Правила, якими вихователь керується у своїй роботі в ЗДО

Опис документу:
Створюйте позитивне оточення, живіть на позитиві, частіше посміхайтесь; у будь-якому випадку вселяйте упевненість в людину. Прагніть бачити в ній хороше; будьте терплячі, не дратуйтесь, будьте толерантні. Пам’ятайте: кожний співробітник має свій рівень відповідальності і компетентності (не переходьте межі).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Правила, якими вихователь керується у своїй роботі в ЗДО:

  • Створюйте позитивне оточення, живіть на позитиві, частіше посміхайтесь;

  • У будь-якому випадку вселяйте упевненість в людину. Прагніть бачити в ній хороше;

  • Будьте терплячі, не дратуйтесь, будьте толерантні. Пам’ятайте: кожний співробітник має свій рівень відповідальності і компетентності ( не переходьте межі).

  • Сприймайте людей такими, якими вони є, а не такими, якими б ви хотіли їх бачити.

  • Ставтесь до інших так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас.

  • Кожна людина геніальна, але на своєму рівні. Пам’ятайте про це. Не нашкодьте!

  • Ніколи не втрачайте віру в себе , у свою справу!

  • Планування організованого виду діяльності - заняття.

  • Переглядайте свої нотатки, щоб нічого не забути і не пропустити.

  • Особливу увагу звертайте на індивідуальні особливості дитини.

  • Використовуйте дидактичний матеріал.

  • Будьте гнучкими, якщо необхідно змінити свій план ( готові до всього - іде дощ, хтось захворів…)

  • Майте «Торбинку - цікавинку» з цікавими видами роботи .

Не забувайте про :

  • Ранковий прийом, вимір емоційної «температури» дітей.

  • Після робочого дня аналіз: що вдалося, а що – ні, щоб спланувати наступний робочий день.

  • Принципи планування роботи з дітьми протягом дня

  • Вік дітей.

  • Ступінь розвитку.

  • Доступна діяльність (неважка, нелегка), момент цікавості.

  • Попередній досвід.

  • Здібності.

  • Пізнання нового (яке дитина опанує сама).

  • Індивідуальна діяль

  • Виявити кращі здібності дитини.

  • Враховувати індивідуальні особливості дітей, знати те, що в дитини краще виходить ; не принижувати гідності дитини.

  • Залишайте місце вибору в будь-якому виді діяльності.

  • Не застосовуйте приклад вихователя , бо діти так не зможуть.

  • Враховуйте, з якою групою ви будете працювати, та доцільність будь-якого виду діяльності.

Орієнтовний перелік видів діяльності протягом дня

Ранок

  • зустріч;

  • сюрпризний момент;

  • новини;

  • настрій;

  • правила;

  • гімнастика (згідно з темою);

  • вибір центрів діяльності;

  • ігри.

Перша половина дня

  • заняття;

  • фізкультхвилинки;

  • оздоровчі хвилинки;

  • вправи на розслаблення;

  • гімнастика для пальців;

  • дихальні та звукові вправи;

  • індивідуально-підгрупова робота.

Прогулянка

  • спостереження;

  • сюжетно-рольові ігри;

  • рухливі ігри;

  • народні ігри;

  • спортивні ігри;

  • пішохідний перехід;

  • трудова діяльність.

  • Підготовка до сну

  • релаксація перед сном;

  • читання казок;

  • слухання «легкої « музики;

  • аутотренінг;

Після сну

  • корегувальна гімнастика;

  • стежка здоров’я ;

  • оздоровчі вправи для горла і носа;

  • загартування.

Друга половина дня

  • заняття;

  • ігри на вибір;

  • підбиття підсумків дня;

  • прогулянка.

Форми роботи з дітьми

при плануванні за сферами життєдіяльності:

  • Експериментування із матеріалом;

  • Ігрові вправи;

  • Спостереження;

  • Читання художньої літератури;

  • Сюжетно-рольові ігри;

  • Екскурсії;

  • Обстеження (сенсорне виховання);

  • Дидактичні ігри та музично-дидактичні ігри;

  • Самостійна діяльність;

  • Спільна діяльність педагога з дітьми;

  • Ігри-медитації, ігри- емпатії, психогімнастика;

  • Хвилинки краси, етюди;

  • Творча діяльність дітей;

  • Театралізація;

  • Свята;

  • Виставки дитячих виробів, виробів дітей та батьків, дітей та вихователя;

  • Ігрові вправи;

  • Графічні ігри;

  • Заняття інтегровані, комплексні, комбіновані, заняття-дзеркало;

  • Ігри з кубиками, розрізними картинками, пазлами;

  • Складання візерунків;

  • Розгляд альбомів, книжок, фотоальбомів;

  • Ігри з піском, водою, мильними бульбашками;

  • Настільні ігри;

  • Індивідуальні ігри;

  • Гімнастика пробудження;

  • Музикотерапія, кольоротерапія, сміхотерапія, артерапія, казкотерапія, пісочна терапія;

  • Використання аудіо та відеозаписів, музичних інструментів;

  • Гурткова робота;

  • Робота в групах, парами;

  • Створення проблемних ситуацій;

  • Аналітичні, конструктивні творчі вправи;

  • Творчі завдання;

  • Свята, розваги;

  • Загадки;

  • Читання художнього матеріалу;

  • Пластичні етюди;

  • Дидактичні завдання;

  • Ігри-лото;

  • Небилиці;

  • Ігри-змагання;

  • Вправи на розвиток емоційно-моральної сфери і навичок спілкування.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.