! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Правила особистої гігієни. Догляд за руками

Опис документу:
Мета: розвивати в дітей знання елементарних правил гігієни та санітарних навичок; навчати дітей розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни; виховувати охайність, прагнення чистоти й порядку. Очікувані результати: учні повинні знати та розуміти тлумачення поняття «гігієна»; учні повинні вміти правильно мити руки, використовувати засоби гігієни.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Правила особистої гігієни. Догляд за руками

Мета: розвивати в дітей знання елементарних правил гігієни та санітарних навичок; навчати дітей розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни; виховувати охайність, прагнення чистоти й порядку.

Очікувані результати: учні повинні знати та розуміти тлумачення поняття «гігієна»; учні повинні вміти правильно мити руки, використовувати засоби гігієни.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, «Чарівний мішечок», мило, рушник, посуд, кольорові кружечки, малюнок із зображенням поросяти Плюха.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Гра «Перевір себе».

Мета: перевірити, чи постійно учні дотримуються розпорядку дня.

Запропонувати учням різні правила-висловлювання. Якщо діти їх виконували протягом тижня, вони кладуть перед собою зелений кружечок, якщо ні — червоний.

• Прокидався о 7:00.

• Робив зарядку.

• Чистив зуби, вмивався.

• Багато гуляв на свіжому повітр.

• Не читав лежачи.

• Добре їв.

• Слухався батьків.

• Ні з ким не сварився.

• Вчасно повертався з прогулянки.

• Лягав спати о 21:00.

Далі учні підраховують зелені кружечки. Чим їх більше, тим краще дитина дотримувалася розпорядку дня.

Висновок: Дотримуватися розпорядку дня — корисно для здоров’я.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Проблемне запитання.

— Як ви вважаєте, чи потрібно бути щодня чистим і охайним, двічі на день чистити зуби, мити руки з милом, розчісуватися, прибирати в класі, вдома? Чому?

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Гра «Чарівний мішечок».

Мета: навчати учнів розрізняти предмети, які допомагають дотримуватися правил гігієни.

У мішечку лежать такі предмети: мило, гребінець, дзеркало, мочалка, зубна щітка, манікюрні ножиці (покласти в упаковку чи футляр). Учні по черзі витягають предмет із мішечка та розповідають, як він допомагає бути чистими та охайними.

Довідка: Слово гігієна походить від імені міфологічної богині Гігієї — доньки бога лікування, яка піклувалася про охайність і чистоту тіла. Що ж таке особиста гігієна? Це утримання в чистоті тіла, натільної і постільної білизни, одягу, взуття, житла. Дотримання особистої гігієни сприяє збереженню та зміцненню здоров’я.

Висновок: Предмети особистої гігієни допомагають зберігати та зміцнювати здоров’я.

4.2. Оздоровча хвилинка.

4.3. Робота з підручником.

а) Бесіда за малюнками.

б) Обговорення тексту в підручнику.

в) Проблемні запитання:

— Чи потрібно завжди бути чистим і охайним? Чому?

— Що роблять діти, щоб бути охайними?

— За яких умов ви почуватиметеся бадьоро?

4.4. Практична робота «Так я мию руки».

Одному з учнів пропонується показати, як слід правильно мити руки, у підготовленому посуді. Діти аналізують алгоритм виконання.

• Добре намочіть руки водою.

• Обов’язково користуйтеся милом.

• Намилюйте руки з усіх боків.

• Намилюйте руки між пальцями.

• Прополощіть руки чистою водою.

• Витріть руки насухо рушником.

Висновок: Правильне миття рук запобігає виникненню багатьох хвороб. Мийте руки перед кожним уживанням їжі, після відвідування туалету та після ігор із тваринами.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 13, 15.

5.2. Оздоровча хвилинка.

6. Підбиття підсумків уроку.

Підсумкова бесіда.

На дошці прикріпити малюнок із зображенням неохайного поросятка Плюха. Запропонувати дітям дати відповіді на його запитання.

— Чому потрібно бути чистим і охайним?

— Назвіть предмети особистої гігієни.

— Для чого потрібно вмиватися?

— Для чого потрібно мити руки?

— Для чого потрібно чистити зуби?

— Що слід робити, щоб завжди гарно виглядати?

Висновок: Чистота й охайність — важливі складові здоров’я.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись