Правила догляду за зубами

Опис документу:
продовжити знайомити учнів з правилами особистої гігієни; ознайомити учнів з правилами гігієни порожнини рота; розвивати та корегувати гігієнічні навички; виховувати вміння правильно доглядати за ротовою порожниною

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема : Правила догляду за зубами.

Мета: продовжити знайомити учнів з правилами особистої гігієни; ознайомити учнів з правилами гігієни порожнини рота; розвивати та корегувати гігієнічні навички; виховувати вміння правильно доглядати за ротовою порожниною.

Обладнання: презентація, роздатковий матеріал, предмети особистої гігієни, зубна щітка, зубна паста, ілюстрації.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

Вчитель

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда

Розглянь малюнки. Розкажи, як треба дбати про чистоту тіла.

Що потрібно мити частіше – руки чи обличчя? Чому?

Покажімо послідовність миття рук.

  1. Робота з картками.

  1. Секретна скринька


Робота над загадками. Той, хто відгадає загадку, дістає предмет зі скриньки і розказує, для чого він потрібен.

Білих 30 зубчиків для кучерів і чубчиків

По голівці ходять – волосся в порядок приводять.

( Гребінець)

Чи можна розчісуватись чужим гребінцем?

Гладеньке, запашне,

Миє чистенько,

Треба, щоб у кожного було,

Що , малята ?

( Мило)

Ліг в кишеню і вартую

Плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струйки сліз,

Не забуду і про ніс

( Носовичок)

Я - маленька полотнинка,

Випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі,

І лежати я не звик

Вам ім я моє відомо, пригадайте я …

( Рушник)

Чи можна одним рушником витирати й обличчя, і ноги?

Як голівку будеш мити –

Не забудь мене налити.

(Шампунь)

Ти нас, мабуть, знаєш, друже.

Ми тобі потрібні дуже!

З нами вірно ти дружи,

Свої зуби збережи.

(Зубна паста і щітка)

Фізкульт хвилинка

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Що зображено на малюнку?

тема нашого уроку.

. Вивчення нового матеріалу.

  1. Чому потрібно чистити зубки.

Відео :

Знайомтесь це «Зубчик». Природою так задумано, що у кожної людини їх повинно бути 32. 16 – зверху і 16 – знизу. Кожен зуб виконує спеціальну, відведену лише йому функцію. Наприклад передні зуби допомагають захоплювати їжу. Інші допомагають розрізати, або розривати, або перетирати. Коли ти їси твої зуби як футбольна команда кожен виконує свою роль. Ось чому важливо не загубити жодного гравця, адже коли у футбольній команді немає нападаючого – команда програє, коли немає воротаря – команда теж програє, коли немає захисника – команда, також, приречена на програш. Так і з твоїми зубами,- вони чудово справляються з завданням тоді, коли уся команда разом, інакше тобі не вдасться прожувати їжу правильно, але ж твій рот це початок цілої травної системи.

Знай, втратити один із зубів можна тоді, коли зуби хворіють. Щоб уникнути хвороби зубів, запам’ятай:

Правило №1.

Чисти зуби 2 рази на день, вранці та ввечері, не менше 3 хвилин.

Правило№2

А чи знаєш ти, що після їди, залишки їжі залишаються на зубах та поміж ними. Із залишків їжі розвиваються бактерії. Тому запам’ятай:

Полощи рот теплою водою після кожного прийому їжі, щоб змити залишки їжі та запобігти розмноженню бактерій.

Якщо рот після їжі не прополоскати, то розвиток бактерій відбувається дуже швидко. А якщо ти з’їв щось солоденьке, наприклад цукерку або тістечко, і не прополоскав рота, то ріст бактерій ще прискорюється, тому що для свого швидкого росту та розвитку бактерії використовують цукор. Ось чому не можна їсти багато солодкого.

Тому, давай, запам’ятаємо правило №3

Не можна їсти багато солодкої їжі це губить твої зуби і стає причиною розвитку великої кількості бактерій.

Для зубів корисні овочі, фрукти, молочні продукти.

Тепер розберемося, чому страшні ці самі бактерії. Для людського ока вони не видимі, їх можна побачити лиш за допомогою спеціальних пристроїв, але ми можемо побачити наслідки перебування бактерій у роті. Спочатку це зубний камінь, потім карієс. З часом карієс з поверхні проникає в середину зуба, руйнуючи його. Крім того інфекція в порожнині рота негативно впливають на весь людський організм.

Тому запам’ятай

Правило №4.

Відвідуй лікаря-стоматолога регулярно, хоча б 1 раз на рік. Пам’ятай, що зубний біль дуже сильний і його потрібно боятися більше ніж лікаря

Давайте повторимо правила догляду за зубами:

  1. Чисти зуби 2 рази на день, вранці та ввечері, не менше 3 хвилин.

  2. Полощи рот теплою водою після кожного прийому їжі, щоб змити залишки їжі та запобігти розмноженню бактерій.

  3. Не можна їсти багато солодкої їжі це губить твої зуби і стає причиною розвитку великої кількості бактерій.

  4. Відвідуй лікаря-стоматолога регулярно, хоча б 1 раз на рік.

2. Як правильно чистити зуби.

. Узагальнення вивченого матеріал.

Вправи для очей

  1. Робота з підручником ст.31-32.

  2. Гра «Продовж речення»

Чистити зуби треба (2 рази на день).

Відвідувати лікаря (хоча б раз на рік).

Полоскати рот (після їжі).

Не їсти багато (солодкого).

Для зубів корисні (овочі, фрукти, молочні продукти).

  1. Гра «Корисно-шкідливо»

Учні на дошці, по черзі розкладають в два стовпчика продукти харчування. В першу колонку корисні для зубів, в іншу шкідливі.

. Підсумок уроку

Вручення дітям на згадку про урок пам’ятка «Як треба доглядати за зубами» та яблуко.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!