптора Праксителя, котрий зберігся до наших днів. Скульптуру було створено близько 343 року до н. е. в місті Олімпія, де вона і зараз зберігається в музеї. Пракситель відомий своїм талантом відтворювати риси обличчя й голови, зокрема волосся. Бюст Гермеса неодноразово досліджували, намагаючись відкрити секрет скульптора. Проте досі будь-які спроби лишаються марними. Гермес із немовлям Діонісом.

Римська копія  Афродіти Кнідської У створених Праксітелєм образах богів і богинь переважає споглядальний настрій. Скульптор досягає враження ідиліч...
Слайд № 19

Римська копія  Афродіти Кнідської У створених Праксітелєм образах богів і богинь переважає споглядальний настрій. Скульптор досягає враження ідилічних, одухотворених образів за допомогою надзвичайно тонкої обробки мармуру, віртуозного використання світотіньових ефектів (завдяки чому окремі поверхні плавно перетікають одна в іншу, виникає ефект «вологого погляду»)

Афродіта. Аполон,що вбиває ящірку.
Слайд № 20

Афродіта. Аполон,що вбиває ящірку.

Скопас із Пароса  — давньогрецький скульптор, архітектор та художник 4 століття до н. е., чия творчість завершила період пізньої класики. Представн...
Слайд № 21

Скопас із Пароса  — давньогрецький скульптор, архітектор та художник 4 століття до н. е., чия творчість завершила період пізньої класики. Представник новоаттичної школи, першим серед давньогрецьких скульпторів відмовився від бронзи та звернувся до мармуру. Мелеагр

Битва греків з амазонками.
Слайд № 22

Битва греків з амазонками.

Скопас звернувся до відображення сильного душевного хвилювання, боротьби страстей. Для їхнього втілення скульптор використовував динамічну композиц...
Слайд № 23

Скопас звернувся до відображення сильного душевного хвилювання, боротьби страстей. Для їхнього втілення скульптор використовував динамічну композицію и нові прийоми трактування деталей, особливо рис обличчя: глибоко посаджені очі, складки на чолі, привідткритий рот. 

Менада Голова пораненого воїна
Слайд № 24

Менада Голова пораненого воїна

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!