Позакласний захід з географії для 7 класу "Подорож у світ цікавої геграфії"

Географія

Для кого: 7 Клас

08.10.2019

496

5

0

Опис документу:
Розробка може бути використана для будь-якої позакласної роботи з географії, як то тиждень географії, або для інших заходів. Завдання підібрані з урахуванням знань учнів з географії материків та океанів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Позакласний захід для 7 класу

Подорож у світ цікавої географії

Мета: Прививати любов до предмету географії,

розширювати знання,отримані в курсі вивчення географії материків і океанів,

виховувати взаємодопомогу,дружні відносини,розуміння між

однолітками.

Хід заходу:

1.Команди і болільники займають свої місця

Вчитель: ми відправляємось у подорож, у світ цікавої географії, з собою беремо наших шановних експертів - членів журі, Петренко Н. В. та Парфентьєву Г.С.

Щоб ви зрозуміли, де знаходитесь, потрібно дати відповідь на наступні запитання:1. Що вивчає географія?(наука,що вивчає Землю.)

2.Хто здійснив першу навколосвітню подорож?(Фернан Магеллан)

3.Хто з дослідників відкрив Америку?(Христофор Колумб)

2.Ділення команд

Вчитель: перед тим, як поринути у світ цікавої географії, ми повинні поділитись на команди, але головне-це дружба і взаєморозуміння.

Після того як учні поділилися на команди, їм пропонується обрати капітанів, назви команд, назви кораблів.

3.Вчитель: хіба це не диво, що закони буття нас надихають на значні відкриття? А де відкриття?-, звичайно у банку знань, а наш шкільний банк знать - це бібліотека. Слово берегині знань, Катерині Миколаївні, яка познайомить нас з новинками географічної літератури.

4. Вчитель: отже команди готові, кораблі напнули вітрила, ми вирушаємо.

Перше завдання - для того, щоб не збитися зі шляху, вам потрібно скласти карту (для цього розрізаю карти материків зі старого атласу і школярі повинні зібрати карту цілком)

5.Вчитель: карти складено успішно, а як же наші мандрівники вміють орієнтуватися по ним?

1. Як визначити за мурашником сторони світу? (вхід у мурашник завжди з південної сторони)

2. Один учень стверджував, що прийти на північ можна за стрілкою компаса, а другий-за Полярною зіркою. Хто з них правий? (обидва)

3. Де побудувати будинок,щоб усі кути його були на південь?(на північному полюсі)

4. Куди дивиться соняшник у полудень? (на південь)

5. Чи можна на південь від екватору бачити Полярну зірку? (ні)

6. Де знаходиться місце на Землі,якщо його довгота 280*, а широта 180*(таке місце не існує)

6.Вчитель: зорієнтувались, що ми поки що в Північній півкулі, на материку Євразія. Але трапилась зі мною сьогодні пригода:пішла я на річку порибалити, аж раптом якась дивна пляшка пливе, а в тій пляшці дивний лист, довготи немає, тільки широта-38пд.ш. Це лист від капітана Гранта. Потрібно терміново його рятувати! Потрібно назвати якомога більше географічних об’єктів за 38пд.ш.(1 хв.), показати їх на карті.

7. Вчитель: ми опинились у південній півкулі і доки ви блукали по 38пд.ш.,мені зустрілась група тварин,які заблукали. Допоможіть їм знайти домівку:материк і природні зони, де живуть ці тварини ?(показую фото тварин і учні називають материк і зони де вони мешкають).

8. Вчитель: подорож триває, члени команд відпочивають,а ми попрацюємо з болільниками(пасажирами)

- цікаві назви

1.Одне з морів великий російський мореплавець Федір Петрович Літке назвав «льодовим мішком»

. Про яке море йдеться, показати його на карті?(Карське)

2.У якому морі ловлять рибу жителі трьох частин світу?(Середземному)

3.Яке море називають морем без берегів? Хто його так назвав?(Саргасове, Колумб)

4.В якому місяці 28 днів?(лютий)

5.Який рік буває лише один день?(новий)

6.Якою хворобою на суші ніхто ніколи не хворіє?(морською)

7.Який пральний засіб пов'язаний з морем?(Аріель)

8. Яка тварина вище за всіх живе,а ле вкусити нікого не може? (сузір’я Змії)

9. Яка довжина удава у папугах?(33)

10. Що може подорожувати світом, залишаючись на одному й тому самому місці? (біля телевізору)

Команди пишаються своїми пасажирами. Звучить пісня Я самий “.

9.Вчитель: і наші материки, по яким ми мандруємо, теж собою пишаються. Вправа з картками:(на картках написані назви материків,учні беруть картки та за 1хв. говорять про материк, як про самий-самий.)

10.Вчитель:багато ми мандрували, але нарешті опинились саме в тому місці, де захований найбільший скарб, відгадайте, де ми знаходимось? (Читаю опис про рідне місто)

Так, головний скарб-це рідне місто і найголовніше-це ваша дружба, ваші посмішки і любов до рідного краю,і щоб знайти ці скарби, не обов’язково мандрувати в далекі краї,а знайти їх тут, у рідній школі,у рідному класі.

А що ж за подорож без туристичної пісні? Заспіваймо, друзі!

Пам’ятайте, що у ваших руках-майбутнє всієї планети.(діти співають пісню «Что у вас, ребята , в рюкзаках?»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.