Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Позакласна робота з німецької мови як умова формування ключових компетенцій учнів

Позакласна робота з німецької мови як умова формування ключових компетенцій учнів

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
0 грн
0 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZP257920
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №ZP257920
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Позакласна робота з німецької мови як умова формування

ключових компетенцій учнів

У сучасному світі розширюються економічні, ділові та культурні контакти різних країн.

Діалог культур повинен стати процесом та метою всього свідомого життя і діяльності сучасного полікультурного суспільства. Визначною рисою цього діалогу є перехід учнів від мислення до продуктивної мовленнєвої діяльності.

Одним із шляхів розв'язання цієї проблеми є формування комунікативної компетенції учнів як у навчальній так і в позакласній діяльності.

Отже, основна мета позакласної діяльності з іноземної мови - забезпечення комунікативного та соціокультурного розвитку особистості учня, його підготовка до міжкультурного спілкування, розширення його світогляду та загальної ерудиції.

Позакласна робота з іноземної мови спрямована на розв'язання широкого спектру завдань, головними із них є:

Пізнавальний аспект:

- надати знання про культуру країн мови, що вивчається (музика, традиції, література, свята);

- ознайомити з особливостями перекладу та розуміння німецькомовної літератури (поезія, казки, оповідання);

- сформувати уявлення про ментальність німецького народу порівняно з українським;

Розвивальний аспект:

- розвивати мотивацію до подальшого оволодіння іноземною мовою та культурою;

- розвивати навчальні вміння та формувати раціональні прийоми оволодіння іншомовною культурою;

- розвивати акторські здібності учнів;

Виховний аспект:

- сприяти вихованню толерантності та поваги до іншої культури;

- залучати учнів до загальнолюдських цінностей;

- прищеплювати навички самостійної роботи з подальшого оволодіння іноземною мовою та культурою.

Навчальний аспект:

- систематизувати, узагальнювати, закріплювати лексичні та граматичні засоби, вивчені на уроках;

- вчити розв'язувати комунікативні завдання, необхідні для спілкування (монолог, діалог) у межах базового та понад базового рівня володіння іноземною мовою.

Позакласна робота з іноземної мови дає можливість не тільки більш вдосконалити засвоєння німецької мови, а й проявити свої здібності в акторському мистецтві, грі тощо. Учні приймають активну участь у підготовці і проведенні різних позакласних заходів, свят, вікторин, конкурсів, інсценізації казок для молодших класів. Розучування з дітьми різного роду ігор, пісень, віршів, римувань вмотивовує учнів, зацікавлює у оволодінні іноземною мовою.

Заочні подорожі, екскурсії по Німеччині, німецькомовних країнах дають можливість учням познайомитися із культурними реаліями, звичаями, традиціями, історичними та культурними пам'ятками, видатними діячами цих країн. Цікаво пройшли позакласні заходи: "Міс Дойч", «Свято німецької мови», "Конкурс знавців іноземної мови", вікторина з країнознавства «Німецькомовні країни», гра: "Брейн - ринг" із теми "Країна та люди", мандрівка до Німеччини "Визначні місця Німеччини", заочна подорож до Тюрінгії, гра «Острів лексики», театралізація казки братів Грімм «Червона Шапочка».

Важливу роль відіграє робота з обдарованими та здібними учнями школи. Відповідно до складеного плану роботи я допомагаю таким учням розвивати їхні здібності і досягти певних результатів з іноземної мови. Індивідуальна робота з такими учнями допомагає в підготовці до участі в шкільних, районних та обласних олімпіадах. Учні - старшокласники займаються дослідницько - експериментальною, пошуковою та проектною діяльністю. На шкільній авторській науковій трибуні вони презентують свої роботи. Отже, позакласна робота з іноземної мови формує комунікативні вміння і навички, розширює світогляд учнів, виховує естетичне відношення до мови країни, розвиває ціннісні орієнтації і мотиви діяльності, стимулює інтерес до вивчення предмету, сприяє всесторонньому розвитку особистості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
з досвіду роботи вчителя
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    272
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    ZP257920
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZP257920
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №ZP257920
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти