Позакласний захід із зарубіжної літератури "У країні літературної казки"

Опис документу:
Мета: розвивати навички усного малювання, виразного читання, усного мовлення, переказу, інсценування, аналізу поведінки героїв, їх вчинків; творчі здібності учнів; сприяти вихованню морально – етичних цінностей; формувати зацікав- ленність до художньої літератури.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Князівський навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад

Новослобідської сільської ради

Путивльського району Сумської області

Позакласний захід із зарубіжної літератури

У країні літературної казки

Підготувала:

Овсянко О.М.

вчитель зарубіжної літератури

2018 р.

Тема. У країні літературної казки

Мета: розвивати навички усного малювання, виразного читання, усного мовлення,

переказу, інсценування, аналізу поведінки героїв, їх вчинків; творчі здібності

учнів; сприяти вихованню морально – етичних цінностей; формувати зацікав-

ленність до художньої літератури.

Методи і прийоми: творча робота в групах, мозковий штурм, рольова гра, зустріч з літературним героєм, аукціон думок.

Епіграф Казка – вигадка, проте

Щось тут, браття, не пусте.

О. Пушкін

І. Мотивація позакласного виховного заходу

Учитель. Дорогі діти! Зараз ми проведемо літературне змагання. Для цього змагання ви заздалегіть розділилися дві команди, дали назви командам, вибрали капітанів. Перша команда - “Фольклористи”, друга - “Казкарі”. Сьогодні у вас є можливість побувати в країні літературної казки, пройти знайомими, але кожного разу незвіданими до кінця дорогами. Разом з Попелюшкою піднятися парадними сходами королівського палацу, зустрітися з пасербицею, яка блукає по темному лісі в пошуках пролісків, побачити вченого кота, який «щодня, щоночі на ланцюгу кружляє тім», відчути холод крижаного серця Снігової Королев

Що за диво – дивне Чарівниця – казка

Чарівна жар – птиця, Мудра і весела

Мов вода джерельна, Зазирнула всюди:

З чистої криниці, У міста і сіла.

Що усіх нас манить, Казці завжди раді

Кожного навчає Друг вона надійний

І бабуся, й мама Настрій нам підніме.

Її добре знає

Станете дорослі,

Та не забувайте:

Казку – скарб коштовний

Дітям передайте.

Діти! В країні казки на вас чекають цікаві завдання і несподіванки. Виконати їх допоможуть ваші знання, кмітливість, ваші творчі здібності, а також аутотренінг, який ми часто проводимо на уроках:

Я – творча особистість.

Я думаю, отже, існую.

Я аналізую, отже, існую.

Я аналізую, висловлюю свої судження.

Я хочу все знати!!!

Завдання 1 Мозковий штурм. (Швидко дати відповіді на питання Перемагає та команда, яка дає більшу кількість правильних відповідей на питання за меншу кіькість часу. Питання задаються по черзі)

  • Літературна казка це … (Казка, яку написав автор.)

  • Основоположником літературної казки був … (Шарль Перро …)

  • Назвіть жанр твору «Руслан і Людмила». (Поема.)

  • Де, на думку дослідників творчості Пушкіна, розміщене Лукоморє? (На українському Причорномор’ї .)

  • Яке слово за наказом Снігової Королеви повинен був викласти Кай? (Вічність)

  • «Спляча красуня», «Червона Шапочка», «Кіт у чоботях», «Попелюшка», «Хлопчик – Мізинчик» - це казки … (Ш. Перро)

  • Не потрібно бути греком, щоб грецькою сказати «суперечність», «протиставлення». Спробуйте заговорити грецькою. (Антитеза)

  • Як називається літературний твір, який призначений не лише для читання, а й для постановки на сцені? єсою)

  • Як звали дівчинку, яка загубила свій черевичок? (Попелюшка)

  • Який з жанрів належить водночас і до літератури, і до фольклору. (Казка)

  • У якій країні народився Г.К. Андерсен ? (Данії)

  • У які важкі часи для нашої країни була написана казка «Дванадцять місяців»? (Друга світова війна)

  • Яка примха випала на думку невихованої дівчинці напередодні Нового року? (Наказала принести пролісків)

  • З чого був зроблений ланцюг у вченого кота? (Із золота)

  • Як називалася перша збірка казок Г.К. Андерсена? (Казки, розказані дітям)

  • Кого називали збирачами казок? (Братів Грімм)

  • Кого називали сонцем російської поезії? (О.Пушкіна)

  • Які казки Пушкіна знаєте? («Сказка о царе Салтане», «Сказка о рыбаке и рыбке», «Сказка о золотом петушке»…)

Завдання 2 Домашнє завдання. Презентація художніх робіт.

Учитель. Знайомлячись на уроках з літературною казкою, з її автором і героями, ви, розділившись на команди, створювали ось такі незвичайні, цікаві, гарні ілюстрації до творів. Сьогодні настав час презентації ваших робіт. (Від кожної творчої групи виходить представник і розказує, який фрагмент і з якої казки створила його команда)

Завдання 3 «Відгадай казковий персонаж»

Учитель. Ви отримали завдання підготувати розповідь про будь – якого персонажа вивченої казки, але не називати його. Тобто ви повинні були «зашифрувати» героя – казки і загадати його свої суперникам.

(Представники команд виходять до дошки і зачитують свої загадки – розповіді)

Завдання 4 Зустріч з літературним героєм.

Учитель зачитує наступні розповіді про літературних героїв. Команди по черзі узнають літературного героя, а потім один з представників команди втілюється у відгаданий образ, розказує про себе. Перемагає той, хто краще передасть образ героя.

  • Вона вміла розмовляти із сонячними промінчиками, ластівками, оленями. Змогла вилікувати від тяжкого захворювання – втрати пам’яті. (Герда)

  • Їй доводилося тяжко працювати, догоджати мачусі й сестрі. Усі сусіди про неї казали: «Ах, сирітка нещасна!», «Робітниця – золоті руки!», «Красуня – очей не відведеш!» (Пасербиця)

Завдання 4 В країні Лукоморє. Конкурс на кращого читця. ( перемагає та команда, представники якої прочитали краще напам'ять вірш)

Виразне читання вступу до поеми О.С. Пушкіна «Руслан і Людмила» на російській та українській мовах.

Завдання 5 Рольова гра. (Учні за 5 хвилин повинні інсценізувати будь — який епізд казки).

Завдання 6 Конкурс на кращу вітальну Новорічну листівку

Учитель. Дійсно, діти, скоро Новий рік. Ви знаєте з казки «Дванадцять місяців»,що у новорічну ніч здійснюються всі бажання, відбуваються чудеса. Тому кожен з вас напередодні свята має можливість привітати улюбленого героя з Новим роком, написати йому найкращі слова. Ваш улюблений герой обов’язково отримає вашу листівку, бо недаремно ми знаходимося в країні літературної казки!

(Учні пишуть вітання улюбленому герою, розмальовують листівку, перемагає та команда, яка виконає найкращу вітальну листівку)

Завдання 7 Аукціон думок.

Учитель. Діти! Як ви помітили, всі казкові персонажі поділяються на позитивних і негативних, тобто добрих і злих. Давайте назвемо спочатку позитивних героїв казок, а потім негативних. (Учні, передаючи мікрофон від однієї команди до іншої, називають казкові персонажі, потім представники команд записують на дошці риси характеру позитивних героїв та негативних. Перемагає та команда, яка першою за відведений час напише більшу кількість рис характеру)

  • Які риси характеру притаманні позитивним героям? (Доброта, щирість, працелюбність, чесність, дружелюбність, сміливість, мужність.)

  • Які риси характеру притаманні негативним героям? (Злість, ненависть, ледачість, боягузтво, брехливість, жадібність, лицемірство.)

ІІІ. Підсумок. Підбиття результатів змагання. Визначення команди — переможця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00