Практична робота 4. Форматування тексту

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити виділяти кольром, шрифтами фрагменти тексту та окремі слова; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Форматування тексту. Практична робота 4.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити виділяти кольром, шрифтами фрагменти тексту та окремі слова;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Текст з якого боку стирає клавіша Delete?

  2. Між якими розділовими знаками пропуск не ставиться?

  3. Як перейти до введення тексту з нового абзацу?

  4. Як встановити нерозривний пропуск?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись надавати тексту різних шрифтів та забарвлень

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практична робота №4

Створити текстовий документ з даним текстом та відредагувати відповідно до зразка. Зберегти на робочому столі та назвати своїм прізвищем та ім’ям

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке шрифт?

  2. З якими шрифтами ви працювали на уроці?

  3. Як змінити розмір тексту?

  4. Як змінити забарвлення окремої літери?

ІХ. Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн