• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • Позначення звуків буквами. Виділення звуків у словах. Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Позначення звуків буквами. Виділення звуків у словах. Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Опис документу:
Очікувані результати: Сприймає монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь). Визначає послідовність подій у художньому тексті. Пояснює роль ілюстрацій для глибшого розуміння змісту тексту. Записує елементарні повідомлення за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак. Розвиває уміння, необхідні для написання. Розуміє значення слів, поповнює власний словниковий запас.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська мова

Тема: Позначення звуків буквами. Виділення звуків у словах. Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Очікувані результати: Сприймає монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь). Визначає послідовність подій у художньому тексті. Пояснює роль ілюстрацій для глибшого розуміння змісту тексту. Записує елементарні повідомлення за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак. Розвиває уміння, необхідні для написання. Розуміє значення слів, поповнює власний словниковий запас.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Сядьте зручно,

Посміхніться

І на мене подивіться.

Зробимо в науку крок.

Починаємо урок.

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Відгадайте загадку.

Цей добрий чоловік

У грудні, раз у рік

До хати завітає,

Чемних дітей вітає,

Дарунки залишає.

(СВЯТИЙ МИКОЛАЙ)

Хто слухняних, чемних діток

Любить, поважає?

Хто на санях чарівних

В гості приїжджає?

Хто торбиночки – чаклунки,

Що в них діткам подарунки

Уночі тихо-тихенько

Під подушечки ховає?

(СВЯТИЙ МИКОЛАЙ)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

- Отже, на уроці сьогодні з нами буде Святий Миколай.

- Який звук ми чуємо на початку слова?

- Якою буквою він позначається на письмі?

- З якої літери пишеться це слово? Чому?

- Як ви гадаєте, яку букву ми будемо писати сьогодні на уроці?

Справді, Святий Миколай приніс нам нові звуки і букву цих звуків, з якими ми познайомимося під час уроку.

ІV. СПРИЙМАННЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ.

  • Яка зараз пора року?

  • Назвіть зимові місяці (Грудень, січень, лютий).

  • Зима щедра на народні свята.

Сьогодні ми поговоримо про перше зимове свято.

Як воно називається і коли його святкують? ( Свято Миколая - 19 грудня)

1. Розповідь учителя.

Дійсно, зимові свята розпочинаються Святом Миколая – покровителя всіх дітей, моряків і мандрівників. Він народився 19 грудня 270 року. Виховувався в добрі, щирості. Батьки Миколая померли рано, залишивши сину великий спадок. Але Микола не скористався багатством для себе, все пороздавав бідним людям, та так, щоб ніхто не бачив, бо був дуже скромним. Все своє життя служив Богу і людям.

Святий Миколай творив чудеса: зцілював хворих, заспокоював бурі на морі, припиняв пожежі. Тому його називають Микола – чудотворець. Всі шанували і любили його за доброту, турботу, милосердя. Коли помер Миколай і його душа стала перед Богом, Господь спитав:

  • Чого бажаєш в нагороду за добре життя на землі?

  • Нічого не бажаю, - відповів Миколай, - тільки дозволь мені інколи сходити

на землю та відвідувати дітей.

Усміхнувся Господь і сказав:

  • Знав я, яким буде твоє прохання. Щороку в день своїх іменин зможеш

сходити на землю.

З тих пір у ніч з 18 на 19 грудня нечутно приходить Миколай і кладе під подушечки подарунки для слухняних діточок.

  • Що зробив Миколай зі своїм майном?

  • Ким став, коли виріс?

  • Кому він приносить подарунки?

2. Ознайомлення зі звуком «С», «С» та буквою «С» (ес).

2.1. Ознайомлення з новим звуком.

1. Виділення звуків [с], [с'].

Сіло сонце на сосну,

Сонно мовило: «Засну!»

Сосни сонечко гойдали.

Сосни сонечко благали:

- Сонце, сонечко, не треба,

Стане темно нам без тебе!

2. Артикуляція звуків [с], [с'], віднесення їх до приголосних звуків.

3. Аналітико-синтетичні вправи.

Гра «Впізнай звук у слові».

(Діти називають слова, в яких вони повинні впізнати новий звук, визначити позицію цього звука у слові.)

4. Робота з прищіпками.

- Серед пір року, зображених на малюнках, виберіть тільки ті, в назвах яких ми чуємо звуки [с], [с'].

Фізкультхвилинка

2.2. Розгляд та аналіз форми букви.

На дошку вивішується табличка з друкованими та писаними буквами Сс. Діти аналізують форму та розмір.

На хвості сорока звістку принесла:

«Невідома буква у Буквар прийшла!»

Засміялось сонце з висоти небес:

«Дивна незнайомка – це є буква «С».

- Що вам нагадує буква «ес»?

(Діти знаходять предмети, які схожі на букву «С»).

1. Складання букви «С» з цеглинок ЛЕГО.

2. Пояснення написання рядкової букви С («ес»)

— Рядкова буква С («ес») складається з одного елемента — лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє.

Алгоритм написання рядкової букви с («ес»)

— Пишемо під рахунок і-раз-і.

3. Письмо букви в повітрі.

4. Письмо букви у коробці з крупами.

5. Письмо рядка букви С («ес») в зошиті.

Пальчикова гімнастика

6. Письмо складів Са, Со, Су, Си.

7. Утворення та читання складів із буквою «ес».

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ.

- Пригадайте, хто сьогодні приніс вам букву ес? (Святий Миколай)

- А чому саме він, як ви гадаєте? (починається на букву С)

1. Гра «Мішки з подарунками» з використанням LEGO.

На дошці 6 мішків різного кольору з подарунками від Святого Миколая: «цукерки», «щастя», «іграшки», «мир», «багатство», «здоров’я». Треба вибрати тільки один подарунок найголовніший для всіх учнів школи.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ.

- З якою новою буквою ознайомились?

- Які звуки вона позначає?

- Якщо у вас залишився гарний настрій в кінці уроку, покажіть смайликом.

Учні отримують подарунки за хорошу роботу на уроці.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЩАСТЯ ЦУКЕРКИ

БАГАТСТВО ЗДОРОВ’Я


ІГРАШКИ МИР

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
395 грн