і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Позакласне читання. Василь Сухомлинський «Ніна і гусак»

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 17.

Тема: Василь Сухомлинський «Ніна і гусак».

Мета: продовжити ознайомлення учнів з літературними казками; вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; виховувати щедрість, дружелюбність.

Хід уроку

I. Організаційний момент

 Ось і знову дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Він до класу дітей скликає,

Щоб успішно нового навчить.

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над скоромовкою

Приснивсь сьогодні сон синиці:

Приніс сусіда сік з суниці.

2. Робота над чистомовкою

Кошеня навкруг дивана

Ходить рано-рано-рано.

Сонні очі продира:

- Де нора-нора-нора?

3. Робота в групах

Гра «Спіймай мій настрій»

Дітям пропонується попрацювати в парі і домовитися, хто почне дії першим. Учні виконують дії, які називає вчитель.

Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

Зобразіть на обличчі емоцію Баби Яги; впертої Кози-дерези; сміливого Котигорошка; хвальковитого Колобка тощо.

III. Мотивація навчальної діяльності

IV. Повідомлення теми і мети уроку

V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

Фізкультхвилинка

Ось скакалки ми візьмемо

І стрибати розпочнемо.

Всі стрибаємо тихенько,

Навшпиньках, ще й легенько.

Ледь торкаємось підлоги —

Не стомити наші ноги.

Діти на майданчику гуляють,

Спритно бігають, високо стрибають.

Ми всі трохи погуляли

І на місце посідали.

Один, два, три, чотири, п'ять!

Будемо весело стрибать!

Стій!

2. Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Ніна і гусак»

1) Гра «Передбачення».

Прочитайте заголовок казки. Поміркуйте, про що в ній ітиметься.

2) Читання казки вчителем.

3) Гра «Рибки».

Самостійне напівголосне читання казки учнями.

Чи правильними виявилися наші припущення про зміст оповідання?

4) Словникова робота.

а) Довідкове бюро.

Гелготали –

Поковиляли -

б) Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем; скоромовкою в парах.

Обминути

Оглядаючись

Дзьоб

тривожно

5) Аналіз змісту казки.

- Про кого розповідається в тексті?

- Куди йшла дівчинка?

- Чому Ніна утекла додому?

- Що порадила мама дівчинці?

- Як Ніна перемогла страх?

VI. Підсумок уроку

Що читали на сьогоднішньому уроці?

Який висновок для себе зробили?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти