Практична робота на тему: «Римське рабовласницьке помістя за даними джерел. Побут і повсякденне життя римлян»

Опис документу:
Робочий листок, або індивідуальна картка учня для проведення практичного заняття за темою: «Римське рабовласницьке помістя за даними джерел. Побут і повсякденне життя римлян». Робота з історичними джерелами та текстом підручника. Залишається лише роздрукувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата___________ Клас _________ ПІ ___________________________________________

Практичне заняття №13

За темою «Римське рабовласницьке помістя за даними джерел.

Побут і повсякденне життя римлян».

  1. Запишіть імена римських богів.

_________ __________ _____________ __________ ___________ _____________

  1. Охарактеризуйте римських богів.

Юпітер - __________________________________________________________________

Мінерва - _________________________________________________________________

Юнона - __________________________________________________________________

Церера - __________________________________________________________________

Діана - ___________________________________________________________________

Марс - ____________________________________________________________________

Веста - ____________________________________________________________________

  1. Охарактеризуйте віру стародавніх римлян у надприродні істоти, богів – охоронців, душі померлих предків, домашніх богів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дайте визначення термінів «патриції» та «плебеї». Чому римлянин зображений із бюстами своїх предків?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Якою була римська сім’я за часів республіки? Чим вона відрізнялась від давньогрецької?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Порівняйте виховання та освіту Давнього Риму та Давньої Греції.

Питання для порівняння

Давній Рим

Давня Греція

У якому віці починається освіта

Виховання хлопчиків та дівчаток

Заняття для дівчат

Виховання хлопчиків

Види навчальних закладів

Оцінка _______________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.