і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Позакласний захід « Вогонь жартів не знає»

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Позакласний захід « Вогонь жартів не знає»

Мета:ознайомити учнів із значенням вогню в житті людини; причинами виникнення пожеж, правилами протипожежної безпеки; формувати навички безпечної поведінки під час пожежі, виховувати повагу до пожежників, їх роботи.

 

Обладнання: декорація міста, мультимедійний проектор, малюнки учнів на тему « Вогонь –друг, вогонь – ворог»

 

                       Вибігають Собака та Кіт

 

Собака: Дивись,  сусіде, що я біля плити знайшов. ( показує сірникову коробку).

 

Кіт: О, яка гарненька коробочка. Покажи-но ближче. Давай подивимось що там.

 

Собака: ( перекривляє) Гарненька коробочка! Та це – сірники! Знаєш, навіщо вони? Ні?  Сірниками запалюють вогонь. Що ми і зробимо.

 

Кіт: Не чіпай сірники! Я дуже боюся вогню.

 

Собака: Ну і боягуз ти. Смішно на тебе дивитися. Дивись і вчись   (починає запалювати сірники.)

 

 (Лунає швидка тривожна музика. Вибігає вогонь і танцює навколо Собаки та Кота)

 

Вогонь: Я малий та злий пірат

               Сонцю, блискавці я брат.

               Я дерева полюбляю

               Скрізь по стовбурах гуляю.

 

Кіт: Тихше, тихше не лютуй.

        Дерев марно ти не псуй.

        Ти чого так розгулявся?

         Що? Без нагляду зостався?

 

Вогонь: Я мандрую по містах

              І на всіх наводжу страх.

              Нищу геть усе, що бачу

             За добро, я злом віддячу! Го-го-го!

 

Накидається на звірят. Звірята бігають із червоними стрічками, розмахуючи руками і кричать:

 

{C}-         Допоможіть! Рятуйте! Пожежа!

 

( Вибігають учні з відрами, вогнегасником)

 

1 учень: Пожежа! Нещадна, жорстока.

              Спалює, знищує, губить!

 

2 учень: Криком вогонь не вгасиш!

 

3 учень: Гаси вогонь поки не розгорівся!

 

4 учень: З вогнем і солома не влежить.

 

( Загасили пожежу. « Вогонь» опустив голову.

 

Вогонь: Ось такий я « молодець».

 

2 учень: Ось поллю – й тобі кінець.

               Давай вогнику дружити.

               В злагоді й мирі жити.

              Ти ж потрібний  дуже нам.

3 учень: Вогонь нам служить з тих часів

               Коли первісні люди

               Чекали блискавку з небес.

               Й вогню. Аби він був усюди.

 

4 учень: З тієї пори вогонь нам добре служить

 

1 учень: Без вогню люди зимою мерзли б у квартирах.

 

2 учень: Хворі замерзали б у лікарнях.

 

3 учень: Ніхто б не приготував обід.

 4 учень: Не літали б літаки, не їздили тролейбуси .

 

1 учень: Не освітлювались б кімнати. Не працювали холодильники, телевізори, праски, комп’ютери.

 

Вогонь: Так , я роботи не боюся.

               Всюди гарно я труджуся.

 

            ( Діти звертаються до звірят.)

 

1 учень: Для розваги  і для гри

              Сірники ти не бери.

              Бо з вогнем погані жарти.

              Жартувати з ним не варто.

 

2 учень: Не розпалюй сам багаття.

               Ані в лісі, ані в хаті.

               Легко вогник запалити

               Та не просто погасити.

 

( Демонстрація презентації « Вогонь – друг, вогонь-ворог»)

 

            Вчитель запитує дітей із зали.

 

{C}-         Вогонь: нам друг чи ворог? ( відповіді учнів)

 

Висновок:Вогонь наш добрий слуга. Лише людина може бути його поганим господарем.

 

Вчитель: Час гостям у гру пограти.

                 На питання «так» і « ні» відповідати.

 

-Багато пожеж виникає через пустощі дітей з вогнем …( так)

 

-Найчастіше пожежі виникають через не вимкнені електричні прилади… ( так)

 

-Під час пожежі треба бігати, кричати, створювати паніку? ( ні)

 

- Під час пожежі треба телефонувати за номером 103? ( ні)

 

-Телефон  пожежної команди 101? ( так)

 

{C}-         Найцінніше, що треба рятувати від пожежі –комп’ютер? ( ні)

 

Бібліотекар: Як бібліотекар я скажу, що письменники і поети часто в своїх творах описували вогонь. Проведу з вами літературну вікторину.

З якого твору цей уривок:

 

1)От Оленка натопила піч, так  що аж каміння розпадається і каже:

-Сідай, Телесику на лопату.

А він каже: « Покажи як»

Оленка сіла на лопату, а Телесик взяв і вкинув її у піч і заслінкою піч затулив.  

                                         ( Івасик Телесик)

2)Баба Яга баньку натопит, вас помоет, и в печь посадит, зажарит и съест.

                                           ( Гуси-лебеди)

3) У пожарных зазвонило. Они бросились к своим автомобилям и помчались во весь дух. У пожарных был насос. Начали качать воду и шлангами тушить пожар.

                                            ( Б.Житков « Пожар»)

4) Друзья возле речки поставили палатку, развели костёр и начали готовить ужин. Когда это бывает? ( Летом)

 

5)Маугли швырнул угли в голову тигра. Они подожгли сухой мох.

И Маугли стал наносить удары пылающей веткой.

                                                 (Киплинг « Маугли»)

 

Ведуча: Час нам і спочити. Давайте вивчимо лічилку.

Не вмикай на кухні газ – раз.

Не клади в запіч дрова – два.

В лісі сірники не три – три.

Не лишай вогонь в квартирі – чотири.

Не лягай при свічці спать – п’ять.

Учень 5.Завжди в житті і день за днем

              Будь обережним ти з вогнем!

 

Учень 6. Вогню боятися не треба.

               Якщо порядок в домі в тебе.

              Якщо працюють справно речі:

              Магнітофони, праска, печі.

              І телевізор, й газ плита.

              Пожежа в дім не завіта

 

Учень 7. Якщо в сім’ї маленькі діти

               Уміють сірники палити,

               То пустощі з вогнем завжди,

               Призвести можуть до біди.

               Дітей самих не покидайте

               І сірники від них ховайте.

 

Учень 8: Якщо виникне десь дим,

               Або виникне десь спалах.

               Телефон лише один – 101.

                Сто-один, сто-один.

 

Учень 9: Електрочайник без води нагрівся.

                Перегрівся, загорівся.

                Пам’ятати треба всім.

                Якщо виникла пожежа,

               Порятунок  в 101.

 

Учень 10: Пожежники – наші рятівники від страшної біди – пожежі. Це професія героїчна. Пожежники – мужні, спритні, безстрашні бійці. Кожної хвилини вони готові до героїчного вчинку. Їх називають бійцями « Вогняного фронту».

 

                         Презентація про пожежників

 

Учитель: Що нового дізналися про пожежників?

 

Учень 10: Пам’ятай і батько й син:

                  Є у нас бійці на славу –

               Це пожежних дужі лави.

               Їх покличте – і примчаться

               Вони диму не бояться.

 

Вчитель: Зустрічайте

 

Виступ пожежника.

 

Вчитель: Я вірю, що сьогоднішній захід, який мав назву « Вогонь жартів не знає» не залишив байдужими ваші дитячі душі. Не грайтеся, не жартуйте, не загравайте із вогнем,бо це найсильніша руйнівна сила на планеті. Вивчайте правила пожежної безпеки і будьте здорові.

Тож хай співає чисте джерело,

Навколо вквітчане барвінком,

І пісня людям на добро

Лунає радісно і дзвінко.

               

 

 

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів із значенням вогню в житті людини; причинами виникнення пожеж, правилами протипожежної безпеки; формувати навички безпечної поведінки під час пожежі, виховувати повагу до пожежників, їх роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти