«ПРАВИЛА ПОЖЕЖНІ ЗНАЙ І В БІДУ НЕ ПОТРАПЛЯЙ!!!»

Опис документу:
: З’ясувати основні причини виникнення пожеж; вивчити основні правила пожежної безпеки і закріпити знання та вміння викликати пожежну команду та засвоїти порядок дій у випадку виникнення пожежі; сприяти розвитку творчого мислення, уяви, уваги; виховувати дисциплінованість, прагнення зберегти своє здоров’я, майно, повагу та інтерес до професії пожежного

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«ПРАВИЛА ПОЖЕЖНІ ЗНАЙ І В БІДУ НЕ ПОТРАПЛЯЙ!!!»

Мета: З’ясувати основні причини виникнення пожеж; вивчити основні правила пожежної безпеки

і закріпити знання та вміння викликати пожежну команду та засвоїти порядок дій у випадку

виникнення пожежі; сприяти розвитку творчого мислення, уяви, уваги; виховувати дисциплінованість,

прагнення зберегти своє здоров’я, майно, повагу та інтерес до професії пожежного.

За статистикою у нашій країні щодня нещасні випадки призводять до загибелі 4 дітей,

щотижня - цілого класу школярів і щороку - майже двох тисяч юних громадян! 


Кожні 5 секунд на планеті виникає пожежа!


Кожний 5-й, що загинув на пожежі - дитина!


80% пожеж виникає через дитячі пустощі!


На жаль, біда трапляється тоді, коли дітей залишають на призволяще, там, де на кожному кроці на

них чатує небезпека, а батьки не завжди можуть приділити їм достатньої уваги.

Діти я отримала загрозливого листа, але не знаю, хто його написав. Може ви здогадались?

Якщо ви не відгадаєте мої загадки, то я спалю школу і всі будинки. А загадки мої такі:


Хто я такий?


Де я ховаюся?


Як мене перемогти?


Підпис: злий В.

Діти, як видумаєте, хто такий злий В? (Це злий Вогонь).


І як я сама не здогадалась, що це злий Вогонь.


Друга загадка – де він ховається?

(Сірники, загапальнички, новорічні хлопавки, свічки, бенгальський вогонь, вогонь у печі і т.д.).


А тепер найголовніше – здогадатися, як перемогти злий Вогонь, не дати йому вирватися на волю.


Пан Вогник.

Добрий день, пані й панове!

Здрастуйте, будьте здорові!

Звертається до вас пан Вогник,

Знавець пожеж, у званні полковник.

Наша розмова буде, друзі,

Не про червоні маки в лузі,

Не про красу багаття влітку,

А про мою так звану тітку...

Я відчуваю тріск гілля,

Щось наближається здаля...

Мабуть вона сюди іде,

Ой знову горечко буде!

Піду я поміч пошукаю

Сам злючу відьму, не здолаю!

(З’являється Пожежа – дівчинка в червоному одязі).

Пожежа

Привіт усім, хто любить сірники,

Хто вогнища розводить залюбки,

Хто із вогню усім несе біду,

Даю я неабиякий урок:

Горить хай все – від миру до ниток!

То ж слухайте уважно, діти,

Як правильно пожежу розпалити

Спочатку ви по хаті побродіть.

Понишпоріть і сірники знайдіть.

І час не гайте – розведіть вогонь,

І не гасіть його. Боже боронь!

Хай дим пожежі всі довкіль побачать,

Бо ви, герой, а це – велика вдача.

І як герой, сховайтесь тишком-нишком

Подалі від вогню, хоча б під ліжко...

Пан Вогник

О стій, злодюго, відьмо, стій!

Ти так навчать дітей не смій

Разом з дітьми я про безпеку

Вивчаю правила нелегкі.

Отже, сьогодні ми будемо говорити, як ви вже здогадались про пожежну безпеку.

Дуже давно люди не вміли добувати вогонь. Траплялося, що під час грози блискавка запалювала дерево.

Поки воно горіло, люди грілись, готували їжу, а якщо вогонь згас то запалити його ніхто не вмів.

Пізніше вогонь добували тертям однієї палички об іншу, каменя об камінь.

Вогонь завжди потрібний людям, сила вогню дуже велика.

Але на жаль, вогонь приносить людям не тільки добро. Радість і втіху, а й прикрощі. Чому.

(Бо може виникнути пожежа).

Так, але пожежа сама собою не виникає. Причиною її виникнення є неправильна поведінка людини з

вогнем. Я вже кілька разів вживала слово “пожежа”. А чи знаєте, ви яка, різниця, між вогнем і пожежею.

(Вогонь можна загасити заливши водою, засипати піском. А коли ми не в змозі без допомоги пожежних

дати раду горінню – то це вже пожежа). А хто приходить першим на допомогу при пожежі?

Так, вірно, пожежники. 

^ Звучить пісня

Наша служба небезпечна і важка
І на перший погляд нібито легка.
Якщо раптом хтось з дорослих й малюків
Щось спалити хоче –
Значить з ними нам вести нерівний бій
Так написано на службі нелегкій
Службі – дні і ночі.

А як ви думаєте від чого може виникнути пожежа (від сірників). Крім сірників дуже небезпечними

є нагрівальні та електропобутові прилади, які ви маєте вдома. Одним із небезпечних електроприладів є

праска, з нею треба поводитися особливо обережно. Вона повинна стояти на металевій чи керамічній

підставці. Її не слід перегрівати і не забувати вимикати з розетки після закінчення прасування.

Так само не можна виходити на вулицю, залишивши увімкненим телевізор, чи дивитися його у

відсутності дорослих.

Також необхідно вміло користуватися газовою плитою. Слід пам’ятати, що газ не тільки горить,

він отруйний і вибухонебезпечний. Не можна сушити біля нього білизну.

А ще, ми є горючі рідини і бензин, лаки, фарби. З ними також потрібно поводитись обережно.

Вони вибухонебезпечні. Важко піддаються гасінню. Бензин не можна погасити водою.

Його полум’я накривають покривалом.

А зараз ми з вами проведемо гру слів. Ви маєте називати слова, які пов’язані з вогнем Але треба,

щоб вони не повторювались із тими, що придумають інші. Почали! (1 хвилину звучить тиха музика).

(Пожежа, пожежник, сірники, сирена, полум'я, гасити, рятувати, пожежний щит, вогнегасник...).

Вікторина

1. При пожежі дзвонити по телефону ...

(101)

2. Що робить кисень у воді?

(Підтримує горіння)

3. Хто керував пожежною справою в козацьких полках?

(Обозний)

4. Якою тканиною можна обгортати електричну лампу?

(Ніякою)

5. Що необхідно зробити, якщо в електромережі перегорів запобіжник?

(Замінити)

6. На що можна встановлювати електропраску?

(На металеву підставку)

7. Примусове звільнення приміщень.

(Евакуація)

8. Контрольоване доцільне горіння.

(Загорання)

9. Головна вогнегасна речовина.

(Вода)

10. На що необхідно лити воду під час гасіння на вогонь, чи на палаючий предмет?

(На палаючий предмет)

11. Де в задимлених приміщеннях потрібно шукати дітей?

(У шафі, під ліжком)

7. Як вийти з приміщення, заповненого димом?

(Пригнутися, біля стіни, рот прикрити

мокрою хусткою).

А зараз марафон загадок.

Горить стовпчик, а вугілля немає.(Свічка) 

З малого патичка ціла купа попелка.(Сірник) 

Паличка-черкалочка, головою черкне - вогонь спалахне.(Сірник)

Я таке, що з мене все село згорить.(Сірник) 

Червоний гість все дерево їсть.(Вогонь) Красна корова усю солому поїла.(Вогонь)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.