Практична робота №1. Складові комп’ютерів та їх призначення.

Опис документу:
Дана практична робота містить 3 вправи для закріплення знань учнів з теми "Складові комп’ютерів та їх призначення".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №5 Практична робота 1

Складові комп’ютера, призначення процесора, пристроїв введення / виведення та зберігання даних

Структуру папок:

D:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 5\

Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Вправа 1. Групи пристроїв

  1. Розглянь пристрої подані на малюнку:

Клавіатура

Миша

Плеєр

Мікрофон

Сканер

Принтер

Джойстик

Ручний сканер

Монітор

Навушники

Навігатор

Колонки

  1. Запиши у схему нижче ознаку групування та назви двох груп, у які їх можна об’єднати. Заповни кожну групу назвами відповідних пристроїв. Підкресли назви пристроїв, які можна не під’єднувати до комп’ютера.

Вправа 2. Основні частини комп’ютера

Завдання. Запиши назви основних частин комп’ютера. Доповни схему нижче назвами пристроїв, що можуть бути під’єднані до системного блоку.

Вправа 3. Призначення частин комп’ютера

Завдання.

  1. У папці:

\\ПК вчителя\5 клас\Урок 5\

є папка Фото - встав їх у відповідну комірку таблиці навпроти кожного пристрою, і вкажи призначення цих пристроїв.

Назва пристрою

Зображення пристрою

Призначення пристрою

Монітор

Процесор

Принтер

Сканер

Клавіатура

Веб-камера

Оперативна пам’ять

Вінчестер

  1. Збережи свою роботу в папці:

D:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 5\

  1. Закрий всі відкриті вікна програм.

  2. Повідом вчителя про завершення роботи.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись