Позакласний захід "Вибір проекту "Школа майбутнього""

Опис документу:
Познайомити школярів із значенням школи як осередку освіти і культури,вимогами та новими тенденціями у проектах шкіл майбутнього,вчити розуміти та оцінювати заклади з різних позицій,виховувати любов до рідної школи,бажання зробити її кращою,розвивати уявлення про світ та місце кожної людини в ньому.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ З МИСТЕЦТВА ДЛЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ

ТЕМА:Вибір проекту «Школа майбутнього»

МЕТА:познайомити школярів із значенням школи як осередку освіти і культури,вимогами та новими тенденціями у проектах шкіл майбутнього,вчити розуміти та оцінювати заклади з різних позицій,виховувати любов до рідної школи,бажання зробити її кращою,розвивати уявлення про світ та місце кожної людини в ньому

ВІЗУАЛЬНИЙ РЯД:відеосюжет «Храм науки і добра»,науково-популярний фільм «Найкращі школи світу»,проект «Школа майбутнього очима сучасних нестерянських учнів»

ЗВУКОВИЙ РЯД:фонограми пісень «Если б не было школ», «Рідна школо моя», «Не уроните шарик»

ОБЛАДНАНННЯ:картки для поділу на групи «Здобувачі освіти», «Вчителі», «Батьки», «Чиновники»,

бланки для заповнення проектів,назви найдивовижніших шкіл світу,медіапроектор,екран,аудіоі відеоматеріали.

ХІД ЗАХОДУ

І.ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ.На тлі мелодії «Если б не было школ»

Школа для більшості людей –це місце ,де народжуються та втілюються в життя найзаповітніші мрії,де відкриваються таланти,покликані змінити долю людства,місце сили ,добра і зростання.Наша домівка дитинства вступила у ювілейний 35 рік від заснування.

ІІ.ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ.

Сьогодні ми маємо унікальну можливість потрапити у минуле-до витоків та поговорити про майбутнє і дати відповіді на запитання : «Якою бачать свою школу через кілька десятиліть ті,хто сьогодні сидить за шкільною партою?»

ІІІ.ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОСЮЖЕТУ «Храм науки і добра»

Скажіть,що вас вразило чи здивувало?

ІV.ПОДІЛ НА ГРУПИ,При заході до класу ви дістали жетон.Літера «З» означає «здобувач освіти», «В»-вчитель, «Б»-батьки, «Ч»-чиновники.Для повноцінної роботи вам доведеться пересісти за ваші робочі місця .Давайте з’ясуємо,про які інтереси повинні дбати в групах в першу чергу?

V.ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОСЮЖЕТУ «Найкращі школи світу»

Зараз кожна група повинна назвати переваги та недоліки проектів,що ми розглядали.А для цього під час перегляду вам потрібно зробити відповіні позначки у бланках

VІ.ПЕРЕГЛЯД ПРОЕКТУ «Школа майбутнього очима нестерянських школярів»Оскільки головними в сучасній школі є діти,то я б хотіла ,щоб ми обрали варіант розвитку нашої школи,враховуючи саме їх інтереси.А який заклад обрали б вони ви можете дізнатися зпрезентації

VІІ.ВИБІР ПРОЕКТУ «ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО»

Ми повинні обрати один з проектів для нашої школи,правда можна внести певні зміни із інших проектів.

VІІІ.ПІДСУМКОВА БЕСІДА.Зміни до проекту можна вносити безкінечно.Проте для того ,щоб школа була повинні бути діти.А у нас в селі як і в інших населених пунктах України уже є проблеми Маєвська Віолета читає вірш «У наше село не літають лелеки»

А також потрібно ,щоб над школами було мирне небо і діти не боялися ,що ибудь якої миті їхні плани і мрії зруйнуються.Звучить пісня «Не уроните шарик»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись