Практична робота на тему: «Історичний портрет Юлія Цезаря»

Опис документу:
Робочий листок, або індивідуальна картка учня для проведення практичного заняття за темою: «Історичний портрет Юлія Цезаря». Робота з історичними джерелами та текстом підручника. Залишається лише роздрукувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата___________ Клас _________ ПІ ___________________________________________

Практичне заняття №14

За темою «Історичний портрет Юлія Цезаря».

  1. Запишіть визначення термінів «консул», «диктатор», та «імператор».

«Консул» _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

«Диктатор» _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

«Імператор» _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Порівняйте двох римських диктаторів.

Портрет

Ім’я диктатора

Термін на посаді

Запишіть реформи здійснені цим диктатором на посаді

  1. Поясніть крилаті вислови Цезаря.

  • «Жереб кинуто!» _____________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • «Перейти Рубікон» _____________________________________________________

____________________________________________________________________________

  • «Кожен коваль своєї долі» ________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • «Прийшов, побачив, переміг!» ____________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • «І ти, Бруте?» ___________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Складіть історичний портрет Юлія Цезаря, послідовно відповідаючи на запитання та використовуючи історичні джерела наведені у підручнику.

  1. Які риси характеру допомогли Цезарю стати великим полководцем?

  2. Які риси характеру свідчать про його талант державного діяча?

  3. Які риси характеризують його як людину?

  4. За які чесноти шанували Цезаря сучасники?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка _______________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.