Практична робота на тему: «Культура Давнього Риму»

Опис документу:
Робочий листок, або індивідуальна картка учня для проведення практичного заняття за темою: «Культура Давнього Риму». Робота з історичними джерелами та текстом підручника. Залишається лише роздрукувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата___________ Клас _________ ПІ ___________________________________________

Практичне заняття №16

За темою «Культура Давнього Риму».

  1. Чому І – ІІ ст. н.е. називають «золотою добою» римської культури?.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Чому римська і грецька культура мають багато спільного?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Використовуючи текст, порівняйте школу в Римській імперії із сучасною.

    Римська школа

    Сучасна школа

    Спільне

    Відмінне

  2. Підпишіть назви пам’яток архітектури. Опишіть найвидатніші пам’ятки римської архітектури. Які враження справляють давньоримські архітектурні пам’ятки.

___________________________ ________________ ________________ _______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які наукові знання розвивалися в Римській державі?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка _____________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.