"Права та обов'язки учнів" - круглий стіл 5 клас

Опис документу:
Сценарій круглого столу "Права та обов'язки учнів" для 5-го класу, що має на меті поглиблювати знання дітей про права людини, виховувати повагу до головного закону держави, самосвідомість, відповідальність, розуміння наслідків своїх вчинків та розвивати навички співпраці та взаємодопомоги.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата проведення: ____________

Міністерство освіти та науки України

Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №29

Круглий стіл:

«Права та обов’язки учнів»

Підготувала

класний керівник 5-Б класу

вчитель німецької та

англійської мови

Роменська Наталія Володимирівна

Полтава – 2014

Тема: «Права та обов’язки учнів»

Мета:

  1. освітня: поглиблювати знання про права людини, формувати знання учнів про їх права та обов’язки;

  2. ціннісно-орієнтовна: виховувати повагу до головного закону держави, самосвідомість, відповідальність, розуміння наслідків своїх вчинків;

  3. стимулюючо-дійова: розвивати навички співпраці та взаємодопомоги.

Вид діяльності: пізнавальна

Форма проведення заходу: круглий стіл

Орієнтовний вік дітей: 10 – 11 років

Тривалість проведення заходу: 45-60 хв.

Місце проведення: класна кімната

Особливості підготовки:

  • розробка сценарію виховної години;

  • запросити представників правоохоронних органів;

  • тематичні малюнки, ілюстрації.

ХІД ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ

І. Організаційний момент

Учитель. У рамках місячника правових знань учнів сьогодні ми проводимо круглий стіл на тему «Права та обов’язки учнів».

Організація класу

Учитель. Прослухайте зараз ці віршовані рядки. Поясніть, як ви їх розумієте?

Країн на світі є чимало –

Великі, дружні і малі.

Ми ж вирушаємо у Право –

Країну мрій людей всіх на Землі.

Хоч не знайдеш її на карті.

Вона порадник добрий у житті.

Дає знання громадянина

Заради спільної мети:

Щоб розквітала ненька Україна –

Велика, рідна, мила Батьківщина.

ІІ. Основна частина заходу

Учитель. В яку країну ми будемо сьогодні подорожувати? (в правову країну). Мені цікаво, а чи знаєте ви, діти, свої права, які з них ви можете назвати.

(Учні відповідають, вчитель уважно слухає та корегує по необхідності відповіді)

Добре, ви знаєте деякі свої права, та я можу доповнити ваші відповіді.

Ось, наприклад, ви маєте право:

  • брати участь у олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

  • на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

  • на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні;

  • на ввічливе ставлення до себе;

  • на вільний вибір школи;

  • на відкриту оцінку своїх знань, отримання об’єктивної оцінки із предметів;

  • на забезпечення якісним харчуванням і т. д.

Учитель. Отже, з правами ми розібрались, а ось чи знаєте ви свої обов’язки?

(Учні говорять свої відповіді. Вчитель пояснює та доповнює їх).

Учитель. Все, що ви сказали, вірно, але я доповню ваші відповіді.

Отже, ви зобов’язані:

  • отримувати знання, вміння, навички;

  • бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;

  • дотримуватися правил особистої гігієни;

  • піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

  • дотримуватися чистоти і порядку в приміщенні та території закладу;

  • не пропускати уроки, не запізнюватися на заняття;

  • приходити до школи охайним, в шкільній формі;

  • бути ввічливим у спілкуванні з учителями, з повагою ставитися до батьків, проявляти милосердя, турбуватися про молодших.

Учитель. Окрім прав та обов’язків, ви маєте чіткі заборони:

  • допускати прояви грубості, вульгарності;

  • використовувати піротехнічні вироби;

  • псувати державне, громадське та державне майно.

(Учитель пояснює кожне твердження, спілкується з учнями)

Міні-лекція з прав та обов’язків від представників правоохоронних органів

Учитель. Сьогодні до нас завітали представники правоохоронних органів, які розкажуть вам про ваші права та обов’язки, а також, що буває з тими, хто порушує закони нашої держави. Звичайно, після закінчення лекції ви зможете поставити свої питання.

(Учні вислуховують виступ, ставлять свої питання)

(На фото: представники правоохоронних органів розмовляють з учнями)

Учитель. Для закріплення правил, про які ми сьогодні дізналися, ми проведемо кілька конкурсів.

І конкурс

«Розминка»

Учитель. Давайте на початку пригадаємо які права дітей ви вже знаєте?

(Діти за малюнками називають ті права дітей, які вони вже вивчили)

ІІ конкурс

«Проаналізуй малюнки»

Учитель. Продивіться ці малюнки і скажіть, чи порушуються тут права дітей?

ІІІ. Підсумок заходу

Учитель. Сьогодні ми говорили про правила і їх значення у житті людини. Кожна людина – неповторна , індивідуальна. Дуже важливо знати про свої права та усвідомлювати свої обов’язки, адже саме вони організовують наше суспільство, відрізняють людство від тваринного світу та забезпечують мирне співіснування всіх та кожного. Пам’ятайте! Саме мир та злагода – це те, що потрібно нам у житті!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!