Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Практична робота з морально-етичного виховання в межах класу-родини за творами В.Сухомлинського
Шкільні психологи, батьки, педагоги відзначають, що в суспільстві домінують негативні прояви поведінки громадян, виявляється тенденція до бездуховності, жорстокості та аморальності. Модернізація сучасної системи освіти підвищує вимоги до особистості, до ЇЇ гуманістичних цінностей, моральних якостей. Особливого значення набуває завдання утвердження в суспільстві гуманістичних цінностей добра, справедливості, честі, гідності, совісті, обов’язку, відповідальності.
Мета мого дослідження: висвітлити практичний досвід роботи з морально-етичного виховання за творами В.Сухомлинського в тісній взаємодії сім’ї та школи.
Гіпотеза: при співпраці родини і школи (клас-родина) при вивченні творів В.Сухомлинського морально-етичне виховання буде ефективнішим.
Методами мого дослідження являються:
Вивчення літературних джерел.
Спостереження.
Бесіди.
Порівняння.
Вивчення досвіду роботи колег та узагальнення свого досвіду.
Практична робота проходить у співпраці дорослих та дітей:
Класовод Жигайло Олена Володимирівна.
Учні мого класу.
Батьки учнів.
Педагоги та інші дорослі, які беруть участь у виховному процесі та життєдіяльності класного колективу: вихователі груп продовженого дня, вчитель музики, бібліотекар, практичний психолог школи. (Додаток 1)
При плануванні практичної роботи з морально-етичного виховання в межах класу-родини за творами В.Сухомлинського використано збірник «Хрестоматія з етики» видатного педагога (укладач Сухомлинська О.В.)
Знайомство з творами видатного педагога і письменника стало можливим в інтернет-просторі: на багатьох дитячих сайтах, сайтах дитячих бібліотек. При плануванні практичних завдань для членів класу-родини підібрала відповідні твори В.Сухомлинського, бо як відомо виховний зміст їх впливає, як на дитячу особистість, так і на особистість дорослих. (Додаток 2)
Досвід роботи з морально-етичного виховання за творами В.Сухомлинського в межах класу-родини підтверджує позитивний вплив на формування морального–етичних знань, мотивів і потреб дітей, їх навичок та звичок поведінки. А також на формування читацької, комунікативної, загальнокультурної компетентностей.
Додаток 1
Співпраця дорослих та дітей
Додаток 2
Практична робота з морально-етичного виховання в межах класу-родини за творами В.Сухомлинського
Практичні завдання для членів класу-родини | Вчитель | Батьки | Д іти |
а) Розробка та проведення уроків читання за творами В.Сухомлинського, розробка дидактичного матеріалу б) Організація ранкових зустрічей, годин спілкування з учнями на морально-етичну тему в) Проведення спостереження, опитування, моделювання ситуацій.
Інсценізації творів В.Сухомлинського разом з дітьми. Складання творів, оформлення книжечки-саморобки «Мої перші твори», «Малюнки до творів В.Сухомлинського»
| + + + + + + + + + + + + - + + + | + + + + - + - + + + + + - + + + | - + + + - - - - - - + + + - + + |
Література:
1. Сухомлинський В.О. «Хрестоматія з етики» / Укл. О.В. Сухомлинська – М: Педагогіка, 1990. – 304 с.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»