Практична допомога вчителю НУШ: "Діагностичні роботи з Літературного читання: Мова – дивний скарб . 3 клас"

Літературне читання

13.06.2021

84

0

2

Для кого: 3 Клас
Опис документу:
Дана діагностична робота призначена для перевірки навчальних досягнень і виявлення рівня сформованості вмінь і навичок учнів з Літературного читання за результатами опанованої теми 3класу: "„Мова – дивний скарб ". Запропонована робота дається у двох варіантах, один із яких можна використати для коригувальної роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота за темою „Мова – дивний скарб ”

Варіант 1

1. Твір Ігоря Січовика «Мова» за жанром є :

а) віршем; б) оповіданням; в)легендою


2. Слов’янську азбуку було створено за зразком:

а) грецької, б) фінікійської, в) латинської.


3. В оповіданні «У школі все таке знайоме» (за Аллою Коваль) йдеться про: а) квіти; б) слова; в)словники


4. Прочитай рядки вірша Дмитра Білоуса. Запиши його риму

Друже милий, ти помітив _______

До краси людську любов? _______

Скільки є у світи квітів _______

Стільки є у світі мов. ________

5. Поєднай слово та його тлумачення.

Галерея • • довідкова книга

Раїна • • дуже працьовитий

Беручкий • • довгий балкон уздовж будівлі.

Словник • • різновид тополі


6. У яких значеннях уживається слово клас?

____________________________________________________________________________________________________________


7. Що у прочитаному тексті Ігоря Січовика «Мова» є казковим, а що – справжнім?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


8. Як ти розумієш примовку: «Хоч маленьке, зате важливеньке»?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностична робота за темою „Мова – дивний скарб ”

Варіант 2

1. Твір Варвари Гринько «Мова» за жанром є :

а) оповіданням; б) притчею, в) віршем;


2. Слов’янську азбуку було створено за зразком:

а) грецької, б) фінікійської, в) латинської.


3.Авторои книг про мову «Диво калинове» і «Чари барвінкові» є :

а) Дмитро Білоус; б) Володимир Лучук; в)Варвара Гринько


4. Прочитай рядки вірша Володимира Лучука. Запиши його риму:

Не шуми, зелений верше, _______

Хай почує вся земля, _______

Як дитина своє перше _______

Слово «мама» промовля. ________

5. Поєднай слово та його тлумачення.

Геніальний • • запам’ятати

затямити • • далекі предки

правіки • • стародавні часи

Пращури • • надзвичайний, неперевершений


6. Які цікаві вислови зі словом ніс ти знаєш?

____________________________________________________________________________________________________________


7. Які слова є найріднішими для тебе? Чому?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


8. Як ти розумієш прислів’я : «Птицю пізнають по пір’ю, а людину по мові »?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Літературне читання

13.06.2021

84

0

2

Для кого: 3 Клас