Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Презентація "А. Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Головні герої твору"

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

09.08.2018

23383

520

1

Опис документу:
Прослідкувати основні події сюжету повісті А.Ліндгрен «Міо, мій Міо», визначити актуальні проблеми у творі, пов’язані із зростанням дитини, її взаєминами із колективом, світом дорослих; розвивати уміння висловлювати і пояснювати свою точку зору щодо вчинків персонажів, їхніх стосунків; виховувати бережливе ставлення до сімейних тазагальнолюдських цінностей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Образи головних героїв. Перемога добра над злом у повісті-казці “Міо, мій Міо” А. Ліндгрен
Слайд № 1

Образи головних героїв. Перемога добра над злом у повісті-казці “Міо, мій Міо” А. Ліндгрен

Літературний диктант 1. Скільки років було головному героєві Бу Вільгельму Ульсону? 2.Чому Буссе жив у тітки Едлі та дядька Сікстена? 3.Білявий чуб...
Слайд № 2

Літературний диктант 1. Скільки років було головному героєві Бу Вільгельму Ульсону? 2.Чому Буссе жив у тітки Едлі та дядька Сікстена? 3.Білявий чуб, блакитні очі, короткі брунатні штани, сіра вовня­на сорочка, червона шапочка — це портрет... 4.Хто з дорослих добре ставився до хлопчика? 5.Де опинився Буссе? 6. Як звали нового друга Міо? 7. У Міо був кінь на ім’я... 8.Хто подарував хлопцям чарівні сопілки? 9. Що шепотів колодязь біля хати їрі? 10. Хто допомагав Міо та його другу в Країні Далекій? 11. Чиє ім’я наводило на всіх жах? 12.Які чарівні речі допомогли Міо здобути перемогу?

«Гронування» Із названих якостей виділіть ті, що були притаманні Міо: мудрість, мужність, щедрість, винахідливість, тактовність, витримка, відповід...
Слайд № 3

«Гронування» Із названих якостей виділіть ті, що були притаманні Міо: мудрість, мужність, щедрість, винахідливість, тактовність, витримка, відповідальність, ввічливість, чуйність, доброта, цілеспрямованість, хитрість, дисциплінованість, жорстокість, боягузливість, почуття гумору, пунктуальність.

Бесіда Що стало причиною зникнення Буссе з дому? Хто йому в цьому допоміг? Чи змінилося життя Буссе? Якщо так, то яким чином і в яку сторону – кращ...
Слайд № 4

Бесіда Що стало причиною зникнення Буссе з дому? Хто йому в цьому допоміг? Чи змінилося життя Буссе? Якщо так, то яким чином і в яку сторону – кращу чи гірше? Чи вірите ви в такі швидкі зміни у житті людини? Де, частіше за все, відбувається все так швидко і раптово? Порівняйте уривок повісті, у якій дається опис страждань і зникнення Буссе, і переглянутий фрагмент однойменного кінофільму «Міо, мій Міо». Що сильніше подіяло на вас – книга чи кінофільм? Чому? Що ви відчуваєте до Буссе? Чи спостерігали ви подібні ситуації в своєму житті, в оточуючому світі? А в оточенні яких героїв зображений головний герой повісті – Міо(він же Буссе)? Назвіть їх. Хто з персонажів викликає у вас почуття захопленості, співчуття, поваги, зневаги? Поясніть причину таких різних почуттів і емоцій.

Схема «Шлях Міо-дитини до Міо-лицаря» Дружба з Бенком – зникнення Буссе Вільгельма Ульсона з дому – золоте яблуко тітки Лундін – відчуття самотност...
Слайд № 5

Схема «Шлях Міо-дитини до Міо-лицаря» Дружба з Бенком – зникнення Буссе Вільгельма Ульсона з дому – золоте яблуко тітки Лундін – відчуття самотності – в обіймах духа з Країни Далекої – зустріч з татом-королем – взаємна любов – смуток за Бенком – знайомство з Юм-Юмом і Країною Далекою – слух про лицаря Като – бажання потрапити в Країну Чужинецьку – зустріч з героями Країни Далекої: Нонно, Їрі, ткалею, Ено, Зброярем, зачарованими птахами – на хвилях Мертвого озера – двобій двох лицарів – повернення людей до життя. Завдання. Користуючись схемою, розповісти про основні події сюжету твору, виокремлюючи кульмінаційні моменти.

Визначення актуальних проблем у творі: проблема стосунків батьків і дітей; потреба дитини в сім’ї, в родинному затишку; зображення світу дітей і св...
Слайд № 6

Визначення актуальних проблем у творі: проблема стосунків батьків і дітей; потреба дитини в сім’ї, в родинному затишку; зображення світу дітей і світу дорослих; зростання дитини, її взаємини з колективом; права дитини(на друзів, повагу до себе, на любов); утвердження моральних цінностей(добро, милосердя, дружба, любов, взаємодопомога, гармонія з природою).

Дослідницька робота Довести, що твір А.Ліндгрен «Міо, мій Міо» – повість-казка з елементами фентезі.
Слайд № 7

Дослідницька робота Довести, що твір А.Ліндгрен «Міо, мій Міо» – повість-казка з елементами фентезі.

Дослідницька робота Повість. Обсяг – середній між оповіданням і романом, розгалужений сюжет, незначна кількість персонажів, зображення певного епіз...
Слайд № 8

Дослідницька робота Повість. Обсяг – середній між оповіданням і романом, розгалужений сюжет, незначна кількість персонажів, зображення певного епізоду з життя героя Міо, велика роль описів портретів, пейзажів, відкритий фінал. Ознаки фентезі: фантастичні елементи, містика(поява Духа), герой долає зовнішнє зло. Казка. Наявна вигаданість, фантастичність; відсутність конкретики, загальне уявлення про персонажів, про час і місце, де відбувається дія, перемога добра над злом, традиційні художні засоби (повтори, перебільшення, порівняння, діалоги тощо).

Проблемне питання Що значать слова Міо: «Ось де тепер Бу Вільгельм Ульсон. Він живе в Країні Далекій, і йому там добре, дуже добре у свого тата-кор...
Слайд № 9

Проблемне питання Що значать слова Міо: «Ось де тепер Бу Вільгельм Ульсон. Він живе в Країні Далекій, і йому там добре, дуже добре у свого тата-короля»?

Творче завдання Моє завершення історії Буссе Ульсона.
Слайд № 10

Творче завдання Моє завершення історії Буссе Ульсона.

Домашнє завдання Повідомлення про життя та творчість Міхаеля Енде. Читати “Джим Ґудзик і машиність Лукас”.
Слайд № 11

Домашнє завдання Повідомлення про життя та творчість Міхаеля Енде. Читати “Джим Ґудзик і машиність Лукас”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.