Практичне заняття «Подолання стереотипів»

Опис документу:
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: аналізує джерела виникнення стереотипів, визначає своє ставлення до проявів стереотипного мислення; порівнює різні точки зору; визначає своє ставлення до різних форм дискримінації; долає стереотипи у своїх поглядах і переконаннях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Предмет: Громадянська освіта

Клас: 10

Тема уроку: Практичне заняття «Подолання стереотипів»

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізує джерела виникнення стереотипів, визначає своє ставлення до проявів стереотипного мислення; порівнює різні точки зору; визначає своє ставлення до різних форм дискримінації; долає стереотипи у своїх поглядах і переконаннях.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: розвиток громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Практичне заняття:

Вправа «Обери друга»:

1: Характеристики друзів

1. Комунікабельність, весела вдача, любов до природи та квітів.

2. Увага до власного здоров’я, заняття атлетикою, вміння танцювати сучасні танці.

3. Якості гарного оповідача, знання безлічі цікавих історій, колекціонування старовинних шпильок.

4. Любов до дітей, уміння знаходити з ними спільну мову, смак у виборі одягу.

5. Любов до футболу та командних видів спорту, не пропускає трансляції жодної цікавої гри та знається на майстерності гравців.

6. Уміння бути кумедним, коли це доречно, «рятувати» компанію від нудьги.

7. Серйозність у баченні власного майбутнього, вміння будувати власне життя відповідно до поставленої мети.

8. Найкраща колекція кактусів в області, зібрана впродовж років, мрія — підводне плавання в теплих морях.

9. Урівноваженість та вміння стримувати себе під час бурхливих дискусій, здатність завжди дати гарну пораду будь-кому, хто її потребує.

10. Любов до котів. Багато читає фантастики зарубіжних авторів.

11. Знавець хитрощів багатьох комп’ютерних ігор, вміє гарно робити фотографії.

А зараз ви отримаєте уточнення інформації щодо вашої дружби. Поміркуйте, які корективи вносить ця інформація у ваші взаємини. Будьте готові розказати про це класу.

2: Доповнення до карток

1Хлопчик, старший брат якого відбуває покарання за крадіжки.

2. Дівчинка з надмірною вагою тіла.

3. Дівчинка темношкіра.

4. Хлопець, батьки якого зловживають алкоголем і часто не бувають удома.

5. Дівчинка-циганка, батьки якої нещодавно оселилися у вашій місцевості.

3. Рефлексія:

1. Чи легко вам було визначити власне ставлення в новій ситуації?

2. Чи потоваришували б ви з цією людиною, якби одразу знали всю інформацію про неї?

3. Як поставляться до такого друга ваші знайомі, рідні?

4. Метод «Шкала думок»: Які шляхи подолання стереотипів ви можете запропонувати?

4. Підсумок уроку.

5. Домашнє завдання:§

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
2
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!