Практичне заняття. Політичні портрети Ф. Д. Рузвельта, Ф. Франко, Б. Муссоліні, А. Гітлера

Опис документу:
Даний матеріал можна використовувати для того, щоб поглибити знання з основних історичних процесів, що відбувалися у міжвоєнний період на території провідних держав світу; навчити здобувачів освіти давати оцінку діям політичних діячів, характеризувати їх сильні та слабкі сторони; виховати повагу до історії, стійку необхідність її вивчення; розвинути навички критичного мислення та узагальнення історичних знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Практичне заняття. Політичні портрети Ф. Д. Рузвельта, Ф. Франко, Б. Муссоліні, А. Гітлера

Мета: поглибити знання з основних історичних процесів, що відбувалися у міжвоєнний період на території провідних держав світу; навчитися давати оцінку діям політичних діячів, характеризувати їх сильні та слабкі сторони; виховати повагу до історії, стійку необхідність її вивчення; розвинути навички критичного мислення та узагальнення історичних знань.

Обладнання: підручник «Всесвітня історія (рівень стандарту)» О. Гісем, робочий зошит, настінна карта.

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.

ІІІ. Систематизація та узагальнення знань. Виконання завдань.

Завдання 1. Розгадайте кросворд та назвіть зашифроване прізвище.

Завдання 2. Розкажіть, що Вам відомо про політичну діяльність особи, чиє прізвище зашифроване в кросворді

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Питання до кросворду

  1. Яка форма правління в держави Велика Британія?

  2. Якому президентові США вдалося подолати «Велику депресію»?

  3. Як в історії США називають період з 1922-1929 рр.?

  4. Одна із форм національної нетерпимості, яка виражається у ворожому ставленні до єврейського населення і прагнення обмежити його права – це…

  5. Хто став диктатором у Іспанії після Громадянської війни?

  6. Хто очолив уряд Франції, що утворився з представників «Народного фронту» у 1936 р.

  7. Хто був керівником НСДАП в Німеччині?

  8. Яка політична ідеологія була панівною в СРСР?

  9. В якому місті розпочалася Німецька (Листопадова) революція 1918-1919 рр., в результаті якої було повалено монархію?

  10. IV. Рефлексія. Підведення підсумків уроку.

  11. V. Домашнє завдання: повторити параграфи 8-12.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!