Практичне завдання Обробники подій, пов’язаних з елементами керування в Thonny. (8 клас)

Інформатика

Для кого: 8 Клас, 9 Клас, 11 Клас

24.01.2022

1033

148

1

Опис документу:

Даний документ "Практичне завдання до уроку "Практичне завдання Обробники подій, пов’язаних з елементами керування в Thonny.", можна використати для проведення уроку в 8 класі під час вивчення програми Python для створення програм з використанням графічного інтерфейсу кнопка ( button) і дії при натиснені на кнопку(зміна кольору вікна, виведення повідомлення в рядку, виведення вікна інформації, годинник).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Практичне завдання

Обробники подій, пов’язаних з елементами керування


Вправа 1. Перетворення кольору.

Завдання. Створіть програму, у якій вікно змінюватиме колір фону на зелений після клацання лівою кнопкою миші й на червоний – після клацання правою.


Ось такий вигляд:

Після запуску

Після клацання лівою кнопкою миші

Після клацання правою кнопкою миші


Код програми:

import tkinter

def left_mouse (event):

window['bg']= 'green'

def rignt_mouse (event):

window['bg']= 'red'

window=tkinter.Tk()

window.title ('Вікно- Форма')

window.geometry('200x200')

window.bind('<Button-1>', left_mouse)

window.bind('<Button-3>', rignt_mouse)

window.mainloop()


Збережіть програму з іменем Вікно-Форма




Вправа 2. Годинник.

Завдання. Створіть програму Годинник. Після запуску відкривається вікно, яке називається Годинник, по центру напис «Годинник показує:» і кнопка, на якій виведено час години: хвилини: секунди. Вікно має вигляд:

Код програми:


import tkinter

import time

def button_clicked ():

button['text'] = time.strftime('%H:%M:%S')

window = tkinter.Tk()

window.title ('Годинник')

window.geometry('200x100')

label1 = tkinter.Label(text="Годинник показує: ")

label1.pack()

button = tkinter.Button(window)

button.configure(text=time.strftime('%H:%M:%S'),command=button_clicked)

button.pack ()

window.mainloop ()


Збережіть файл з іменем Годинник.








Вправа 3. Кнопка-Вітання.

С творіть вікно з написом Натисни на кнопку! і кнопкою КНОПКА Привіт. Після натискування на кнопку лівою кнопкою миші в рядку виконання має написати: Молодець! Ти натиснув на кнопку: Кнопка ПРИВІТ! лівою кнопкою.




Результат:







Код програми:

import tkinter

import tkinter.messagebox

# подіz натиснення на кнопку

def button_click():

print('Молодець! Ти натиснув на кнопку: Кнопка ПРИВІТ! лівою кнопкою')

window = tkinter.Tk()

window.title ('Кнопка')

window.geometry('200x100')

# створення текстового напису та його розміщення на головній формі

label1 = tkinter.Label(text="Натисни на кнопку!")

label1.pack()

# створення кнопки та її розміщення на головній формі

button = tkinter.Button(window, text="Кнопка ПРИВІТ!", command=button_click)

button.pack()

window.mainloop()

Збережіть програму з іменем Кнопка-Вітання



Вправа 3. Кнопка-інформація.

Завдання. Створіть вікно з написом Натисни на кнопку! і кнопкою Привіт! Після натискування на кнопку лівою кнопкою миші на екрані має з’явитись вікно повідомлення із заголовком Відповідь і текстом Вітаю! Це вікно інформації!.


Результат:


Код програми:

import tkinter

import tkinter.messagebox

def button_click():

tkinter.messagebox.showinfo("Відповідь", "Вітаю! Це вікно інформації")

window = tkinter.Tk()

window.title ('Кнопка')

window.geometry('200x100')

# створення текстового напису та його розміщення на головній формі

label1 = tkinter.Label(text="Натисни кнопку!")

label1.pack()

# створення кнопки та її розміщення на головній формі

button = tkinter.Button(window, text="Привіт!", command=button_click)

button.pack()

window.mainloop()


Збережіть програму з іменем Кнопка- інформація

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи

4


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.