Презентація. 2 клас НУШ. Навчальне аудіювання.

Опис документу:
Пропоную вашій увазі навчальне аудіювання з інтегрованого курсу "Українська мова та читання" для 2 класу. Завдання до тексту Дзвінки Польової "Беретик на гілочці". Цей текст ви можете взяти у підручнику "Читаємо із завданнями щодня" автор Любов Гайова, видавництво "Оріон" 2019 рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

І знову дзвоник кличе в клас, Знання нові чекають нас. Ми дуже любим рідну мову, Її мелодію чудову, Тож починаємо урок, Нехай знання ідуть нам впрок.
Слайд № 2

І знову дзвоник кличе в клас, Знання нові чекають нас. Ми дуже любим рідну мову, Її мелодію чудову, Тож починаємо урок, Нехай знання ідуть нам впрок.

Слайд № 3

Слайд № 4

Послухай казкове оповідання “ Беретик на гілочці” *
Слайд № 5

Послухай казкове оповідання “ Беретик на гілочці” *

*
Слайд № 6

*

1. Познач, який настрій у тебе викликало це оповідання. * А Б В
Слайд № 7

1. Познач, який настрій у тебе викликало це оповідання. * А Б В

2. Познач, яким кольором був Беретик. а) синій б) білий в) зелений *
Слайд № 8

2. Познач, яким кольором був Беретик. а) синій б) білий в) зелений *

3. Познач, що було важливим для Беретика? а) бути корисним своїм господарям б) бути завжди Білим Беретиком в) бути найпривабливішим предметом убран...
Слайд № 9

3. Познач, що було важливим для Беретика? а) бути корисним своїм господарям б) бути завжди Білим Беретиком в) бути найпривабливішим предметом убрання *

4. Познач, якої пори року відбуваються події в оповіданні? а) восени б) навесні в) влітку *
Слайд № 10

4. Познач, якої пори року відбуваються події в оповіданні? а) восени б) навесні в) влітку *

5. Познач, як змінився вигляд Беретика після мандрів? а) перетворився на ведмедика б) перетворився на котика в) перетворився на слоника *
Слайд № 11

5. Познач, як змінився вигляд Беретика після мандрів? а) перетворився на ведмедика б) перетворився на котика в) перетворився на слоника *

6. Пронумеруй порядок подій в оповіданні. Удень Беретик грався з Дівчинкою. Беретик любила Чемна Дівчинка. Лютий вітрище зірвав з голівки Дівчинки ...
Слайд № 12

6. Пронумеруй порядок подій в оповіданні. Удень Беретик грався з Дівчинкою. Беретик любила Чемна Дівчинка. Лютий вітрище зірвав з голівки Дівчинки Беретика. *

7. Продовж речення Удень він грався з Маленькою Дівчинкою, а вночі, лежачи на подушці, охороняв її ..… . *
Слайд № 13

7. Продовж речення Удень він грався з Маленькою Дівчинкою, а вночі, лежачи на подушці, охороняв її ..… . *

8. Намалюй, яким ти уявляєш Беретика. *
Слайд № 14

8. Намалюй, яким ти уявляєш Беретика. *

*
Слайд № 15

*

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.