Презентація "5 цікавих ідей для проведення незабутнього дня в школі"

Опис документу:
Презентація "5 цікавих ідей для проведення незабутнього дня в школі" Такі ігри обов'язково сподобаються як учням початкових класів, так і учням середньої школи! 1. Пляжний м’яч 2. Кольорові камінці 3. Сніжні кульки 4. Я обираю... 5. Обмани мене

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Пропонуємо вам 5 цікавих ідей для проведення незабутнього дня в школі, якими поділилися в своїх блогах американські вчителі.
Слайд № 1

Пропонуємо вам 5 цікавих ідей для проведення незабутнього дня в школі, якими поділилися в своїх блогах американські вчителі.

Все, що вам потрібно для цієї активності - це пляжний м'яч і маркер. Запишіть кілька цікавих запитань на пляжному м'ячі у випадковому порядку. Прик...
Слайд № 2

Все, що вам потрібно для цієї активності - це пляжний м'яч і маркер. Запишіть кілька цікавих запитань на пляжному м'ячі у випадковому порядку. Приклади питань: Чим ти найбільше пишаєшся? Яка найбільш героїчна справа, яку ти зробив? Яка твоя улюблена тварина? Якого кольору твоя зубна щітка? Який твій улюблений фільм? Який твій улюблений вид спорту? Скільки в тебе братів чи сестер? Який твій улюблений десерт? Чим ти любиш займатися після школи? Коли твій день народження? І так далі. 1. Пляжний м’яч

Щоб провести активність, необхідно стати з дітьми в коло. Після цього, рандомно кидайте м’яч дітям. Учні по-черзі мають ловити м’яч та відповідати ...
Слайд № 3

Щоб провести активність, необхідно стати з дітьми в коло. Після цього, рандомно кидайте м’яч дітям. Учні по-черзі мають ловити м’яч та відповідати на те питання, до якого торкнеться великий палець їхньої лівої руки. Після відповіді, школяр кидає м’яч будь-якому своєю однокласнику.

2. Кольорові камінці Для цієї активності можна використати звичайні кольорові камінці або ж різнокольорові цукерки  M&M's. Розділіть їх на кілька п...
Слайд № 4

2. Кольорові камінці Для цієї активності можна використати звичайні кольорові камінці або ж різнокольорові цукерки  M&M's. Розділіть їх на кілька посудин і поділіться зі своїми учнями. Вони, зокрема, мають закрити очі та витягти будь-який камінець або цукерку. Побачивши її колір, учні мають розповісти історію або відповісти на питання. Кожен колір позначає окрему історію, наприклад:

Червоний: розкажи як ти провів вчорашній день Оранжевий: розкажи про те, що в тебе найкраще виходить робити Жовтий: розкажи про своє дитинство Сині...
Слайд № 5

Червоний: розкажи як ти провів вчорашній день Оранжевий: розкажи про те, що в тебе найкраще виходить робити Жовтий: розкажи про своє дитинство Синій: розкажи, про що ти мрієш Коричневий: відома особистість, з якою ти б хотів зустрітись Зелений: розкажи про свій улюблений фільм Якщо Ви обрали для активності кольорові цукерки, Ваші учні можуть їх з’їсти одразу після закінчення своєї розповіді. Ми впевнені, що це їм обов'язково сподобається

Слайд № 6

3. Сніжні кульки Нехай кожен учень дістане аркуш паперу і запише 3 цікавих, але не широко відомих фактів про себе. Зауважте, що листочки підписуват...
Слайд № 7

3. Сніжні кульки Нехай кожен учень дістане аркуш паперу і запише 3 цікавих, але не широко відомих фактів про себе. Зауважте, що листочки підписувати не можна, щоб максимально зберігати інтригу! Після написання школярі мають зіжмакати свої папірці як сніжку кульку та за командою вчителя розсипати свої папірці по всьому класу. Тепер - найцікавіше: учні мають вибрати зі “сніжної кучугури” папірці, читати їхній вміст в голос та спробувати вгадати, кому із однокласників належить цей цікавий опис.  

Слайд № 8

4. Я обираю... Щоб краще познайомитись зі своїми учнями ви можете підготувати картки з жартівливими питаннями вибору та дозволити їм вибрати по одн...
Слайд № 9

4. Я обираю... Щоб краще познайомитись зі своїми учнями ви можете підготувати картки з жартівливими питаннями вибору та дозволити їм вибрати по одній. Учні повинні відповісти на питання: "Що б ти обрав ...?". Ось кілька прикладів: Що краще: щодня їсти родзинки чи горох? Що краще: ходити з діркою на штанях чи зі зламаною ширинкою? Що краще: завести вдома кота чи собаку? Що краще: пообідати з президентом або відомим співаком? Що краще: носити туфлі чи кросівки? Що краще: поїхати на море чи в гори? Що краще: жити в Африці чи Антарктиді? Що краще: їздити на слоні чи на жирафі? Що краще: перед школою наїстися цибулі чи часнику? Що краще: купатися в морі чи басейні? Що краще: кататися на ковзанах чи на лижах?

5. Обмани мене Учні по-черзі називають по 3 цікаві факти про своє життя. Це можу бути маловідоме хобі, досягнення чи будь-яка інша інформація. Інтр...
Слайд № 10

5. Обмани мене Учні по-черзі називають по 3 цікаві факти про своє життя. Це можу бути маловідоме хобі, досягнення чи будь-яка інша інформація. Інтрига полягає в тому, що лише 2 з цих фактів мають бути правдивими, а 1 - вигаданий.  Завдання класу - проаналізувати, з'ясувати чи вгадати який із фактів є вигаданим. Ви будете здивовані, наскільки цікавою може бути ця гра для школярів та скільки нового Ви зможете дізнатися про своїх учнів. 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн