Позакласний захід з інформатики "Інтелектуальне кафе Інформатикус"

Опис документу:
Позакласний захід з інформатики "Інтелектуальне кафе Інформатикус"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розшифруйте вислів

26

23

19

3

19

16

19

6

12

8

12

18

25

19

21

17

1

27

12

8

32

23

19

14

3

19

16

19

6

12

8

22

3

12

23

19

17

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Управління освіти Вознесенської міської ради

Вознесенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5

Вознесенської міської ради Миколаївської

м. Вознесенськ

Укладач: Мікосіянчик Т.М. вчитель інформатики Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5.

Дана розробка виховного заходу з інформатики розрахована для учнів 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів, захід проходив у формі інтелектуального кафе.

Мета заходу: Реалізація принципу розумового розвитку учнів. Розвиток пізнавальної і творчої діяльності учнів; вироблення навиків самостійного пошуку нових закономірностей, пробудження їх допитливості; розвиток культури колективної розумової праці. Формування і розвиток інтересу учнів до вивчення інформатики; розширення кругозору учнів.

Обладнання: проектор,картки з завданням.

Хід заходу:

Лунає мелодія

Адміністратор. Добрий день. Шановні гості, ви запрошені на відкриття нашого інтелектуального кафе «Інформатикус - 2015».

Адміністратор: Привіт! Привіт! Привіт!!! Я рада вітати вас в нашому кафе! Бажаю всім приємно провести час, а щоб в нашому інтелектуальному кафе було по домашньому, давайте познайомимося.

Адміністратор: За центральним столиком у нас присутні ресторанні критики, які дадуть незалежну оцінку роботи нашого кафе. А саме:

Кожухаренко Ірина Володимирівна заступник начальника управління освіти

Рибінська Анна Миколаївна методист науково – методичного центру

Чехратова Тетяна Анатоліївна методист науково – методичного центру

та вчителі інформатики міста. Привітаємо їх гучними оплесками

Адміністратор: Слово для привітання надається Кожухаренко Ірина Володимирівна заступник начальника управління освіти

Адміністратор: Відкриття нашого кафе ми хочемо розпочати, умовним гімном інформатики, який склала Вдовиченко Олександра Олександрівна вчитель світової літератури та російської мови.

зараз мої помічниці офіціантки роздадуть слова пісні.

Виходить 5-а клас

Адміністратор: Запрошуємо вас всіх заспівати гімн улюбленого предмету.

Співають «Вчать у школі»

Адміністратор: Дякуємо всім

Адміністратор: За іншими столиками сидять найкращі знавці інформатики шкіл міста, які об’єдналися в групи, давайте з ними знайомитися

Адміністратор: Пропонуємо командам обрати капітана, придумати назву та девіз команди, використовуючи терміни та назви з інформатики. Через 3хв. кожна команда представить себе. Час пішов.

Лунає мелодія

За столиком № 1 команда_________________________

За столиком № 2 команда_________________________

За столиком № 3 команда_________________________

Адміністратор: Ну от ми і познайомилися

Адміністратор: Отже, поважані відвідувачі, для визначення порядку замовлень від гостей ми з вами спробуємо першу закуску

Адміністратор: Пропонуємо вам «Мишу під шубою». Кожна команда повинна розшифрувати вислів, який зашифрований цифрами. Олександро роздайте нашим гостям конверт із завданням. Але не відкривайте. Хто першим справиться з завданням піднімає табличку відповідь готова.

х

т

о

в

о

л

о

д

і

є

і

н

ф

о

р

м

а

ц

і

є

ю

26

23

19

3

19

16

19

6

12

8

12

18

25

19

21

17

1

27

12

8

32

т

о

й

в

о

л

о

д

і

є

с

в

і

т

о

м

23

19

14

3

19

16

19

6

12

8

22

3

12

23

19

17

Адміністратор: Команди готові …. Час пішов

Адміністратор:

Вітаємо першою робити замовлення буде команда____________________

Другою ______________________,

третьою _______________________________.

Адміністратор: Сьогодні з нашого меню запропонуємо закуску «Слайди на шпашках», команда може заробити 10 балів давши відповіді на 10 запитань, за кожну вірну відповідь команда отримує 1 бал.

Адміністратор: Запрошуємо до себе одного представника журі – інформатика для допомоги

Я читаю питання

Адміністратор: Які розумні гості зібралися сьогодні в нашому кафе! Але всім відомо, що успіх кожного почину залежить не тільки від підбору виконавців, але і від мудрого керівництва! І я пропоную скуштувати салат «Глобальний вінегрет».

Адміністратор: Капітанів команд прошу до мене! Отже, умови капітанового туру. За 3 хвилини вам необхідно дати відповіді на пропоновані питання. Будьте уважні ви можете заробити для своєї команди значну кількість балів.

Адміністратор: Під Ваші оплески запрошую до себе капітанів команд. Підпишіть листочок. Капітани готові??? Бажаю вам успіху!Час пішов.

Лунає музика

Адміністратор: Я дякую капітанам, ви заробили додаткові бали для своїх команд. А зараз можете зайняти свої місця.

Адміністратор: Ми непогано закусили. Вам сподобалося? Ви готові спробувати один незвичайний салат? Мені подобається ваш апетит! І тому я пропоную вам своє улюблене блюдо «Мультимедійне олів’є»

Адміністратор: Давайте надамо можливість капітанам трішки відпочити, а команда матиме можливість заробити ще більше балів, для того щоб розплатитися за страви в нашому кафе.

Адміністратор:Запрошуємо до себе членів команд

Адміністратор: Одна на сцену, дві інші піл сценою, шановні офіціанти одягніть на гостей літери.

Адміністратор: Мабуть кожен бачив телепередачу «Хто зверху» Перед Вами стоїть таке завдання, скласти слово, яке буде відповіддю на моє питання. Команда складає слово одночасно.

Я зачитую питання, вони одночасно відповідають

Адміністратор: Дякуємо нашим гостям за гарні результати та чудовий настрій.

Адміністратор: Ну, а зараз саме час скуштувати основні страви.

Адміністратор: І сьогодні наш шеф - кухар пропонує Вам «Текстовий борщ»

Адміністратор: Дану страву мають можливість спробувати 2 представники з кожної команди, і поповнити свою скриньку ще на 5 балів.

Адміністратор: Ваша задача створити за зразком вітальну листівку в текстовому редакторі Word

Адміністратор: Всі інші сумувати також не будуть, вони спробують на смак «Операційну картоплю», і тим самим спробують заробити 10 балів для своєї команди.

Адміністратор: Дана страва передбачає розгадування кросворду.

Адміністратор: Для смакування цих страв відведено 5 хв.

Адміністратор: Ми надамо командам можливість визначитися з замовленням, тобто хто що буде робити.

Адміністратор:А для всіх інших музична пауза.

Виходять на частушки

Адміністратор: Ну що ж час визначилися.

Адміністратор: Скажіть мені будь ласка перш ніж сісти за комп’ютер, що ми повинні зробити?

Адміністратор: Пропонуємо Вам гру «Незакінчене речення..»

Я читаю правила

Адміністратор: Ну, що ж запрошуємо учнів до комп’ютерів, на столах знаходиться приклад листівки, вам потрібно створити таку саму.

Адміністратор: Завдання зрозуміло?

Адміністратор: Тоді час для наших практиків пішов….

Адміністратор: Для інших наших гостей ми приготували «Операційну картоплю», дівчатка занесіть будь ласка нашим гостям завдання. На смакування даних страв відведено 5 хв.

Адміністратор: Завдання зрозуміло, час пішов….

Лунає музика

Адміністратор: Час вичерпано, шановні критики запрошуємо вас перевірити та оцінити практичну частину страви, та передаємо Вам кросворди.

Адміністратор: Як на мене, о після таких страв обов’язково потрібно запити…

Адміністратор: О так, час перейти до напоїв

Адміністратор: І ми для Вас приготували «Алгоритмічне мохіто», яке може принести Вам 5 балів. Але перш ніж почати, давайте поглянемо на екран.

Відео мультфільм

Адміністратор: Отже будьте уважними. Вельмишановні гості, ваше завдання скласти алгоритм приготування яєчні.

Адміністратор: На дану страву відведено 5 хв, візьміть на столах білий аркуш, запишіть назву команди.

Адміністратор: Гості готові?? Час пішов

Адміністратор: Ну і на останок пропонуємо перейти до десертів.

Адміністратор: Сьогодні шеф – повар приготував для Вас «Графічний кекс», який коштує 5 балів.

Адміністратор: Завдання нагадує чорний ящик.

Адміністратор: Олександра заносить страву, 1 представник команди підходить дивиться, що там знаходиться, я зачитую опис предмету.

Ви можете задавати представнику питання, які передбачають відповідь так або ні. Ваша задача вгадати, що за предмет знаходиться під кришкою. Питання є?

Адміністратор:

І команда: Це носій інформації прямокутної форми, що складається з секторів та доріжок. Має етикетку, корпус, захисну пластину та спеціальний отвір для захисту носія від запису інформації. На цей носій можна записати невелику кількість інформації. (дискета)

ІІ команда: Цей носій інформації має корпус та магнітну стрічку. Використовується для запису та перезапису інформації, а також її зчитування. (аудіокасета)

ІІІ команда: Це найдавніший носій інформації. Застосовує його кожна людина для запису інформації, навіть ту, що не знаходиться в комп’ютері. (папір)

Адміністратор:Дякуємо всім учасникам за гарну роботу, зараз ви маєте можливість відпочити, спробувати смачне печиво та цукерки поки критики підведуть підсумки. Знаєте це мабуть уже останній серйозний конкурс, попереду на Вас чекає літо, гарний відпочинок, тому можна трішки відпочити

Адміністратор: Для вас всіх зараз виступить наша красуня, чарівна та завжди усміхнена Литвинова Катерина Олександрівна вчитель української мови та літератури. Привітаймо її оплесками.

Співає Катерина Олександрівна

Адміністратор: Дякуємо Катерино Олександрівно.

Адміністратор: Перш ніж експерти оголосять результати, в мене до вас є питання «Вам сподобався наший захід?» Оце найголовніше щоб ви отримали позитивні емоції.

Адміністратор: Поважані експерти. Вам слово. (вручення грамот та значків)

Виступ журі

Адміністратор: Хочу подякувати експертам за роботу, учасникам за роботу в групах, моїм офіціантам за допомогу, Катерині Олександрівні за прекрасну пісню і звичайно ж Олександру Олександрівну. Дякуємо всім, давайте усміхнемося і привітаємо себе оплесками.

Адміністратор: Наше відкриття розпочалося гімном, ним і закінчиться

Гімн інформатики

Адміністратор: Шановні гості, ми були дуже раді вас бачити на відкритті нашого кафе. Сподіваємося, що, спробувавши наші екзотичні блюда, ви не розчарувалися. Наше кафе закривається. Спасибі за увагу.

Додаток 1

Оцінювання

інтелектуального меню закладу

Назва страви

Ціна

І команда

ІІ команда

ІІІ команда

Закуски

Миша під шубою

5 балів

Слайди на шпажках

10 балів

Салати

Глобальний вінегрет

10 балів

Мультимедійне олів’є

3 балів

Основні блюда

Текстовий борщ

5 балів

Операційна картопля

10 балів

Напої

Алгоритмічне мохіто

5 балів

Десерт

Графічний кекс

10 балів.

Загальна кількість балів

Додаток 2

Конкурс капітанів

ПІБ капітана_____________________________

  1. Обери істинне висловлювання

а) дерево папок;

б) кущ папок;

в) поле папок;

г) ліс папок.

  1. Обери піктограму файла, що має розширення docx

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

  1. Що не є властивістю інформації?

а) корисність;

б) достовірність;

в) повнота;

г) барвистість.

  1. Розмісти правильно назви

1)

2)

3)

4)

а) 1 – абзац, 2 – текст, 3 – шрифт, 4 – ілюстрації;

б) 1 – ілюстрації, 2 – шрифт, 3 – текст, 4 – абзац;

в) 1 – шрифт, 2 – абзац, 3 – ілюстрації, 4 – текст;

г) 1 – текст, 2 – ілюстрації, 3 – абзац, 4 – шрифт.

  1. Що було першим сховищем інформації?

а) погріб;

б) бібліотека

в) горище;

г) інтернет.

  1. Який із цих пристроїв не може друкувати?

а) принтер;

б) сканер;

в) плотер;

г) ксерокс

7. Допиши пропущені пункти меню у схемі запуску програми PowerPoint.

8. Встановити відповідність.

1

Редактор

2

Піксель

3

Маркер

4

Палітра

5

Курсор

А

Це найменший об’єкт малювання у графічному редакторі

Б

Покажчик, службова відмітка, допоміжний знак

В

Той, хто створює, перевіряє та виправляє зміст

Г

Позначка, яка вказує місце для введення символів

Д

Невелика дошка, на якій художник змінює фарби

Відповідь:

1

2

3

4

5

9. З’єднай назви інструментів для малювання у графічному редакторі Paint з їхніми піктограмами.

10. Підпишіть назви пристроїв роботи з даними

А)________

Б)__________

В) ___________

Г) ___________

Д) ____________

Е) _________

Є) ____________

Ж) ___________

З)____________

И) ____________

Додаток 3

Додаток 4

Додаток 5

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПІБ капітана_____________________________

  1. Обери істинне висловлювання

а) дерево папок;

б) кущ папок;

в) поле папок;

г) ліс папок.

  1. Обери піктограму файла, що має розширення docx

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

  1. Що не є властивістю інформації?

а) корисність;

б) достовірність;

в) повнота;

г) барвистість.

  1. Розмісти правильно назви

1)

2)

3)

4)

а) 1 – абзац, 2 – текст, 3 – шрифт, 4 – ілюстрації;

б) 1 – ілюстрації, 2 – шрифт, 3 – текст, 4 – абзац;

в) 1 – шрифт, 2 – абзац, 3 – ілюстрації, 4 – текст;

г) 1 – текст, 2 – ілюстрації, 3 – абзац, 4 – шрифт.

  1. Що було першим сховищем інформації?

а) погріб;

б) бібліотека

в) горище;

г) інтернет.

  1. Який із цих пристроїв не може друкувати?

а) принтер;

б) сканер;

в) плотер;

г) ксерокс

7. Допиши пропущені пункти меню у схемі запуску програми PowerPoint.

8. Встановити відповідність.

1

Редактор

2

Піксель

3

Маркер

4

Палітра

5

Курсор

А

Це найменший об’єкт малювання у графічному редакторі

Б

Покажчик, службова відмітка, допоміжний знак

В

Той, хто створює, перевіряє та виправляє зміст

Г

Позначка, яка вказує місце для введення символів

Д

Невелика дошка, на якій художник змінює фарби

Відповідь:

1

2

3

4

5

9. З’єднай назви інструментів для малювання у графічному редакторі Paint з їхніми піктограмами.

10. Підпишіть назви пристроїв роботи з даними

А)________

Б)__________

В) ___________

Г) ___________

Д) ____________

Е) _________

Є) ____________

Ж) ___________

З)____________

И) ____________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ІНФОРМАТИКУС-2015

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Як називається всесвітня мережа, що містить безліч цікавої та корисної інформації? Які файли мають розширення mp3? Що несе повідомлення, якщо воно ...
Слайд № 4

Як називається всесвітня мережа, що містить безліч цікавої та корисної інформації? Які файли мають розширення mp3? Що несе повідомлення, якщо воно не несе корисної інформації? Як називається послідовність сигналів? Набір кольорових карток-слайдів спеціального формату до певної теми. Фрагмент презентації, в межах якого виконується робота над її об’єктами. Частина імені файлу, що відділяється від основного імені точкою. Пристрій для виведення інформації на екран. Пристрій зв'язку комп'ютерів телефонною мережею. Назвіть найменшу одиницю вимірювання інформації? За допомогою якого пристрою можна роздрукувати певну інформацію або інші дані? Головне меню викликається кнопкою Internet Музичні файли Шум Повідомлення Презентація Слайд Розширення Монітор Модем Біт Принтер Пуск.

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!