Практична робота на тему: "Наукові знання, освіта і писемність у Стародавньому Китаї"

Опис документу:
Робочий листок, або індивідуальна картка учня для проведення практичного заняття за темою: «Наукові знання, освіта і писемність у Стародавньому Китаї». Робота з історичними джерелами та текстом підручника. Залишається лише роздрукувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата ___________ Клас _______________ ПІ _________________________________

Практичне заняття № 5.

Наукові знання, освіта і писемність у Стародавньому Китаї.

  1. Заповніть таблицю «Давньокитайські винаходи».

Винахід (назва)

Де (для чого) використовувався

  1. Який тип письма був поширений у Стародавньому Китаї? Чому саме цей? Чим він відрізнявся від типів письма Єгипту та Дворіччя?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Хто такий Конфуцій? Опишіть основні ідеї Конфуція втілені у його релігії «конфуціанство».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Спираючись на текст підручника опишіть особливості здобуття освіти у Стародавньому Китаї.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Після практичної роботи:

  • я знаю _________________________________________________________________

  • я вмію _________________________________________________________________

  • я розумію ______________________________________________________________

Оцінка_____________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.