Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Правила техніки безпеки життєдіяльності на уроках трудового навчання та технологій

Опис документу:
Правила техніки безпеки життєдіяльності на уроках трудового навчання та технологій Правила техніки безпеки життєдіяльності на уроках трудового навчання та технологій Правила техніки безпеки життєдіяльності на уроках трудового навчання та технологій
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Класна година

Хай вогонь в душі палає,

А пожежі не буває!

Вчитель. Дорогі діти! Сьогодні ми проведемо з вами заняття, яке дасть знання, необхідні у вашому житті. Ці знання вам допоможуть в тяжку хвилину.

Світ, якийоточує нас, прекрасний. Щобзберегтицю красу і своєжиттянеобхідно правильно поводити себе в навколишньомусередовищі.

Ми поговоримо про правила протипожежноїбезпеки.

Сірник.Добрий день, шановнігості!

1-й ведучий.

До вас сьогоднізавітав

Цейдивовижнийдерев’янийхлопчик.

Може скажете, хтовін!

Сірник.

Я, Сірничок, хоч і маленький.

Але буваювеселенький.

В руках надійних я зігріюсь

І пічшвиденькорозтоплю,

Вечерю хуткоприготую,

Зігріювсіх і спать вкладу.

Та у руках недбалих

Все спопеляю я до тла.

Коли мене беруть для втіхи

Роблюзавжди я тільки лихо.

1-й учень.

Кожен в світізнає, ще й є поговірка,

Щосірник маленький, а бідавелика.

2-й учень.

Кмітливийцейсірник-шкідник.

Хоч і удавсявінмалий,

Але дуженебезпечний.

Не жартуйте з нимвінзлий!

3-й учень.

Не розводьтеу дворах

Вогонь-попелище,

Особливо, коли вітер

Міжбудівельсвище.

4-й учень.

Бопоженевітеріскру

На дах, на квартирку.

А для спалаху майна

Досить і хвилинки.

1-й учень.

Як не будем за цимстежить.

Можевиникнутьпожежа.

Удворі, садку чи в лісі.

Пам'ятатимусишти:

Сірники і запальнички,

Ракети, вогнище і свічки

Шлях короткий до біди!

2-й учень.

Мама з татом наказали сірників не брати,

А саміпішли у поле, щобйогозорати,

Залишився дома Вася, щойомуробити?

Тут коробочка знайшлася... Чи незапалити?

Але дома неможливо, бо ж казали тато,

Щоб у хаті, навіть в руки, сірники не брати!

Хлопець шапку натягає,йде за скирту Вася!

Чирк! Сірник упав в солому, а та зайнялася!

Вася тут же розгубився і почаввтікати,

А соломіцього й треба, почала палати!

Поки люди позбігались та стали гасити,

То йсоломи не зосталось. Щовже тут робити? Чим корову годувати? Чим віндумавтільки?

Врятували люди хату і знайшли Василька...

Щозабіг у лісвід страху, бонакоїв лиха.

От! Сірникякий маленький! А бідавелика.

Вогонь - друг, вогонь - ворог

Якщораптомсвітлогасне,

Свічку ми запалюєм.

В цьомувипадкувогню ми

Тількидужедякуєм.

Якщо мама нароботі,

Сірників не треба брать.

Краще книжку прочитати,

Кращеіграшкамигратись.

Якщохолоди настали.

Допоможе нам вогонь.

Він затопить піч у хатці,

Але тийого не тронь!

На вогніготуютьїжу.

Він нам світитьуночі.

Як на вулиціморози,

Вінпрацює у печі.

Але будь завждиуважним.

Сірників не треба брать.

А як будеш в лісі,

Вогонь не запалювати.

3-й учень.

Не грайся, друже, з сірниками!

Запам’ятай, хоч і малий,

Але відподиху одного

Будинок ваш згоритьновий.

Вчитель. Правила пожежноїбезпекице правила, які повинен знати кожен!

4-й учень.

І малятам, і звірятам

Дужедобре треба знати,

Сірники не для забави,

З ними страшно гратись.

1-й учень.

Розігріласьпраскадуже,

Щоробитибудеш, друже?

За гаряче не хапай.

Із розетки вимикай.

2-й учень.

Знать повинен ученькожен:

Щобпохідбувдо ладу.

Жартувать з вогнем не можна:

Ліспотрапитьу біду.

3-й учень.

Вивчіть правила пожежі.

Будьте завждиобережні.

ЗнаєхайдитинакожнаЖартувать з вогнем не можна!

4-й учень.

Дітямдобре треба знати Правила протипожежні

І з вогнем не пустувати,

Бути обережним!

5-й учень.

Бо з вогнем поганіжарти,

Гратися з вогнем не варто.

Не розпалюй сам багаття, ані в лісі, анівхаті.

Легко вогник запалить

та не просто погасить.

6-й учень.

З грубки жару не беріть, жар в собівогоньтаїть.

Хочмалесенькажаринка–

Для пожежітежпричинка.

7-й учень.

Телевізор, плитку, праскуУмикати нам не слід.

Пам’ятайтеце, будь ласка,

бовідцьогостількибід.

1-й учень.

Назавждизапам’ятай:

Де мастило, бензин, гас –

Там вогонь не підпускай,

Спалахнеусе і край.

2-й учень.

А як трапиласьбіда,

щотодіробити?

Не ховатисьу куток, а вогоньгасити.

3-й учень.

Як вогоньіщемалий,

Кружкою води залий,

Чипіскомзасип, накрий,

Щоб не змігожити.

4-й учень.

А якщовогонь не згас

І багатодиму,

Вибігай з кімнативраз

з діткамималими.

5-й учень.

Маленький окурок

Лежить і димить

У полум’явелике

Перетворитьсявмить.

1-й ведучий.

Кожен з нас повинен знати Правила протипожежні

І з вогнем не пустувати,

Бути дуже...

(обережним).

2-й ведучий.

Якщовиниклапожежа,

то хтосьбувнеобережний.

Типовинен у ту ж мить

до пожежних...

(подзвонить ).

1-й ведучий.

Хто з вогнем необережнийМожевикликатьпожежу.

Жартувать з вогнем не вартоПам'ятайте: це не...

(жарти ).

2-й ведучий.

Ось на підлогу впала жарина,

І зайнялась на підлозі тканина.

Тут враз зненацьказ’явилась дитинаі всю підлогу водою...

(залила ).

1-й ведучий.

Не розпалюй сам багаття,

Не пали удома, вшколі.

Легко вогникзапалити,

Та не просто...

(загасити ).

2-й ведучий.

Якщопахне газ вквартирі,

Телефонуйте на–(104),

А як вогник, вогонь, дим–

Телефонуйте на... (101 )

Вчитель. Діти, щотакеелектричний струм? Правильно цесвітло у нашійшколі, вдома. Струм приводить до роботибагатоприладів. І ціприлади є в кожного з вас вдома.

1-й учень.

Ану, діти, подивіться,

Яка річ у мене є.

Тількиувімкнеш в розетку

Зразу пил увесь збере,

Як цейприладзветься, діти?

Ну, звичайно...

(пилосос ).

2-й учень.

Пилосос? Не чув про нього...

Де ціприлади взялись?

Цеелектрика! Без неї

Нам в житті не обійтись!

Але також треба знати,

Як ціприладиексплуатувати.

3-й учень.

Телевізор–та це жказка.

Щоє в кожнімдомі.

4-й учень.

Праска–цеохайнасукня,

Але обережно з нею.

5-й учень.

А це–фен, укладеволоссявін.

Щоб красива і охайназачіскабулазавжди.

6-й учень.

А це, діти, кип’ятильник,

Чаю мама щоб дала.

7-й учень.

Хто до пісні не байдужий,

Любить танцювати.

То магнітофонйого

Зможевиручати.

8-й учень.

Діти, а як звать мене?

Вірно, я комп'ютер.

9-й учень.

Діти, всізапам’ятайте:

Цеприладиелектричні.

Вонидуженебезпечні,

Хоч для нас і звичні.

1-й учень.

Любіть себе та іншихповажайте,

Своєжиття й здоров’ябережіть.

І поведінкугарну обирайте,

Якщобажаєте до старості прожить.

2-й учень.

Щоб не страждати, ви непоспішайте

До рук невмілихбратисірники.

І не спішітьракетизапускати.

Щоб і життя й здоров’язберегти.

3-й учень.

Бенгальськівогники, свічки, багаття–

Це романтично і красиво теж.

Та горе принесутьтакізаняття...

Вогонь, як правило, не знаємеж.

4-й учень.

Упадеіскра, полум’язайметься.

Миттєво вам вогонь не загасить.

Пожежа, хоч на вигляд невелика.

Та пожирає все, і скрізьбіжить.

5-й учень.

І постаєтака страшна картина:

Перед очимазгарищележить.

Налякана, обпеченадитина

І у повітрячорнийдимлетить.

6-й учень.

Тожзупиніться, поміркуйте, друзі.

Чиварто вам на жертвитакійти?

А чи некращеу шкільномукрузіВивчати правила, щоббідиобійти?

7-й учень.

Тожгарнуповедінку обирайте,

Якщобажаєте до старості дожить. Любіть себе та іншихповажайте!

Своєжиття й здоров’ябережіть!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.