Практична робота за темою: "Міфи та релігія Давнього Єгипту"

Опис документу:
Робочий листок, або індивідуальна картка учня для проведення практичного заняття за темою: «Міфи та релігія Давнього Єгипту». Боги Єгипту, міфологія, релігійна реформа Аменхотепа ІV. Вам залишається лише роздрукувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата ___________ Клас _______________ ПІ _________________________________

Практичне заняття № 3

«Міфи та релігія Давнього Єгипту».

  1. Підпишіть зображення богів Стародавнього Єгипту.

______ ________ ______ _______ _____________ _______ ______

  1. Дайте визначення поняття.

Міф – це ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дайте розгорнуту відповідь. Єгиптяни, зображуючи Озіріса, фарбували його тіло в зелений колір, часто зображували серед дерев або з виноградною лозою. Як ви вважаєте, із чим це було пов’язано? Чому в Єгипті виник міф про Озіріса?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дайте розгорнуту відповідь. Які зміни здійснив Аменхотеп ІV? Чому невдовзі після його смерті в Єгипті відновили колишню релігію?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Вчимося працювати з писемними джерелами. Прочитайте та дайте відповідь на запитання.

«Свідчення Геродота про будівництво пірамід»

Хеопс змусив працювати на себе весь єгипетський народ, розділивши його на дві частини. Першим він наказав зайнятися доставкою до берегів Нілу блоків із каменоломень в аравійських горах. Інші займались їх подальшим транспортуванням до підніжжя лівійських гір. Постійно працювали 100 000 чоловік, які змінювали один одного кожні три місяці. За десяток років праці була побудована дорога, по якій блоки доставлялись до річки. Будували піраміду в період з 2645 по 2613 рр. до н. е. Дорога була довжиною в 5 стадій (923,5 м), 10 оргій в ширину (18,47 м) і в самому високому місці мала підйом в 8 оргій (14,78 м). Вона квадратна. Кожна її сторона дорівнює 8 плетрам (246,26 м) і того ж розміру висота. Камені відполіровані і ретельно підігнані; кожний з них не менше 30 ступнів (9,24 м). Ця піраміда спочатку була збудована у вигляді великих східців, складених із того, що одні називають зубцями, а інші ступенями. Така форма дозволяла піднімати інші камені за допомогою машини, що була зроблена із коротких балок. Коли камінь був положений на першу ступень, його перекладали на іншу машину, що там стояла, звідки камінь піднімався на слідуючу ступень, де його розміщували на третю машину, оскільки машин було стільки ж, стільки ступенів. Або це була переносна машина, яку переміщували з поверху на поверх, звільнивши від каменя. Таким чином спочатку закінчували вершину, потім переходили по поверхам вниз і закінчували основу піраміди. На цій піраміді є написи, в яких вказано скільки коштів було витрачено на придбання хріну, цибулі і головок часника, щоб прокормити робітників. Сума витрат доходила до 6000 талантів срібла.

  1. Що ви дізналися із джерела про будівництво пірамід у Стародавньому Єгипті? Для чого їх споруджували?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Скільки років будували найвідомішу піраміду Хеопса?

____________________________________________________________________________

  1. Хто брав участь у будівництві пірамід?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Поміркуйте, які знання й трудові навички потрібні були для спорудження піраміди.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Який вигляд мала піраміда Хеопса? Намалюйте її за описом Геродота.

  1. Оцінка __________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн