Позакласний захід "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ БІАТЛОН"

Опис документу:
Мета: використовуючи ігрові елементи:  узагальнити знання учнів з декількох тем інформатики;  показати міжпредметні зв’язки інформатики з іншими науками;  тренувати практичні вміння;  вчитись аналізувати, робити висновки;  пропагувати здоровий спосіб життя, ознайомити з олімпійськими видами спорту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Позакласний захід

"Інтелектуальний біатлон"

Для учнів 7-9 класів

Мета: використовуючи ігрові елементи:

  • узагальнити знання учнів з декількох тем інформатики;

  • показати міжпредметні зв’язки інформатики з іншими науками;

  • тренувати практичні вміння;

  • вчитись аналізувати, робити висновки;

  • пропагувати здоровий спосіб життя, ознайомити з олімпійськими видами спорту.

Матеріали та обладнання:

  • Комп'ютерний класс.

  • Програма-гра "Інтелектуальний біатлон".

  • Завдання до конкурсів.

Хід позакласного заходу

І. Привітання. Вступне слово вчителя або ведучого учня:

Головна мета нашого інтелектуального біатлону – дати учням можливість продемонструвати знання з предмету «Інформатика», свою ерудицію та практичні навички володіння мишкою. Отже, гра складається із конкурсів, які дають можливість учням показати свої досягнення як теоретичні, так і практичні.

Гра розпочинається привітанням ведучих (на фоні музики). Клас оформлений відповідно до тематики конкурсу плакатами з різними висловами про науку “інформатика”, на дошці фотографії різних видів спорту та емблема конкурсу (оформити клас допомагали учні 10 та 11 класів).

Ведучий. На уроках інформатики ми навчилися працювати, мислити та застосовувати наші знання на практиці. Сьогодні кращі знавці інформатики Старокутської загальноосвітньої школи стали учасниками гри «Інтелектуальний біатлон». Кожний з вам прагне перемогти, а для цього потрібно уважно та в швидкому темпі виконувати кожне завдання. Переможець отримає символічну «Золоту медаль».

Наша гра буде проходити за правилами біатлону.

А тепер трішки історії! Що таке біатлон в реальності? Біатлон – захоплюючий вид спорту. В ньому переплітаються два такі види, як лижні гонки та стрільба. Швидкість та влучність – ось коротка характеристика цього виду спорту. Біатлон – це зимовий вид спорту. Як вид спорту, він достатньо молодий: перший чемпіонат світу по ньому відбувся у 1958 році, в олімпійську програму його включили у 1960 році. В середині ХХ століття були сформовані принцип та регламент змагань по біатлону. Складались вони із одного виду – індивідуальної гонки.

Наша гра також буде «індивідуальною гонкою». Кожен з учасників має можливість продемонструвати швидкість (вміння володіти мишкою і влучати в ціль) та влучність (дати правильні відповіді на поставлені питання).

Всім учасникам ми побажаємо цікавої гри, а глядачів попросимо уважно стежити за грою та активно вболівати.

Отже, ми розпочинаємо нашу гру «Інтелектуальний біатлон». Сьогодні участь у грі бере 10 учнів. Всі вони – кращі учні 7-9 класів нашої школи. Давайте познайомимось з учасниками гри.

І. Представлення учасників гри (коротка характеристика себе, опис своїх захоплень, очікувань від гри).

Гравці представляються перед глядачами: однокласниками, вчителями, школярами.

ІІ. Перший етап

Учасники сідають за комп’ютери і запускають одночасно програму. По сигналу ведучого всі починають «стрільбу» по мішенях. Після влучного попадання в мішень на екрані з’являється табло із запитанням та варіантами відповіді.

Якщо учень не влучає в мішень, то за кожен «промах» та неправильну відповідь, учасник отримує 5 «штрафних» секунд. На протязі цього часу («штрафних» секунд) він не має можливості продовжувати гру.

Учасники відповідають на задані питання (кожний на своєму ПК). В кінці конкурсу підбиваються підсумки і визначаються учасники, які набрали найбільшу кількість балів. В цей час учні перед глядачами виступають учні, які підготували цікаві повідомлення про олімпійські види спорту.

Таким чином визначаються 5 учасників, які переходять до ІІ етапу змагань. Завдання для другого етапу складніші: мишкою потрібно попасти в рухову мішень і відповісти на складніші запитання.

У ІІІ етап виходять троє учасників, які найшвидше відповіли на питання та набрали найбільше балів. В цьому етапі попасти по мішені ще складніше, питання також ускладнюються.

Підсумовуються бали, набрані на цьому етапі. Переможцем стає гравець, який набрав найбільшу кількість балів та найшвидше справився із завданнями.

Визначаємо переможця між учнями 7-их, 8-их та 9-их класів.

Ведучий. Ми дякуємо всім гравцям, які приймали участь у грі «Інтелектуальний біатлон». Всі учасники – молодці! А переможці отримують «Золоту медаль».

Прошу всіх привітати переможців бурхливими оплесками!

Гра пройшла цікаво та захоплююче. Ми дізнались багато нового про олімпійські види спорту, історію їх виникнення та правила. І, сподіваюсь, у всіх глядачів виникло бажання стати учасниками нашого «біатлону».

До нових зустрічей на інших змаганнях! Всім удачі!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
2
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!