Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Практична робота 19. Порівняння асортименту продукції експорт орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії

Географія

16.02.2020

3616

46

0

Опис документу:
Завдання до практичної роботи 19. Порівняння асортименту продукції експорт орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії , географія 10 клас , профільний рівень.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Практична робота 19. Порівняння асортименту продукції експорт орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії

Мета: сформувати уявлення про типові статті експортно орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії; виявити найважливіші експортні райони Південної Америки; розвивати дослідницькі нахили учнів.

Хід роботи

1. За допомогою матеріалів підручника, карт атласу та додаткових джерел доберіть дані щодо асортименту продукції експорт орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії.

2. Складіть перелік продукції первинного та вторинного секторів економіки країн Південної Америки та Південно-Східної Азії, заповніть таблицю.

Країни

Експортна продукція

Країни, куди спрямований експорт

Південної Америки

Південно-Східної Азії

3. На основі даних таблиці та матеріалів підручника, карт атласу та додаткових джерел побудуйте кругові діаграми «Структура експортної продукції країн Південної Америки» та «Структура експортної продукції країн Південно- Східної Азії»

4.Порівняйте отримані дані та зробіть висновки (продукція яких галузей економіки переважає в експорті південно-американських та південно-азійських країн, які спільні риси експорту досліджуваних країн)

Практична робота 19. Порівняння асортименту продукції експорт орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії

Мета: сформувати уявлення про типові статті експортно орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії; виявити найважливіші експортні райони Південної Америки; розвивати дослідницькі нахили учнів.

Хід роботи

1. За допомогою матеріалів підручника, карт атласу та додаткових джерел доберіть дані щодо асортименту продукції експорт орієнтованих виробництв обробної промисловості країн Південної Америки та Південно-Східної Азії.

2. Складіть перелік продукції первинного та вторинного секторів економіки країн Південної Америки та Південно-Східної Азії, заповніть таблицю.

Країни

Експортна продукція

Країни, куди спрямований експорт

Південної Америки

Південно-Східної Азії

3. На основі даних таблиці та матеріалів підручника, карт атласу та додаткових джерел , побудуйте кругові діаграми «Структура експортної продукції країн Південної Америки» та «Структура експортної продукції країн Південно- Східної Азії»

4.Порівняйте отримані дані та зробіть висновки (продукція яких галузей економіки переважає в експорті південно-американських та південно-азійських країн, які спільні риси експорту досліджуваних країн)

Експортне значення чорна металургія має в Бразилії та США.

Так, в Америці виплавляється 54,7% міді світу (мал. 138). А однією з найбільших мідеплавильних компаній світу є чілійська Codelco Norte. Кольорова металургія є провідним виробництвом у Чилі, Перу та Болівії. її основною продукцією є мідь (Чилі, Перу, Мексика), свинець та цинк (Перу, США, Канада, Мексика), олово (Болівія), срібло (Мексика, Перу), алюміній (Канада, США, Бразилія, Венесуела, Аргентина, Суринам). В Ямайці, Гайані, Домініканській Республіці розвинуто виробництво глинозему з бокситів.

Бразилія посідає 3-тє місце у світі за забезпеченням власних потреб в обчислювальній техніці, є світовим лідером з продажу комп'ютерних програм для автоматизації банківської сфери. Потужний військово-промисловий комплекс склався в США, Бразилії, Аргентині, Чилі.

Латинська Америка відома також як великий експортер руд чорних і кольорових металів, бавовни, вовни, шкір та іншої сировини. До числа експортерів цієї групи товарів належать: Чилі як експортер міді; Перу - свинцю, цинку, міді; Болівія - олова; Ямайка - бокситів; Бразилія, Мексика, Перу - бавовни; Аргентина, Уругвай - вовни, шкірсировини тощо. Залишається традиційною залежність багатьох латиноамериканських країн від експорту обмеженого кола сировинних товарів. Половина і більше експорту Чилі припадає на мідь, Болівії - на олово, Еквадору - на нафту, Уругваю - на вовну, країн Центральної Америки - на каву та банани. Понад 90% валютної виручки від експорту одного товару мають: Венесуела, Тринідад і Тобаго - нафти, Ямайка - бананів. Лише в Мексиці, Аргентині - експорт порівняно диверсифікований.

Географічна спрямованість експортних потоків свідчить про те, що Латинська Америка є постачальником своїх товарів переважно до вузького кола високорозвинутих держав. Щоправда, це ще не свідчить про високу питому вагу Латинської Америки у зовнішній торгівлі цих країн. Переважна частка товарообороту Латинської Америки припадає на США - 36,9% та на Західну Європу - 20,2%. Помітно збільшився експортний потік до Японії: з 2,6% до 5,1% за станом відповідно на 1960 та 1986 pp., хоча, як видно з наведених даних, обсяг цього потоку все ще порівняно незначний.

Аргентина Експорт — 70,0 млрд дол. в 2008 році — соя, нафта та газ, автомобілі, кукурудза, пшениця, м'ясо.

Основні покупці — Бразилія 18,9 %, Китай 9,1 %, США 7,9 %, Чилі 6,7 %, Нідерланди 4,2 %.

Імпорт — 54,6 млрд дол. в 2008 році — промислова продукція, органічні хімікати, пластмаси.

Основні постачальники — Бразилія 31,3 %, Китай 12,4 %, США 12,2 %, Німеччина 4,4 %.

Перу Експорт (нафта, мідь, цинк, рибне борошно, золото, свинець, кава і срібло; мінеральна сировина становить 52 % експорту) — $ 8,6 млрд. (г.ч. США — 32,0 %; Китай та Німеччина — по 4,0 %; Японія −3,8 %).

Чилі: мідь, селітра, срібло, залізо, молібден, цинк, літій, йод, риба і рибне борошно, агар-агар, вина і фрукти, целюлоза і пиломатеріали мають досить стійкий збут на світових ринках.

Основними покупцями чилійських товарів були: країни Азії – 30,9%. (5617,4 млн. дол.) у т.ч. Японія 13,9% (2522 млн.дол.), Китай 4,9% (891,5 млн.дол.), Корея 4,4%, (803 млн.дол. країни Європи – 26,6% (4829,1 млн.дол.) у т.ч. Англія 5,9%, (1062 млн.дол.), Італія 4,5%(814,9 млн.дол.), Франція 3,4% (625,5 млн.дол.); країни Латинської Америки – 20,6% (3732,9 млн.дол.) у т.ч. Бразилії 5,3% (961,3 млн.дол.), Мексика 4,5% (814 млн.дол.), Аргентина 3,5% (631,5 млн.дол.); країни Сівши. Америки – 18,2%. (3296,2 млн.дол.) у т.ч. США 16,8% (3054 млн.дол.).

ВенесуелаЕкспорт$167,3 млрд. (2016)

Експортні товаринапівпровідники і електронне устаткування, пальмова олія, нафта і зріджений природний газ, деревина та вироби з дерева, пальмова олія, каучук, текстиль, хімікати, сонячні панелі

Партнери Сінгапур 13,9 % КНР 13 % Японія 9,5 % США 9,4 % Таїланд 5,7 % Гонконг 4,7 % Індія 4,1 % (2015)

Індонезія За даними [Index of Economic Freedom, The Heritage Foundation, U.S.A. 2001]: ВВП — $ 198 млрд. Темп зростання ВВП — (-13,2 %). ВВП на душу населення — $ 972. Прямі закордонні інвестиції — $ 189 млн. Імпорт (мінеральні добрива, рис, цукор, фармацевтичні препарати, залізняк, засоби автоматизації, пластмаси, продукція хім. промисловості) — $ 71 млрд (г.ч. Японія — 15,7 %, Сінгапур — 11,6 %, Південна Корея — 8,3 %, США — 8 %, Німеччина — 6,3 %). Експорт (нафта, зріджений природний газ, олово, нікелеві руди, вугілля, лісоматеріали, каучук, кава) — $ 69 млрд (г.ч. Японія — 18,0 %, США — 15,6 %, Сінгапур — 10,6 %, Південна Корея — 6,6 %, Китай — 4,1 %).

Сінгапур Головні статті експорту Сінгапуру, це нафтопродукти, їжа, напої, хімічні речовини, текстиль/одяг, електронні компоненти, телекомунікаційні прилади та транспортне обладнання. Головні статті імпорту, це літаки, сира нафта та нафтопродукти, електронні компоненти, радіоприймачі та телевізори та складові частини, автомашини, хімічні речовини, залізо/сталь, текстиль/тканини.

Вєтнам Зовнішня діяльністьЕкспорт$162,1 млрд (2015)

Експортні товари одяг, взуття, електроніка, морепродукти, сира нафта, рис, кава, вироби з дерева, обладнання

Партнери США 21,2 % КНР 13,3 % Японія 8,4 % Південна Корея 5,5 %

Німеччина 4,1 %(2015)

Малайзія Зовнішня діяльність Експорт$162,1 млрд (2015)

Експортні товари одяг, взуття, електроніка, морепродукти, сира нафта, рис, кава, вироби з дерева, обладнання

Партнери США 21,2 % КНР 13,3 % Японія 8,4 % Південна Корея 5,5 %

Німеччина 4,1 %(2015)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.