і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Практичний порадник"Організація роботи зі здібними учнями"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Практичний порадник

« Організація роботи зі здібними дітьми»

«В людині закладені безмежні джерела творчості, інакше б вона не стала людиною»

О. Толстой

Обдаровані діти – діти. В яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності.

Обдаровані діти – характеризуються:

1.високим розвитком мислення,

2. тривким запамятовуванням навчального матеріалу,

3. високою працездатністю,

4. розвиненими навичками самоконтролю в навчальній діяльності.

Взаємодія учителя з обдарованими дітьми повинна будуватися з урахуванням таких психолого-педагогічних принципів:

1.Формування взаємин на основі творчої співпраці.

2. Організація навчання на основі особистісної зацікавленості учня, його індивідуальних інтересів і здібностей.

3.Вільний вибір форм, напрямів, методів діяльності та ін..

Форми роботи

1. Групові.

2. Індивідуальні заняття на уроках і в позаурочний час.

3. Факультативи.

Методи навчання

  1. Самостійна робота.

  2. Пошуковий і дослідницький підходи до засвоєння знань, умінь і навичок.

  3. Домашні завдання повинні мати творчий, диференційований характер.

Скарбничка методів та прийомів роботи зі здібними дітьми

  1. На етапі активізації:

а) ігрові прийоми,

б) прийоми «Гронування», «Вільне письмо»,

в) літературні диктанти,

г) розгадування кросвордів,

д) відповіді на запитання вікторини,

є) евристичну бесіду.

2 На етапі усвідомлення:

а. читання у ролях,

б) формулювання запитань літературному герою (письменнику),

в) переказ від імені…,

г) «Мозковий штурм»,

д) зіставлення твору з іншими творами, екранізацією.

3. На етапі рефлексії:

а) створення сенкана,

б) написати листа герою або письменнику,

в) «Вільне письмо».,

г) «Недописаний рукопис» (дописати продовження твору, зберігаючи стиль автора,

д) «Наслідування поетові» (написати вірш, використовуючи художні образи та засоби певного поета,

є) «Поетичний диктант» та ін..

Результат роботи

Учні-переможці другого етапу Всеукраїнської олімпіади

2006 – 2009рр – Ніколаєва Леся ( 2006,2008 рр. – 2 місце, 2009 р. – 3 місце)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Серед найбільш цікавих і загадкових явищ природи дитяча обдарованість займає одне з провідних місць. Проблеми її діагностики та розвитку хвилюють педагогів протягом багатьох століть. Інтерес до неї в даний час дуже високий, і це пояснюється суспільними потребами.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    82
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    WF113882
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь